Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Steffi 09 nov 2018 20:28 #2527

Ik denk eigenlijk ook dat het Roel wordt.

Inloggen om te reageren.

Steffi 09 nov 2018 21:45 #2529

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Bakkertje1960 schreef : Grappig: op AD is een poll met wie Steffi verder zal gaan. Van de AD-lezers denkt 67% dat Roel mag blijven en 33 % denkt dat Harrold de gelukkige zal zijn (3685 stemmen). Terwijl het hier op het FanForum juist andersom is.


Maar dit is natuurlijk wel hét toonaangevende forum van Nederland. ;) B)

Inloggen om te reageren.

Steffi 10 nov 2018 08:15 #2532

In het voorstukje van de komende aflevering zien we dat Steffi het officiële keuzemoment niet langer kan afwachten. En vervolgens praat ze met Roel. Ik denk om hem weg te bonjouren.


www.ad.nl/show/steffi-wil-harrold-of-roe...-bonjouren~a9b6ec7b/

Inloggen om te reageren.

Steffi 10 nov 2018 08:45 #2533

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Twiske schreef : In het voorstukje van de komende aflevering zien we dat Steffi het officiële keuzemoment niet langer kan afwachten. En vervolgens praat ze met Roel. Ik denk om hem weg te bonjouren.


www.ad.nl/show/steffi-wil-harrold-of-roe...-bonjouren~a9b6ec7b/


De poll op die pagina staat op een ruime meerderheid voor Roel. Ikzelf ontkom maar niet aan indruk dat het Harrold gaat worden. Steffi staat immers ook zijn tractor al te wassen. ;)

Inloggen om te reageren.

Steffi 10 nov 2018 10:42 #2534

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Die poll ...ik hem ingevuld en tot mijn verbazing zag ik dat de verschillen tussen het forum hier en de poll haaks op elkaar staan.
Ben benieuwd of Steffi's keus en mijn 'gevoel ' overeenstemming hebben met elkaar.


Mijn gevoel zegt trouwens dat ze voor Roel kiest, we zullen zien.

Dat Steffi de Tractor van Harold staat af te soppen zegt niets over haar keus. Dat zijn maar lossen beelden. We zijn al vaker in de maling genomen door de cameramannen-en /of vrouwen van BZV. ;)

Inloggen om te reageren.

Steffi 10 nov 2018 11:29 #2535

Vanaf het begin denk ik dat het Roel is waar haar keus op is gevallen, maaaar: ik heb nu net haar podcast beluisterd... Ze heeft al als jong meisje cowboy willen zijn -met carnaval ís zij ook altijd cowboy-, ze staat graag achter het mengpaneel in haar bar en geniet dan van de karaoke meezingende vrienden... Dit lijkt dan eerlijk gezegd wel weer meer bij Harrold te passen, Roel komt iets serieuzer over... Ik kijk uit naar morgenavond!

Leuk trouwens die podcasten; ik had er nog nooit eerder naar geluisterd. Mooi om hen met hun eigen verhaal wat meer te leren kennen!

Inloggen om te reageren.

Steffi 10 nov 2018 12:33 #2536

Leuk die "pod casts"!
Voor ons blijft het nog ruim 24 uur gissen wie het gaat worden. Roel of Harold. :mmm:

Inloggen om te reageren.

Steffi 10 nov 2018 18:05 #2537

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Aandoenlijk zoals Harrold met Steffie's hondje (Jack-Russell ?) op z'n schoot zat tijdens het ritje op de tractor.. dat beestje voelde zich goed bij hem op z'n gemak, met die 2 pootjes ontspannen over z'n bovenbeen gevouwen..maarja.. het gaat erom of Steffie zich net zo op haar gemak voelt met Harrold.. Toen ze met z'n 3-en het hek aan het schilderen waren keek Steffie duidelijk met vertedering naar.. wie?

Inloggen om te reageren.

Steffi 10 nov 2018 21:50 #2539

Leuk om Steffi zo verliefd te zien. En de wens van vader komt ook uit. Hij hoopte immers dat ze zo hoteldebotel zou zijn, dat ze het niet meer voor zich kon houden. Ik hoop op Harold. Volgens mij worden we gewoon weer voor de gek gehouden.
Wordt Steffi na Agnes, Annemarie, Henrieke en Aletta de eerste boerin die een man aan het programma overhoudt?

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 03:38 #2541

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Theorietje:
Aan het eind van de afgelopen uitzending wist zij wie het níet zou worden. Nu is zij kei-zenuwachtig om iets tegen iemand te gaan vertellen. In de preview zien we haar met Roel staan. Het kan niet anders dan dat op dat moment het hoge woord tegen hem eruit moet. Maar welk woord? En waarom is zij kei-zenuwachtig? Ik verwacht niet omdat zij tegen hem gaat zeggen dat ze met hem door wil, in tegendeel, zij wil hem in een persoonlijk gesprek laten weten dat het 'm níet gaat worden. En dat is me daar een rotklus... Zonder borrel...

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator