Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Evert 24 apr 2022 21:56 #5754

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Evert voelt zich vereerd als openhartige Maud haar mooie brief voorleest

Inloggen om te reageren.

Evert 24 apr 2022 21:59 #5756

Ook als Evert niet voor Maud kiest (hoop van wel, volgens mij past dat wel), zal Maud wel veel reacties van mannen krijgen.

Inloggen om te reageren.

Evert 24 apr 2022 22:07 #5760

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Dat zou goed kunnen!
Ik heb geen idee eigenlijk, na de goede gesprekken met Nans kan het ook zijn dat hij meer haar richting op gaat. Maar het deed hem ook wel wat toen hij daar op de bank met Maud zat :-)
 

Inloggen om te reageren.

Evert 24 apr 2022 22:50 #5767

Nans denkt dat er nog een diepere laag is, maar als die er niet is zoals zij denkt? Is Evert ook goed zoals hij is? Maud is nu al in de wolken. Ik denk voor nu Maud. Hopelijk gaan ze niet op reis naar Doodstil, maar naar Losser, dan komt de rest vanzelf wel.

Inloggen om te reageren.

Evert 24 apr 2022 22:56 #5769

 Hopelijk gaan ze niet op reis naar Doodstil, maar naar Losser, dan komt de rest vanzelf wel.

Inloggen om te reageren.

Evert 24 apr 2022 23:01 #5770

Ik denk niet dat Evert een diepere laag heeft. Wat je nu ziet is hij. Hij mag het achterste van zijn tong niet laten zien vanwege het 'spel' maar veel meer komt er sowieso niet uit. Op zich maakt dat niks uit natuurlijk, het is een beste vent. Maar of dat nou langdurig is wat Maud zoekt?... Ik denk toch dat zij gelukkiger wordt van iemand waar ze in gesprekken beter mee kan sparren.

Inloggen om te reageren.

Evert 24 apr 2022 23:10 #5775

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

(... )Hopelijk gaan ze niet op reis naar Doodstil, maar naar Losser, dan komt de rest vanzelf wel.
 
Hahahaha ja...

Inloggen om te reageren.

Evert 24 apr 2022 23:27 #5783

Ik zit nog steeds met mijn hoofd in kamp Maud, maar de uitgebreidere versie nu in de uitzending van de wandeling van Evert en Nans laten mij toch twijfelen. Zoals zij naast elkaar liepen; dicht naast elkaar liepen en er steeds minimaal contact was tussen hen... Het zag er wel heel erg natuurlijk uit, zo samen.
Wanneer Evert daar met Maud had gelopen dan had de wandeling er heel anders uitgezien: met veel meer expressie.

Inloggen om te reageren.

Evert 25 apr 2022 14:13 #5806

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Tja, Ik vond Maud in eerste instantie vreselijk misplaats op de boerderij, en ik irriteerde me ook wel wat aan haar overdreven manier van doen, maar inmiddels vind ik het een heerlijk mens. Ze is open en eerlijk, heeft het hart op de tong. zegt wat ze denkt en is een echt gevoelsmens. Het is echt iemand die je wat langer en beter moet leren kennen om te kunnen waarderen. Die brief vond ik prachtig! Of hij ook het gewenste effect zal hebben? ik ben bang van niet. En dat zou ik echt wel sneu voor haar vinden. maar zoals ik Nans en Evert gezamenlijk zag lopen. dicht naast elkaar, de hoofden naar elkaar toegebogen, heel natuurlijke aanrakingen. Ze kwamen over alsof ze elkaar al jaren kenden en volkomen op hun gemak in elkaars aanwezigheid waren. Evert heeft in die wandeling meer gezegd dan tijdens de hele logeerpartij voorafgaand. (althans wat wij te zien krijgen)

Inloggen om te reageren.

Evert 27 apr 2022 10:30 #5817

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
@Vlaflipje, 

"Hopelijk gaan ze niet op reis naar Doodstil, maar naar Losser, dan komt de rest vanzelf wel."



...en bij Rob de citytrip doelen Koudekerke of Tranendal...

...bij Janine het toepasselijke Vrouwenverdriet en Hongerige Wolf...

...en bij Jouke Sexbierum...

Geweldig! Hoe je dat, Vlaflipje?
 

Ik moest eerst opzoeken of deze plaatsen echt bestaan in Nederland!  (En dat doen ze, allemaal, of als klein gehucht of als een gemeente, stuk voor stuk! ) Laat staan dat ik ze zo treffend kan gebruiken in de context van BZV en de aanstaande citytrips. Dolkomisch. Dank je, Vlaflipje.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2