Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Michelle 04 nov 2018 21:26 #2430

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
De laatste keer dat ik iemand onder grindstenen heb zien liggen was op het kerkhof... :whistle:
Ik geloof dat ik hier afgehaakt zou zijn. :huh:

Inloggen om te reageren.

Michelle 04 nov 2018 21:37 #2432

Wie het ook wordt... eens en verder nooit meer waarschijnlijk :dry:

Inloggen om te reageren.

Michelle 04 nov 2018 21:49 #2442

Twijfels... "Leuk alleen is niet voldoende"

Inloggen om te reageren.

Michelle 04 nov 2018 21:49 #2443

Twijfels... " 't is zo vaak fout gegaan, 't moet nu in één keer goed gaan".

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 06:49 #2454

Dat die mannen zich leenden voor dat gedoe met die stenen. Ik had het niet kunnen opbrengen.

Het zwembad zorgde ook voor wat hilariteit. En zeker Ruud doet zichtbaar zijn best om wat dichter bij Michelle te komen, maar ook weet niet wat ik ervan denken moet.

Het lijkt ook wel of ze de hele dag liggen te luieren daar. Zonder oog voor elkander.

Gelukkig krijgen we Michelles keuze wel te zien komende week. Al zag ze eruit als een hoopje ellende in de preview...

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 09:20 #2455

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Die stenen...Ruud sloeg alvast zn handen voor zn ogen. :zip:

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 12:46 #2463

Ik houd wel van dat new age-y gedoe, dus die kristallen was voor mij helemaal prima. Wat ik niet zo snap is dat ze zoveel tijd op die bank doorbrengen en dan ook nog eens met de ogen dicht soezen. Leuk hoor, maar ga wat doen ofzo? En dan dus niet klusjes die Michelle nog achter de hand heeft, maar onderneem wat.

En dan durft ze ook nog te zeggen dat ze geen werkmannen zoekt?

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 12:50 #2465

Ik heb afgelopen zomer ook echt alleen maar geluierd naast al de verplichte bezigheden. Niet iedereen heeft veel energie met deze warmte.

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 12:52 #2467

SasKijktBZV schreef : Ik heb afgelopen zomer ook echt alleen maar geluierd naast al de verplichte bezigheden. Niet iedereen heeft veel energie met deze warmte.


Snap ik helemaal, maar ik neem aan dat jij niet twee mannen in je tuin had liggen waar je binnen heel korte tijd uit moest kiezen of je er een weekendje mee weg wil en eventueel een reatie mee wil beginnen?

Michelle is van de new age dingetjes, heeft ze geen inzichtskaarten of een ander 'spel' waarmee je een gesprek op gang kunt krijgen? Kun je alsnog op die bank zitten, maar krijg je wel meer een indruk van wat er in de ander omgaat en of je bij elkaar past.

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 12:58 #2470

Ik denk dat je niet zo één, twee, drie met cameraman om je heen van het erf af kan om elders wat leuks te gaan doen. Ik hoop dat ze zonder cameraman wel iets meer gezien hebben dan alleen de achtertuin en de champignon-kwekerij. Die kwekerij is trouwens wel altijd helemaal opgeruimd, je ziet er verder geen mens of andere bedrijvigheid... 'n Prachtig georganiseerd bedrijf!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator