Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Janine 24 apr 2022 22:00 #5757

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Het lijkt wel of het steeds moeilijker wordt voor Janine... 

Inloggen om te reageren.

Janine 24 apr 2022 22:23 #5763

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Een lieve jongen, die Christiaan. Op zich zoekt ze ook wel iemand die rustig is, maarre... zou hij niet iets TE rustig zijn?
Omdat ze zich zelf ook afvraagt of hij nog wat meer diepgang heeft.

Zus vertelt wijs dat ze het ook moet toelaten. "Hoe doe je dat"

Inloggen om te reageren.

Janine 24 apr 2022 23:06 #5771

Mooi serviesgoed tijdens het 'laatste avondmaal'... Authentiek Limburgs schuimwerk. 

Inloggen om te reageren.

Janine 24 apr 2022 23:15 #5776

Hoe moet je de blokkade bij Janine zien te slechten? Het lukt haar niet om er met een bepaalde onbevangenheid in te staan. Ze wil misschien de één voor de ander niet kwetsen. Dan liever beide laten gaan. Dat ga je bijna denken.
Of ze zoekt misschien de mix van het extraverte van Sander en het introverte van Chris.
Ben benieuwd waar dit op eindigt.

Inloggen om te reageren.

Janine 24 apr 2022 23:21 #5780

Ach toch meidje, zou ik wel willen zeggen, kruip toch lekker in de armen van die stoere Fries. Hij zal je vaak laten weten dat hij je graag ziet. Bij Christiaan zal je dat wellicht tussen de regeltjes door zelf op moeten zoeken. Het zal je zelfvertrouwen goed doen!

Inloggen om te reageren.

Janine 24 apr 2022 23:21 #5781

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Het verbaasde mij nogal dat ze van Sander zei: '(wappert met handen)' "zo druk", vulde haar zus aan.
Is dat de vergelijking met Christiaan dat hij als 'druk' overkomt? Of ligt dat aan de montage? Ik heb het nog niet gezien

Inloggen om te reageren.

Janine 24 apr 2022 23:29 #5784

Janine heeft een aardig druk bedrijf, dan is iemand die met je kan sparren fijn. Christiaan lijkt, van wat wij nu zien, daarin afwachtender dan Sander. Maar heeft ze vlinders voor een van de heren? Dat is de grote vraag. Dat heb je vooral nodig. Als ze gevoelens niet toelaat uit angst pijn te voelen, gaat ze alleen naar Vrouwenverdiet op reis en de 2 mannen samen naar Hongerige Wolf.

Inloggen om te reageren.

Janine 25 apr 2022 00:08 #5795

Janine heeft een aardig druk bedrijf, dan is iemand die met je kan sparren fijn. Christiaan lijkt, van wat wij nu zien, daarin afwachtender dan Sander. Maar heeft ze vlinders voor een van de heren? Dat is de grote vraag. Dat heb je vooral nodig. Als ze gevoelens niet toelaat uit angst pijn te voelen, gaat ze alleen naar Vrouwenverdiet op reis en de 2 mannen samen naar Hongerige Wolf.
Hahaha Vlaflipje, waar haal je die plaatstnamen toch vandaan? Uit jouw dikke duim of bestaan ze echt?

Inloggen om te reageren.

Janine 25 apr 2022 00:33 #5799

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Het is echt supergrappig dat we in NL echt zulke leuke plaatsnamen hebben

Inloggen om te reageren.

Janine 25 apr 2022 04:39 #5804

Och Janine toch, wat maak je 't jezelf moeilijk.
Ik denk dat Sander 't best past, ze lijkt veel relaxter met hem te zijn dan met Christiaan. Beetje lichamelijk contact ook al, terwijl 't met Christiaan vooral ongemakkelijk en stijfjes blijft. Sander is dan wel wat drukker, maar weet van aanpakken en zal heus niet de hele dag op haar lip zitten, maar kan haar op de gepaste momenten wat uit haar schulp trekken. Ik denk dat zij elkaar goed aanvullen. Ik duim ervoor!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2