Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Alvast maar wat voorproefjes. 28 mrt 2017 20:47 #258

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

Alvast maar wat voorproefjes. 28 mrt 2017 23:16 #263

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

Alvast maar wat voorproefjes. 28 mrt 2017 23:36 #264

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Voorproefjes zijn leuk, maar wederom aardig oppervlakkig. Waar ik nieuwsgierig naar ben en wat we verder niet meer gezien hebben , is de omgang van de 2 gelovige/ christelijke boeren in hun dagelijks leven met hun geloof. Dat kwam alleen in aflevering 1 even ter sprake en is verder ( voor zover ik weet ) niet meer aan de orde geweest. Van de makers ( KRO-NCRV) had ik wel verwacht daar wat meer aandacht aan te geven omdat het wel een puntje was waar de boeren op wilden 'selecteren '. Maar misschien komt dat nog.

Inloggen om te reageren.

Alvast maar wat voorproefjes. 29 mrt 2017 18:25 #295

Niets uit op te maken, maar dat is Boer zoekt Vrouw eigen... :woohoo:

Inloggen om te reageren.

Alvast maar wat voorproefjes. 29 mrt 2017 22:02 #300

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef : Voorproefjes zijn leuk, maar wederom aardig oppervlakkig. Waar ik nieuwsgierig naar ben en wat we verder niet meer gezien hebben , is de omgang van de 2 gelovige/ christelijke boeren in hun dagelijks leven met hun geloof. Dat kwam alleen in aflevering 1 even ter sprake en is verder ( voor zover ik weet ) niet meer aan de orde geweest. Van de makers ( KRO-NCRV) had ik wel verwacht daar wat meer aandacht aan te geven omdat het wel een puntje was waar de boeren op wilden 'selecteren '. Maar misschien komt dat nog.

Voor zover ik gezien heb zit Olke te bidden voordat hij gaat eten. Dit zou bij Riks ook wel het geval geweest kunnen zijn maar mij is dat even ontgaan. Maar wanneer begint de logeerweek? Op maandag? Dan duurt het nog 6 dagen voordat het zondag is, ondertussen is de logeerweek al voorbij. Ik zeg maar wat hoor... :huh:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator