Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Steffi

Steffi 11 nov 2018 10:48 #21

Dat kan, Taurus, aardige theorie.
Maar zij zegt als ze voor Roel staat, dat ze helemaal de kluts kwijt is... Dat kan dan net zo goed zijn omdat ze Harrold zojuist verteld heeft, dat hij zijn schone trekker kan starten... Je kan er dus in zien dat wat je er in wilt zien...

Aan de lichaamshouding van Roel te zien, is hij ook erg gespannen...

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 11:51 #22

Misschien valt er nog iets uit haar lichaamstaal te halen?

Ze staat met haar armen over elkaar gevouwen met Roel te praten. Althans, ze doet een poging daartoe want ze is 'helemaal de kluts kwijt'. Waarom staat je met je armen over elkaar als je met iemand staat waarbij je een liefdesverklaring wilt afleggen? Dan probeer je toch eerst handcontact te maken of zo.
Daarbij heeft ze haar zonnebril in haar nek hangen. Maar dat zal wel een plaatselijk gebruik zijn. B)
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 11:54 #23

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef : Misschien valt er nog iets uit haar lichaamstaal te halen?

Denk ut wel, Tau.

Ik zou zeggen... kijk maar goed. :)

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 12:05 #24

Ja, haha, haar zonnebril. Daar heb ik ook steeds met verbazing naar gekeken... misschien een eigen "eigen-aardigheidje".

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 22:29 #25

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Zilte Deerne schreef : Die poll ...ik hem ingevuld en tot mijn verbazing zag ik dat de verschillen tussen het forum hier en de poll haaks op elkaar staan.
Ben benieuwd of Steffi's keus en mijn 'gevoel ' overeenstemming hebben met elkaar.

Mijn gevoel zegt trouwens dat ze voor Roel kiest, we zullen zien.

Dat Steffi de Tractor van Harold staat af te soppen zegt niets over haar keus. Dat zijn maar lossen beelden. We zijn al vaker in de maling genomen door de cameramannen-en /of vrouwen van BZV. ;)

Roel en Steffi: gefeliciteerd met elkaar !

Voor Harold komt het passende dekseltje ook wel.

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 01:29 #26

Het kleine hondje van Steffie heeft mijn hart veroverd , overal waar Steffie is daar loopt het hondje ook ik kijk elke week naar het beestje uit ,ze doet me sterk aan een ander hondje denken , sorry beetje erg of topic maar ik moest het even kwijt !
De keuze van Steffie heeft me verrast ik dacht echt langere tijd al dat Harold het zou worden hoewel ik beide heren leuk bij haar vond passen .
Ik wens ze veel geluk toe en Harold ook die vindt vast nog wel een leuke partner , dat gun ik hem van harte !

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 01:39 #27

Taurus schreef : Misschien valt er nog iets uit haar lichaamstaal te halen?

Ze staat met haar armen over elkaar gevouwen met Roel te praten. Althans, ze doet een poging daartoe want ze is 'helemaal de kluts kwijt'. Waarom staat je met je armen over elkaar als je met iemand staat waarbij je een liefdesverklaring wilt afleggen? Dan probeer je toch eerst handcontact te maken of zo.
Daarbij heeft ze haar zonnebril in haar nek hangen. Maar dat zal wel een plaatselijk gebruik zijn. B)

Wat een hilarische waarneming Taurus ik zag het ook met verwondering aan, we zijn vast getuige geweest van een nieuwe rage gooi je bril eens in de nek !

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 10:30 #28

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Dribbel schreef : Het kleine hondje van Steffie heeft mijn hart veroverd , overal waar Steffie is daar loopt het hondje ook ik kijk elke week naar het beestje uit ,ze doet me sterk aan een ander hondje denken , sorry beetje erg of topic maar ik moest het even kwijt !

Idem #OT: Moest ook aan een hondje denken, Drib. Die van jou. ;)
Wel grappig om te zien dat dit ras bij (veel) boeren zo geliefd is, immers in Denemarken hadden boer Johan en Ingrid toch ook dezelfde?

Een stee zonder hond, ik kan het me ook niet voorstellen....

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 10:51 #29

Je ziet ze inderdaad heel veel bij boeren op het erf Zilte , wij hadden er vroeger thuis ook een Bobbie , het zijn echt felle duveltjes en heel niet bang .
Ze doen alles voor het baasje vangen mollen en muisjes , blaffen zich schor als er vreemd volk op het erf komt echt prima hondje voor op de boerderij , hun oorsprong ligt in Noord-Brabant daar werden ze juist voor op de boerderij gefokt !
Je snapt het Zilte zeker deed het hondje van Steffie me sterk aan Dribbel denken , zo trouw en lief .

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 13:01 #30

Zonder een borrel kan ze het dus ook... :kiss:

Inloggen om te reageren.

Het kan altijd beter...
Tijd voor maken pagina: 0.209 seconden