Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Karen (vriendin Olke) overleden 06 feb 2018 12:23 #1668

Open ik net de site van m'n oude plaatstelijke krant (ik woon in Engeland) zie ik dit nieuws staan:
www.bndestem.nl/show/vriendin-bzv-boer-o...orstkanker~acc35a64/

Karen, de vriendin van Olke, is overleden aan borstkanker. Wat een ontzettend verdrietig nieuws. Niet dat Olke hier leest, maar ik wens hem wel veel sterkte.

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 06 feb 2018 12:47 #1669

l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fboe...DvSZNXg07ILetKhVoARw

Ik hoorde het ook net: mijn dochter had het op een app doorgestuurd. En nu lees ik het op Facebook. Wat een vreselijk verdrietig verlies voor Olke en de beide families! Zo jong nog. Sterkte voor allen, die door het overlijden van Karen dit verdriet delen...

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 06 feb 2018 13:14 #1670

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat een in-verdrietige annonce. Dat liefde maar zo kort mag duren.. dat is hartverscheurend.

Mijn medeleven aan Olke , de familie en kinderen van Karen, de familie van Olke, zijn kinderen en alle vrienden.

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 06 feb 2018 18:41 #1671

Heel veel sterkte toegewenst aan alle betrokkenen. Zo waren ze nog zo gelukkig, en ineens is het dan toch heel snel voorbij.

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 06 feb 2018 20:37 #1672

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Verdrietig nieuws. Karen had als wens, in die wensballon, opgelaten tijdens de special van BZV in januari '18 , dat ze "het slagen van haar zoon voor z'n eindexamen "graduate" nog zou kunnen meemaken": dat is niet gelukt.. :(
Van trouwen met Olke is het ook niet gekomen. Wij hebben haar, slechts een paar maanden voor haar overlijden nog in levende lijve gezien op de Special: uiterlijk gezond, hoopvol en optimistisch, en mee dansend op het feest! Dat is mooi.

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 06 feb 2018 20:40 #1673

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mooi, ontroerend en diep-rakend Randstadse.

Inmiddels vernomen dat een aantal leden van hier ook een persoonlijke condoleance-kaart hebben verzonden. Hij kan alle steun nu wel gebruiken...

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 07 feb 2018 20:17 #1674

Te triest voor woorden... ik wens Olke en zijn / haar familie veel sterkte toe dit enorme verlies te dragen.

BESTOLEN

je voelt je bestolen
van het allermooiste
hetgeen je ooit
in je leven bezat.

je voelt je bestolen
van het allerliefste
waar je
iets mee had
je voelt je bestolen
omdat jij
er niet meer bent.

Hollie

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 07 feb 2018 20:43 #1675

@Hollie, wat ben je toch een bijzonder persoon. Je reageert nog wel eens 'kort door de bocht', maar dit gedicht is zo mooi... recht uit je hart. Dank je voor het delen er van!

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 09 feb 2018 23:18 #1676

Toen er tijdens de reünie verteld werd dat de behandelingen levensverlengend waren kreeg ik er al een treurig gevoel bij. Hebben ze elkaar eindelijk gevonden, mocht het maar zo kort duren. Het leven kan hard en oneerlijk zijn jongens...
Ik wens Olke en Karen's familie bijzonder veel sterkte toe.

Inloggen om te reageren.

Karen (vriendin Olke) overleden 10 feb 2018 20:33 #1677

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Dat gevoel kreeg ik ook, Taurus: meer "palliatief" dan behandelgericht.. dat gebeurt meestal als de (infauste) prognose al beslecht is...
Sterkte Olke!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator