Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Michelle 05 nov 2018 13:06 #2471

Klompendanseres schreef :

SasKijktBZV schreef : Ik heb afgelopen zomer ook echt alleen maar geluierd naast al de verplichte bezigheden. Niet iedereen heeft veel energie met deze warmte.


Snap ik helemaal, maar ik neem aan dat jij niet twee mannen in je tuin had liggen waar je binnen heel korte tijd uit moest kiezen of je er een weekendje mee weg wil en eventueel een reatie mee wil beginnen?


Nou, 't toeval wil... Hahahaha nee! Ik had een luie kat in mijn tuin liggen, daar houd het wel mee op.

Maar je hebt gelijk, er waren ook wel activiteiten te verzinnen die in relax modus hadden gekund, buiten luieren om.

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 13:07 #2472

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Bakkertje1960 schreef : Die kwekerij is trouwens wel altijd helemaal opgeruimd, je ziet er verder geen mens of andere bedrijvigheid... 'n Prachtig georganiseerd bedrijf!

Ik vermoed dat het leeuwendeel van wat wij te zien krijgen in het weekend opgenomen is. De oogst zal dan wel voor een paar dagen stilliggen. Als er eenmaal geoogst wordt is het een drukte van belang, dat zag je wel in de voorsteluitzending e.d.
Maar er is inderdaad wel veel geïnvesteerd in verwerkingsmachines e.d. De schuren zien er ook nog vrij jong uit. Wellicht is dit bedrijf de uitbreiding van het al langer bestaande bedrijf (er zijn twee locaties waar geteeld wordt).

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 13:21 #2476

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0

Taurus schreef : De laatste keer dat ik iemand onder grindstenen heb zien liggen was op het kerkhof... :whistle:
Ik geloof dat ik hier afgehaakt zou zijn. :huh:



Whoehahhahhahaaaaa briljant!!!

Inloggen om te reageren.

Michelle 05 nov 2018 16:18 #2478

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik vind Michelle's kant met de stenen en kristallen juist wel leuk. Mooi tegenwicht voor het meer prozaïsch bezig zijn met de champignonkwekerij.

Inloggen om te reageren.

Michelle 06 nov 2018 22:24 #2500

Taurus schreef : De laatste keer dat ik iemand onder grindstenen heb zien liggen was op het kerkhof... :whistle:
Ik geloof dat ik hier afgehaakt zou zijn. :huh:


B) :light: Niks voor Tau dus.


Misschien moest de camera vroeger aan en/of later.
Tropenschema!
Opstaan met de zon en aan het werk. Als de zon lager staat ook

Je hebt gelijk Bakkertje, het ziet er zeer opgeruimd uit!

Ben erg benieuwd wie Michelle gaat kiezen.

Inloggen om te reageren.

Michelle 11 nov 2018 10:53 #2543

Mooi om te horen én, aan de stralende ogen van beide mannen, te zien, dat zij toch alle twee hun hart wel open hebben staan voor Michelle. Ook hier straks een spannende keuze...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator