Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

BZV uitgemolken 08 nov 2018 10:16 #2509

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
BZV wordt deze reis wel uitgemolken en daardoor het aankijken nog amper waard. Ik was altijd bezeten van BZV maar dit keer zijn de deelnemers kleurlozer dan ooit.

Inloggen om te reageren.

BZV uitgemolken 08 nov 2018 10:36 #2510

Het is ook nooit goed. :D
Dan is het een freakshow, dan doen er boeren mee die het 'niet nodig hebben', dan hebben we liever geen internationale editie, dan is het een hork die geen vriendin verdiend, etc. etc.
Ja, het is wat 'vlak' deze keer. Maar hoe actief was jij (in de zin van men) deze hete zomer? ;)

Inloggen om te reageren.

BZV uitgemolken 08 nov 2018 11:27 #2511

Als je naar de programmering van het vorige seizoen kijkt, dan zie je dat deze programma-opbouw gelijk is aan dat jaar. Dus echt uitgemolken wordt BzV qua afleveringen niet. Het lijkt wat saaier dan anders. Of vergeten wij snel?
Er waren wel wat "relletjes" en "andere opmerkelijke zaken" dit seizoen: Yvon zou gesponsord zijn en daardoor niet meer neutraal; Remco aan het daten vóór de brieven; Steffi over de spoorlijn lopend, kampvuurtje maken in het droge bos; Marnix te lomp, paardrijdend met dames, Janneke is goed "en dat is niets", Willemijn en burn-out; Wim en de zielige zeehonden, te bescheiden, Marlies en Paula stappen zelf op; Michelle te veel commanderend; Jaap met kleurige Gaby, bazige Marjan, Marilyn vertrekt zonder roos, Marian al eerder bij BzV, Marian weer op datingsite?
Ik ben vast nog zaken vergeten. Er was dus regelmatig wel iets om bij de "koffieautomaat" op maandag te bespreken. Ook zijn er meer dan 3 miljoen kijkers... die allemaal commentaar hebben, maar toch weer iedere week voor de buis zitten.

Zitten er dit jaar geen leuke dames in jouw leeftijdscategorie bij in het programma, waardoor je minder geïnteresseerd bent dan andere jaren?

Inloggen om te reageren.

BZV uitgemolken 08 nov 2018 13:00 #2512

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Volgens mij wordt er al een paar seizoenen lang op allerlei plekken geroepen over het saaiste seizoen ooit, en dan vooral tijdens de logeerafleveringen. Het is gewoon niet zo’n ‘snel’ programma. Een mix van suspense (wie gaat er door, wie valt af) en feelgood (de boerderij op z’n idyllisch en wie weet ontluikende liefdes). In een deel van de logeerafleveringen is de suspense-factor minder aanwezig, omdat er geen/weinig keuzes zijn, itt de brieven, speeddates, dagdates, waar veel keuzumomenten zijn. Misschien speelt dat ook rol bij die saaiheid.

Inloggen om te reageren.

BZV uitgemolken 08 nov 2018 15:30 #2513

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Die roze bril heb ik al een tijdje in de kast liggen.

Boer Wim blijft met lege handen achter door zich kleurloos op te stellen: Ja... nee... juist ja... goh... jammer...

Boer Marnix had psychiater moet worden in plaats van boer, maar is zelf de enige patiënt die een goede behandeling nodig heeft.

Boerin Michelle zou, net als Marnix, daar zeker ook baat bij hebben en wat minder moeten giechelen en commanderen... haar kansen daardoor wellicht gereduceerd tot nul.

Jaap heeft het te druk en zit met een dame die zicht regelmatig opdringt en een die minder praatjes heeft en daardoor meer kans maakt... of wordt het dit keer ook niets.

Steffi en haar mannen doen te veel aan een vorm van padvinderij... Steffi als Akele met haar 2 Hopmannen die graag voor haar willen koken bij het kampvuur.

Inloggen om te reageren.

BZV uitgemolken 08 nov 2018 17:58 #2514

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Deze BZV is precies eender als vorige jaren: boeren die op zoek zijn naar de liefde/ een maatje voor het leven, en daarin wekelijks gevolgd worden in hun zoektocht. Ik vind het heerlijke TV om ze, vooral tijdens de logeerweek, bezig te zien .. met al dat gedoe .., en de geleidelijk veranderende- (of niet veranderende- gemoedstoestanden van zowel de boeren als hun logees te zien.
Ik denk dat de tijd veranderd is en daarmee de eisen, die aan het programma gesteld worden door óns, de kijkers. Men wil mééér, mééér (dan gewone mensen) zien. We willen allemaal een "boer Geert" of een "boer Aad" zien... : boeren die eruit springen w.b. commentaren in de social media.
Bij de vorige afleveringen hebben we veel boeren/boerinnen gezien die hun partner vonden, maar ook bij wie het (uiteindelijk) níet gelukt is. En bij deze zullen we dat opnieuw zien.

Inloggen om te reageren.

BZV uitgemolken 08 nov 2018 18:43 #2516

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Kijk en luister vooral naar de podcast van Wim (als je daar het geduld voor kan opbrengen...;) , dan kan je hem beter leren kennen.

Inloggen om te reageren.

BZV uitgemolken 09 nov 2018 16:50 #2523

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
En Hollie, b.v. naar de podcast van Marnix. Na wat je allemaal postte over hem.. :mmm:

Inloggen om te reageren.

BZV uitgemolken 09 nov 2018 19:54 #2525

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

randstadse schreef : En Hollie, b.v. naar de podcast van Marnix. Na wat je allemaal postte over hem.. :mmm:


Ik ben Hollie niet, maar ZD

Was al om , vanaf het begin! Maar ná die podcast geluisterd te hebben van um, lig ik hier als een plasje....#compleet gesmolten.
( en wat baal ik dat ik tien jaar te oud ben voor um ! #Marnix )

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator