Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Hans 24 apr 2022 21:58 #5755

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Hans deelt punten uit als Yvon komt...

Inloggen om te reageren.

Hans 24 apr 2022 22:15 #5761

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Annette is geslaagd voor het hooiwagen trekken -oeps, dat heet een strooikar

Inloggen om te reageren.

Hans 24 apr 2022 22:18 #5762

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Gelukkig is zij zo verstandig om zich niet druk te maken als Hans haar aanroept als 'Dinie'.
En toen hij zich later weer vergiste met een variatie op haar naam is ze de eerste die in een deuk ligt

Inloggen om te reageren.

Hans 24 apr 2022 23:32 #5785

Gelukkig vindt Annette Hans leuk genoeg om zichzelf niet als "second-best" te zien. Want dat had natuurlijk heel goed gekund. En begrijpelijk als zij na Dinie ook zou vertrekken. Maar dat heeft ze niet gedaan omdat ze misschien wel voldoende geloof in haarzelf heeft om Hans voor zich te kunnen winnen.
Ben benieuwd. :)

Inloggen om te reageren.

Hans 25 apr 2022 00:02 #5794

Toch hoop ik dat Hans haar niet als 'second best' zal zien... hij heeft zo graag weer een vrouw in zijn leven. Nu gaat alles in huis en op het bedrijf zoals hij het wil; ik ben heel benieuwd hoe het tussen hen gaat wanneer zij beiden op nieuw terrein zijn. 

Inloggen om te reageren.

Hans 25 apr 2022 00:32 #5798

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik denk eigenlijk dat dat wel mee gaat vallen. Hans was zichtbaar opgelucht en blij dat Annette en zijn kinderen het zo goed met elkaar konden vinden.
Later toen Yvon er was, je zag dat hij het heel spannend vond toen hij haar vroeg of ze met hem verder ging.

Inloggen om te reageren.

Hans 25 apr 2022 04:35 #5802

Och die Hans, wat is dat toch een lieverd. Hij heeft er duidelijk nog eens een nachtje over geslapen, en kwam tot de conclusie dat hij Annette en daarmee zichzelf een kans moet geven en gunnen. En toen het meteen klikte met de kinderen was 't voor Hans raak. Mooi toch?
Ik hoop dat ze het nog heel lang heel leuk met elkaar gaan hebben, allebei verdiend, want die Annette is ook een schat.

Inloggen om te reageren.

Hans 25 apr 2022 14:48 #5808

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Jaaa! Hans en Annette gaan samen verder! Goed zo. 

Als je als vrouw zoveel humor en eigenwaarde hebt, dat het je niet van de wijs brengt, als je lief je eerst: Dinie (eerste keus) en vervolgens: Annie (overleden vrouw?) noemt, dan kan Hans zijn handjes dichtknijpen met deze hartelijke, warme vrouw met humor, die oprecht gevoelens voor hem heeft en meteen goed contact met zijn kinderen heeft. Als Hans straks pas goed beseft welk goud hij in handen heeft, wordt dit een pracht stel! (het begon al te dagen toen hij haar met zijn kinderen samen zag)
Dan gaan deze mensen vast heel gelukkig worden samen en zullen nog veel lachen!

(Ik probeer me voor te stellen hoe anders Dinie zou hebben gereageerd, als de situatie andersom was geweest en Hans haar, Anette en vervolgens Annie zou hebben genoemd.... ik denk dat de poppen dan pas goed aan het dansen geweest waren, of de rapen goed gaar, of in ieder geval was die vast woedend en gekwetst de deur uit gestampvoet) 

vrouwen met humor, ik houd ervan! lange tenen zijn er al genoeg!

Inloggen om te reageren.

Hans 27 apr 2022 08:06 #5815

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
 

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Hans 29 apr 2022 15:26 #5836

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2