Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Janine 25 apr 2022 17:14 #5810

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0

Och Janine toch, wat maak je 't jezelf moeilijk.
Ik denk dat Sander 't best past, ze lijkt veel relaxter met hem te zijn dan met Christiaan. Beetje lichamelijk contact ook al, terwijl 't met Christiaan vooral ongemakkelijk en stijfjes blijft. Sander is dan wel wat drukker, maar weet van aanpakken en zal heus niet de hele dag op haar lip zitten, maar kan haar op de gepaste momenten wat uit haar schulp trekken. Ik denk dat zij elkaar goed aanvullen. Ik duim ervoor!


 
Ik had het zelf geschreven kunnen hebben!
Maar ff serieus, Ze hoeft niet meteen haar huwelijksgeloften af te leggen! waar hebben we het in godesnaam over? Ze tilt veel te zwaar aan haar keuze maken!
Het is toch prima als je nog wat twijfelt? Daarvoor is zo'n citytrip toch? juist om te kijken, of je, wanneer je echt even samen ertussen uit bent, iets meer voor elkaar kunt gaan voelen. Is dat zo? dan is dat prachtig, zo niet? geen man over boord, dan heb je nog een postzak brieven over, waar misschien ook nog wel een prima kandidaat tussen zit!

Inloggen om te reageren.

Janine 26 apr 2022 11:59 #5812

Nou idd ze maakt het zichzelf wel heel moeilijk. Beide heren willen, ze zijn ook nog eens beide leuk. Hoe mooi is dat! De enige vraag is bij haar,, voor welke van deze 2 ben je nu eigenlijk bang? En dan vooral bang dat het misloopt en je verdriet krijgt. Die moet ze kiezen en de angst loslaten. Gewoon gaan ontdekken en genieten.

En of de plaatsnamen bestaan.

Inloggen om te reageren.

Janine 26 apr 2022 12:39 #5813

(...)
En of de plaatsnamen bestaan.
 
Ik heb gezien dat die plaatsnamen echt bestaan. Knap van jou, Vlaflipje, dat je dat wist zodat je ze op het juiste moment kon gebruiken! Heel leuk dat we die plaatsnamen hebben in Nederland.

Inloggen om te reageren.

Janine 27 apr 2022 10:56 #5820

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Vlaflipje:
"Nou idd ze maakt het zichzelf wel heel moeilijk. Beide heren willen, ze zijn ook nog eens beide leuk. Hoe mooi is dat! De enige vraag is bij haar,, voor welke van deze 2 ben je nu eigenlijk bang? En dan vooral bang dat het misloopt en je verdriet krijgt. Die moet ze kiezen en de angst loslaten. Gewoon gaan ontdekken en genieten."

En dat zou betekenen dat ze zou moeten kiezen voor Sander.

Inloggen om te reageren.

Janine 28 apr 2022 13:28 #5833

Vlaflipje:
"Nou idd ze maakt het zichzelf wel heel moeilijk. Beide heren willen, ze zijn ook nog eens beide leuk. Hoe mooi is dat! De enige vraag is bij haar,, voor welke van deze 2 ben je nu eigenlijk bang? En dan vooral bang dat het misloopt en je verdriet krijgt. Die moet ze kiezen en de angst loslaten. Gewoon gaan ontdekken en genieten."

En dat zou betekenen dat ze zou moeten kiezen voor Sander.





Sander is een leuke vlotte vent waarmee zij kan groeien in veel opzichten, maar ik denk dat ik haar bezwaar met hem wel begrijp. Hoe gaat een relatie met hem eruit zien? Hij 200km verderop, lange dagen werken  en dan ook z'n eigen vee nog naast zijn familie en vrienden. Beide een druk leven. Misschien is dat wat ze bedoelt met 'te druk.' In de zin, te weinig tijd voor Janine. Had ze hem niet moeten kiezen, maar hé zo'n mooie lach maakt nieuwsgierig. Bij een Herman en Fleur kwam de flinke afstand goed, maar Sander en Janine zijn geen Herman en Fleur. 
 

Inloggen om te reageren.

Janine 29 apr 2022 16:00 #5838

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

Janine 01 mei 2022 12:06 #5845

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Tja, je kunt natuurlijk blijven trekken aan een dood paard, maar wat brengt je dat? Als dat nu gewoon is, hoe hij werkelijk is? 

Inloggen om te reageren.

Janine 05 mei 2022 09:33 #5931

Twee voorzichtige mensen dat is wel een uitdaging hoor, goed dat ze voor Sander gekozen heeft.

Inloggen om te reageren.

Janine 06 mei 2022 11:57 #5936

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0

Twee voorzichtige mensen dat is wel een uitdaging hoor, goed dat ze voor Sander gekozen heeft.
Denkut ook. 

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2