Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Is Herman verliefd op Anne B?

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 10:17 #1

Je zou het bijna van de daken willen schreeuwen dat boer Herman tot over z'n oren verliefd is op de Hoekse Anne B.
Veel meer als ja, ja, ja, lastig, leuk, fijn hier... weten zij niet uit te brengen, maar hun verliefde blikken naar elkaar zeggen meer dan genoeg.
Het kan altijd beter...

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 11:14 #2

Ik heb zo'n idee dat Herman met Fleur een vrijwel identiek gesprek heeft... :P

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 11:55 #3

Iets in mij fluistert dat Herman met Anne B op citytrip gaat! :)
Het kan altijd beter...

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 12:27 #4

• Klompendanseres
  • Klompendanseres's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Of dat we enorm op het verkeerde been worden gezet. ;)

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 14:18 #5

Op de tak die niet ver van de boom gevallen is houdt Herman zich keurig op de vlakte. Maar aan zijn lichaamstaal te zien (van de zenuwen wrijvend met z'n laarzen door de bladeren) zou je denken dat hij wel speciale gevoelens voor Anne aan het krijgen is. :)

www.npo.nl/herman-heeft-een-goed-gesprek...3-2017/WO_KN_8054503

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 17:44 #6

Wat Herman betreft... Ik denk dat hij Anne wel heel leuk vindt, maar we hebben nog geen filmpje gezien met Fleur, dus wie weet vraagt hij haar wel dezelfde dingen? Eerst aan haar vragen of zij 't allemaal wel leuk vindt voor hij zelf iets toegeeft?

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 18:26 #7

Klompendanseres schreef : Wat Herman betreft... Ik denk dat hij Anne wel heel leuk vindt, maar we hebben nog geen filmpje gezien met Fleur, dus wie weet vraagt hij haar wel dezelfde dingen?

Nou... als je de promo voor vanavond ziet, ben ik wel heel benieuwd wat Herman tegen Fleur zegt. Want ze slaakt zo'n diepe zucht en een vertwijfeld "ja"

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 18:48 #8

Misschien zegt hij wel: 'Wel naar voor Anne'....
Of: 'M'n moeder wil nou eenmaal per se mee op citytrip maar als we haar negeren wordt het vast toch nog leuk.'

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 21:31 #9

Herman maakt volgende week al bekend wie mee op City-trip gaat!
Het kan altijd beter...

Is Herman verliefd op Anne B? 26 mrt 2017 21:36 #10

Fleur , als je echt, echt veliefd bent herken je dat wel, ook als je nog nooit eerder verliefd bent geweest!
Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden