Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Jaap 04 nov 2018 21:38 #2433

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Als ik Jaap zo 'lees' lijkt hij qua 'goesting' meer naar Petra te neigen dan naar Marian. Maar Marian toont zich zo lekker betrokken en daarmee scoort zij ook wel punten. :)
Dit wordt nog wat voor hem. ;)

Inloggen om te reageren.

Jaap 04 nov 2018 21:41 #2436

Twijfels... "ik had eerst een vlindertje voor één vrouw, nu heb ik 2 vlindertjes voor 2 vrouwen"

Inloggen om te reageren.

Jaap 04 nov 2018 22:49 #2451

"Het ene moment voel ik me zo, het andere moment voel ik me zo,
maar ik heb wel het gevoel dat jij het wordt ja...
Het klinkt nou heel raar wat ik zeg maar dat zou ik niet erg vinden want dan heeft hij zijn keuze,
als hij toch voor jou kiest dan kan hij niet van mij houden"

Dat is inderdaad 'raar' Marian want zo zwart-wit werkt het niet in het echte leven... (begrijpende maar hoofdschuddende blik)
daar zijn altijd nuances in :)

Inloggen om te reageren.

Jaap 05 nov 2018 12:50 #2466

Jaap is met een sollicitatiegesprek bezig heb ik steeds het idee. Logisch, want hij kan het met niks vergelijken. Maar hij zet de dames steeds aan het werk en alleen tijdens het eten wordt er wat gebabbeld.

Hij geeft dus aan Petra aantrekkelijker te vinden, maar ik denk dat hij de betrokkenheid van Marian wel kan waarderen. Ze is wat meer to the point en wat meer van het aanpakken. Maar is dat genoeg voor een relatie?

Vond de vraag van Petra trouwens wel goed, wat vind je ervan dat je hier gaat samenwonen en andere mensen dan nog steeds in en uit kunnen lopen op elk moment? Ze gaf daarmee aan dat ze ook wel wat privacy wil, maar Jaap had daar duidelijk nog nooit over nagedacht. Zijn toch allemaal van die dingetjes...

Inloggen om te reageren.

Jaap 05 nov 2018 13:08 #2473

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Stel dat hij die blonde uiteindelijk gekozen heeft, en ze zitten op de bank samen de aflevering van gisteren te bekijken... hoort ze ineens dat hij Petra aantrekkelijker vindt... lijkt me niet erg leuk om te horen dan...

Ik schat Petra in als match. Jaap gaat niet voor vrouwen die teveel van hem willen vragen of moeilijk doen, dat zag je ook aan die ene die wilde dat hij stopte met roken e.d. die kon meteen wieberen.

Inloggen om te reageren.

Jaap 05 nov 2018 13:12 #2474

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Sam schreef : Stel dat hij die blonde uiteindelijk gekozen heeft, en ze zitten op de bank samen de aflevering van gisteren te bekijken... hoort ze ineens dat hij Petra aantrekkelijker vindt... lijkt me niet erg leuk om te horen dan...

Of hij zit met Petra op de bank en haar zo de indruk geeft dat hij haar vooral om haar uiterlijk/uitstraling gekozen heeft. Geeft ook te denken. ;)
Kortom, je doet het nooit goed. B)

Inloggen om te reageren.

Jaap 05 nov 2018 16:14 #2477

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Als hij toch voor Marian zou kiezen, wordt dat nog wel een dingetje ja (om in de sfeer van de aflevering te blijven). Schat in dat Petra met die opmerking achteraf niet zo'n moeite zou hebben, maar Marian vast wel.

Inloggen om te reageren.

Jaap 06 nov 2018 22:46 #2502

Taurus schreef :

Sam schreef : Stel dat hij die blonde uiteindelijk gekozen heeft, en ze zitten op de bank samen de aflevering van gisteren te bekijken... hoort ze ineens dat hij Petra aantrekkelijker vindt... lijkt me niet erg leuk om te horen dan...

Of hij zit met Petra op de bank en haar zo de indruk geeft dat hij haar vooral om haar uiterlijk/uitstraling gekozen heeft.
Geeft ook te denken. ;)
Kortom, je doet het nooit goed. B)


:mmm: Afwachten maar, voor ons dan. De dames en heren zelf weten het allang.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator