Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Steffi 12 nov 2018 18:15 #2652

Dribbel schreef :

Taurus schreef : Misschien valt er nog iets uit haar lichaamstaal te halen?



Ze staat met haar armen over elkaar gevouwen met Roel te praten. Althans, ze doet een poging daartoe want ze is 'helemaal de kluts kwijt'. Waarom staat je met je armen over elkaar als je met iemand staat waarbij je een liefdesverklaring wilt afleggen? Dan probeer je toch eerst handcontact te maken of zo.
Daarbij heeft ze haar zonnebril in haar nek hangen. Maar dat zal wel een plaatselijk gebruik zijn. B)


Wat een hilarische waarneming Taurus ik zag het ook met verwondering aan, we zijn vast getuige geweest van een nieuwe rage gooi je bril eens in de nek !


Die beschermende lichaamshouding neemt ze denk ik onbewust aan. Een reflectie van haar angst op afwijzing.

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 22:48 #2669

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Zilte Deerne schreef :

Zilte Deerne schreef : Die poll ...ik hem ingevuld en tot mijn verbazing zag ik dat de verschillen tussen het forum hier en de poll haaks op elkaar staan.
Ben benieuwd of Steffi's keus en mijn 'gevoel ' overeenstemming hebben met elkaar.


Mijn gevoel zegt trouwens dat ze voor Roel kiest, we zullen zien.

Dat Steffi de Tractor van Harold staat af te soppen zegt niets over haar keus. Dat zijn maar lossen beelden. We zijn al vaker in de maling genomen door de cameramannen-en /of vrouwen van BZV. ;)


Roel en Steffi: gefeliciteerd met elkaar !

Voor Harold komt het passende dekseltje ook wel.


En dat dekseltje kwam dus deksels vlug! :D

Inloggen om te reageren.

Steffi 14 nov 2018 00:43 #2705

Zilte Deerne schreef :

Zilte Deerne schreef :

Zilte Deerne schreef : Die poll ...ik hem ingevuld en tot mijn verbazing zag ik dat de verschillen tussen het forum hier en de poll haaks op elkaar staan.
Ben benieuwd of Steffi's keus en mijn 'gevoel ' overeenstemming hebben met elkaar.


Mijn gevoel zegt trouwens dat ze voor Roel kiest, we zullen zien.

Dat Steffi de Tractor van Harold staat af te soppen zegt niets over haar keus. Dat zijn maar lossen beelden. We zijn al vaker in de maling genomen door de cameramannen-en /of vrouwen van BZV. ;)


Roel en Steffi: gefeliciteerd met elkaar !

Voor Harold komt het passende dekseltje ook wel.


En dat dekseltje kwam dus deksels vlug! :D


Ha ja zeker Zilte , beide heren de liefde gevonden heel mooi !

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator