Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Steffi 04 nov 2018 21:40 #2434

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Harold.

Inloggen om te reageren.

Steffi 04 nov 2018 21:43 #2437

Twijfels... "Het laatste avondmaal" ... maar weet aan het eind van de dag in ieder geval "dat het die ene niet wordt"

Inloggen om te reageren.

Steffi 05 nov 2018 06:42 #2453

Dus Steffi weet nu wie het niet wordt, maar wij weten dat pas over twee weken?
:S

Ik vind dat de actie wel over erg veel afleveringen wordt uitgesmeerd dan. En ik ben toch zo benieuwd wie er is afgevallen voor haar en waarom.

Inloggen om te reageren.

Steffi 05 nov 2018 12:34 #2460

Taurus schreef : Harold.


Wat bedoel jij met "Harrold", Taurus?

Ik zit nog steeds in het Roel-kamp... volgens mij is een relatie met een grapjas als Harrold zeker niet saai, maar zal het op een gegeven moment ook heel vermoeiend worden. Alhoewel zijn antwoord wel heel lief klonk toen Steffi zei dat de mannen nu wel gezien hadden dat zij niet echt het type huisvrouw was en wat de mannen daar nu van vonden: "Wanneer jij 's morgens mijn brood klaar maakt, dan zal ik 's avonds voor het eten zorgen"...

Inloggen om te reageren.

Steffi 05 nov 2018 12:40 #2461

Ik vraag me ook af of je dat gezang en gegrap de hele tijd om je heen wil hebben. Maar, misschien is het ook wel een maniertje om de spanning te doorbreken of de ongemakkelijke stiltes op te vullen en wordt dat minder als je een relatie met hem hebt?

Ik denk wel dat Harrold beter bij haar past, maar of zij dat ook zo ziet?

Inloggen om te reageren.

Steffi 06 nov 2018 11:49 #2489

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
hmm, verwarrend....

Ineens wist ze het.

Dat was idd vlak nadat Harold zei dat hij 's avonds het warme prakkie wel wilde maken, als Steffi 's ochtends de bammetjes dan wilde smeren.
Maar ondertussen zag je Roel lekker in de keuken bezig zijn met een heerlijk toetje te maken.

waar zou ze voor gaan... woorden of daden? (ik weet het echt niet, vind het beide topkerels. Overigens denk ik dat Harrold ook echt wel een man van daden is hoor, maar in t filmpje kwam t zo naar voren op dat moment)

Inloggen om te reageren.

Steffi 06 nov 2018 14:15 #2493

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Bakkertje1960 schreef :

Taurus schreef : Harold.


Wat bedoel jij met "Harrold", Taurus?


Dat er verder niet meer aan toe te voegen valt behalve dat het Roel het niet wordt en Harold misschien wel. :)

Inloggen om te reageren.

Steffi 06 nov 2018 21:48 #2498

Twiske schreef : Dus Steffi weet nu wie het niet wordt, maar wij weten dat pas over twee weken?
:S En ik ben toch zo benieuwd wie er is afgevallen voor haar en waarom.


Je bent niet de enige Twiske.

Wie weet vult Harold de stilte alleen maar op met zijn grappen en grollen en/of misschien lijkt het maar zo voor ons door al het knip en plakwerk van de uitzendingen.
Het wordt Harold ......... maar eigenlijk weet ik het helemaal niet zeker.

Inloggen om te reageren.

Steffi 09 nov 2018 13:36 #2522

Grappig: op AD is een poll met wie Steffi verder zal gaan. Van de AD-lezers denkt 67% dat Roel mag blijven en 33 % denkt dat Harrold de gelukkige zal zijn (3685 stemmen). Terwijl het hier op het FanForum juist andersom is.

Inloggen om te reageren.

Steffi 09 nov 2018 17:35 #2524

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Leuk en spannend die verschillen hè Bakkertje? Die twijfels!! Ikzelf denk (en hoop 'n beetje) dat het toch, ondanks allerlei hints naar Roel, Harrold wordt. Hoewel ik Roel ook een prima en sympathieke vent vind (wilde dierenartsassistent worden, is nu hovenier en maakt daarnaast met zorg lekkere toetjes voor hun 3-en. ...)

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator