Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Rob 24 apr 2022 22:03 #5759

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Een warme knuffel voor Sonja als Rob net heeft verteld dat hij in vuur en vlam staat voor Wendy

Inloggen om te reageren.

Rob 24 apr 2022 22:32 #5765

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Yvon vroeg Rob of hij niet een heel groot risico neemt, omdat zij het gevoel nog niet heel erg heeft.

Tja het is toch echt niet altijd zo dat je op hetzelfde moment evenveel voelt voor elkaar, maar dat wil niet zeggen dat dat niet meer komt... :-)

Inloggen om te reageren.

Rob 24 apr 2022 22:46 #5766

Yvon vroeg Rob of hij niet een heel groot risico neemt, omdat zij het gevoel nog niet heel erg heeft.

Tja het is toch echt niet altijd zo dat je op hetzelfde moment evenveel voelt voor elkaar, maar dat wil niet zeggen dat dat niet meer komt... :-)
En wat kan Rob anders? Voor Sonja voelt hij 'het' niet. En Wendy zegt op voorhand geen nee. Dan gaat hij ervoor.
En nu staat hij in vuur en vlam voor haar maar misschien gaat dat tijdens de citytrip bij gebrek aan positieve respons wel als een nachtkaars uit. Dan zij het zo.

Inloggen om te reageren.

Rob 24 apr 2022 23:06 #5772

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Natuurlijk, ze moeten het gewoon proberen, want tussen alles door vindt Wendy het daar wel heel leuk. En 'luduvudu' zal erger zijn als ze het niet proberen, dan blijf je altijd denken wat het had kunnen worden...

Inloggen om te reageren.

Rob 24 apr 2022 23:06 #5773

Rob zijn reis gaat naar Koudekerke of Tranendal. Wendy is gelukkig nu wel duidelijker naar hem toe. Dat moet wel, want echt luisteren lukt hem nog steeds niet. Het is zijn eigen keuze. Ze voelt het niet. Kan je proberen wat je wilt, maar dat werkt meestal averechts.

Inloggen om te reageren.

Rob 24 apr 2022 23:16 #5778

Vanaf de eerste dag staat Wendy bij Rob met stip op één. Garanties of een relatie tot in de eeuwige dagen zal duren die heb je nooit, en wanneer je de eerste stap niet zet dan weet je ook nooit of er een relatie in zit met elkaar. Maar: had Rob al niet al een aantal eerder mislukte relaties achter de rug? Wilde hij nu niet een relatie voor langere tijd? Besprak hij niet met Yvon dat hij niet te snel hotel de botel zou worden...

Inloggen om te reageren.

Rob 25 apr 2022 04:33 #5801

Ik kreeg bij Wendy meteen het idee dat ze de wedstrijd wil winnen, vandaar ook dat enorm onpraktische korte rokje op de eerste dag.
Nu gooit ze meteen de rem erop door te zeggen dat zij het nog niet zo voelt, en hoe moet dat dan met haar kinderen... Ik denk dat Rob alleen komt te staan, met zijn veel te 'eager' gedoe. Veel te intens meteen. Ik geloof nooit dat hij in staat is om iets langzaam op te bouwen, het moet meteen raak zijn. Die citytrip gaat denk ik niet een groot succes worden.

Inloggen om te reageren.

Rob 25 apr 2022 14:32 #5807

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
brrr tenenkrommend vond ik dit weer. Eerst al dat gedans in de kamer... vreemd.

Het enige positieve vond ik nog dat Rob aan Sonja vertelde dat zij het niet ging worden.
Dat was dan wel zo eerlijk inderdaad, want hij lonkte natuurlijk al tijden richting Wendy en vice versa. Terwijl Sonja nog haar spullekes aan het verzamelen was om te vertrekken, ging Rob Wendy op schoot trekken en zoenen in diezelfde kamer, in het zicht van Sonja. Dat vond ik niet kunnen. Wacht ff tot ze op zijn minst van je erf af is.

Of Wendy nog gevoelens voor Rob gaat krijgen? Ik denk het niet, Hoe denkt zo'n vrouw eigenlijk? Ik heb geen vlinders of gevoelens, en ik weet dat deze vent op zoek is naar een langdurige relatie, dus ik ga eens even flink lonken en flirten zodat hij op mij gefocust blijft en ik de concurrentie wegspeel, en dan drop ik de bom dat ik niet verliefd ben en ook geen vlinders heb? (waarom doe je dan steeds net alsof dat wel zo is? dat is toch verwarrend?) Hou je dan op de achtergrond, zodat de andere dames, in elk geval wel een eerlijke kans krijgen.

Inloggen om te reageren.

Rob 27 apr 2022 10:59 #5821

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Tja...

Inloggen om te reageren.

Rob 29 apr 2022 15:30 #5837

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Zal Wendy nog diepere gevoelens krijgen voor Rob wanneer ze samen op citytrip zijn?

Hier alvast een voorproefje.

Rob wil er in ieder geval mooie dagen van maken om een goede basis te creëren voor meer. 

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2021-20...n-citytrip-rob-wendy

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2