Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Vooruitblik aflevering 9 11 apr 2020 13:09 #4604

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Is boer Geert wel de ware... Vera twijfelt of dat wel zo is.

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/boer-geert-wel-ware

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 14:02 #4608

Eindelijk, nu is Jelte volop aan het woord en zit Eric wat op de achtergrond. Ik ben benieuwd naar de hele uitzending van vanavond!
boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-2020/andere-kant-jelte

Beide dames bij Boer Jan genieten van de eigen momenten met... Nienke en Vera hebben alle twee het idee dat er bij de een-op-een momenten duidelijk wat gebeurt tussen hen: hoe zal dit gaan aflopen?
boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-2020/veel-aandacht

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 14:35 #4609

Op alle boerderijen logeren nog twee vrouwen/mannen die hopen de liefde te vinden bij hun boer. De sfeer is anders, de concurrentie is meer voelbaar. Bij boerin Annemiek komen wat vriendinnen langs die allemaal dol zijn op paarden. Iets waar Erik vol over mee kan praten, maar voor Jelte is dat een stuk lastiger. Maar gelukkig kan ook hij even later over zijn favoriete hobby praten: drummen. Annemiek ziet dat hij dan meteen loskomt: 'Je ziet in zo'n setting een andere Jelte. Toch wel iets leuks.' Het brengt Annemiek aan het twijfelen. Denkt Jelte daar ook zo over? Boer Jan zet Vera en Nienke weer aan het werkt op de zorgboerderij. Nienke vraagt zich af wat Jan daarmee bedoelt: 'Het is heel leuk om mee te helpen. Maar hij zoekt een vrouw, geen werknemer. Hij stelt steeds voor samen dingen te doen. Ik snap dat hij veel wil laten zien, maar ik kreeg het gevoel dat hij verwacht dat we echt mee gaan helpen.' Angela en Vera, de dames bij boer Geert, zijn twee totaal verschillende types, maar komen de week prima door. Ook Geert heeft het naar zijn zin: 'Ik ben heel tevreden. Het gaat goed met op z'n tijd goede gesprekken.' Vera ziet dat toch iets anders: 'Ik vind dat jij beter je best moet doen', laat ze hem lachend weten. Is het echt een grapje of meent ze het serieus? Karine, een van de logees bij boer Geert Jan, wil gaan schilderen. Ze vraagt Geert Jan mee en kan dan meteen vragen wat hij van haar vindt want dat weet ze eigenlijk nog steeds niet. Ook Jacqueline krijgt maar weinig hoogte van hem: 'Hij vindt Karine leuk, hij vindt mij leuk. De een voor dit, de ander voor dat. Eigenlijk wil hij dat wel in één pakketje hebben denk ik.' Ondertussen is boer Bastiaan nog steeds druk op het land, de witlofpennen moeten worden geoogst, en heeft hij geen tijd voor zijn vrouwen. Milou en Elise moeten zichzelf zien te vermaken. Ze bereiden een lunch voor voor Bastiaan en zijn hulptroepen.

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 14:55 #4610

Bakkertje1960 schreef : Eindelijk, nu is Jelte volop aan het woord en zit Eric wat op de achtergrond. Ik ben benieuwd naar de hele uitzending van vanavond!
boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-2020/andere-kant-jelte


Wat een apart beeld is dit zeg... De vriendinnen vragen hem het hemd van het lijf en Annemiek slaat het allemaal gade en zegt met een niet al te vrolijk gezicht dat ze in de andere setting een andere "iets-leuks-ook"-Jelte ziet. Dan moet je toch tot de conclusie komen dat Jelte in jouw setting niet tot z'n recht komt. Maar misschien komt ze ook wel tot die conclusie...

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 15:00 #4611

Bakkertje1960 schreef : Beide dames bij Boer Jan genieten van de eigen momenten met... Nienke en Vera hebben alle twee het idee dat er bij de een-op-een momenten duidelijk wat gebeurt tussen hen: hoe zal dit gaan aflopen?
boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-2020/veel-aandacht


Vera lijkt er nu wel een goed gevoel over te hebben. Je ziet ze ook met een blik naar die cliënt in de rolstoel kijken alsof zij voor zichzelf al heeft uitgemaakt dat zij dit wat haar betreft een kans wil geven (toch wel).

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 21:58 #4617

Na deze aflevering gezien te hebben kunnen we nu pas zeggen dat Boer Zoekt Vrouw echt gaat beginnen! :) Voor de betrokkenen wordt het steeds lastiger en daarmee voor de kijker steeds interessanter. ;)

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 22:23 #4626

Hihi, daar zeg je wat.. :)

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 22:42 #4629

Nu mis ik gewoon de uitzending van een boer Willem tussen zijn vogeltjes......... dat was tien keer spannender geweest dan deze gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap aflevering.

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 23:02 #4631

Zilte Deerne schreef : Nu mis ik gewoon de uitzending van een boer Willem tussen zijn vogeltjes......... dat was tien keer spannender geweest dan deze gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap aflevering.

Zilte!! Heb je wel naar dezelfde aflevering gekeken als wij??? Deze aflevering was toch niet saai!!!

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 9 12 apr 2020 23:12 #4633

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef : Nu mis ik gewoon de uitzending van een boer Willem tussen zijn vogeltjes......... dat was tien keer spannender geweest dan deze gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap aflevering.

Zilte!! Heb je wel naar dezelfde aflevering gekeken als wij??? Deze aflevering was toch niet saai!!!


Zeker weten, het is eerste Paasdag, en de reclame van een fietsenbedrijf hield me meer wakker dan deze aflevering.
Zonder gekheid: ik was wel wakker ( oké half ) en heb inmiddels de score al ingeschat: er blijft 1 boer over met een logee, en dat is niet Annemiek. En ook niet onze romanticus. en ook niet, ..Zzzzzzzzzzzzzzz.................. daar ga ik alweer.... van saaiigheid val ik alweer om . Welterusten!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2