Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

1 en 7 januari 2018 BZV Special 18 dec 2017 21:42 #1549

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/2017/y...-haar-boerenfamilie/

Yvon viert feestdagen met haar boerenfamilie

18 december 2017

We kondigden een kleine poos geleden al aan dat er twee specials uitgezonden gaan worden in het nieuwe jaar. In Boer zoekt Vrouw Special van maandag 1 en zondag 7 januari brengt Yvon de feestdagen door met een groot deel van de ‘boerenfamilie’. Samen eten, drinken, wandelen, spelletjes doen, koken en natuurlijk praten over hoe het nu met ze gaat.

Hoe gaat het bijvoorbeeld met boer Martin en Wilma, die na het overlijden van hun partners achterbleven met ieder vier kinderen en elkaar in Boer zoekt Vrouw vonden en in het huwelijksbootje stapten. En hoe is het met boer Jos en Dycke die sinds Boer zoekt Vrouw in 2010 samen zijn? Houdt de relatie van boer David uit Roemenië en Mara stand op afstand? En wat zijn de plannen van boer Bertie, die via een omweg alsnog een relatie kreeg met Rosita die eerder afhaakte tijdens de dagdate? Boer Olke komt over uit Texas. Ook geitenboer Frank en Anita (seizoen 2010) en bollenboer Tom en Marieke (seizoen 2015) zijn van de partij.

Yvon Jaspers: “Het is natuurlijk heel fijn om al zo lang Boer zoekt Vrouw te mogen maken waar veel mensen van genieten. Maar het mooiste compliment dat je als programmamaker kan krijgen, is dat onze oud-deelnemers en wij elkaar als familie zijn gaan beschouwen. Elk geboren kindje voelt als een nieuw nichtje of neefje. Het is zo leuk om dan af en toe weer bij elkaar te komen. Of het nou is voor een Boer zoekt Vrouw Afterparty of voor opnamen. Boer zoekt Vrouw heeft in zoveel levens zoveel geluk gebracht en dat zie je op dit soort momenten pas echt”.
In de special van maandag 1 januari ontmoet Yvon ook een groot deel van de logeervrouwen van Boer zoekt Vrouw Internationaal 2017. Hoe kijken ze terug op hun avontuur? Ook zien we de bruiloft van de hoogzwangere Rianne en haar Texelse schapenboer Jan.

Boer zoekt Vrouw Special, maandag 1 januari, 20.20 uur NPO 1

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 23 dec 2017 09:54 #1551

Yvon is bij Eva Jinek geweest om over Boer Zoekt Vrouw te praten. Ook vertelde zij dat ze een paar afleveringen gaat maken over wat het boerenleven nu werkelijk inhoudt, dus zonder de (agri-)romantische franjes van BZV.

evajinek.kro-ncrv.nl/fragmenten/yvon-jas...uit-boer-zoekt-vrouw?

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 31 dec 2017 13:09 #1552

Op Facebook zijn er al zó veel stukjes voorbij gekomen; zien we tijdens de uitzending nog wel iets nieuws? Ik hoop dat we ook van eerdere Boer zoekt Vrouw afleveringen wat zien of horen. Tot nu zag ik vooral BzV-ers uit de laatste twee afleveringen... Ik heb er wel weer veel zin in!

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 01 jan 2018 11:46 #1553

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Goedemorgen
Net terug van een rondje honden uitlaten, we zijn de dag al bijtijds begonnen. Darmen en blaas worden - nog enigszins angstig maar opgelucht - geleegd. Zijn we in elk geval de nieuwjaarsrotjes voor....

Heel het dorp is in diepe rust op de buurman na ( ook met honden ), want daar schijnt ook het licht.
Het waait flink en overal zijn diepe plassen. Bij de Zuidkant aangekomen ligt er verzopen vuurwerkafval op de straat. De schapen in het weiland staan mistroostig in een groepje bij elkaar. Vraag me af welke boer zijn dieren buiten laat op oudejaarsnacht maar die gedachte wordt meteen verdrongen - want welke onverlaten gaan knallen bij dieren op 50 meter afstand?!
We lopen de schapen voorbij, een klagelijk geblaat echoot na.

Bij de dijk kleurt het nachtblauw om in voorzichtig geel.
De eerste maandag van 2018 is aan het wakker worden.

Alle goeds voor 2018 gewenst, Zilte

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 01 jan 2018 13:20 #1554

Martin en Wilma zijn zeker niet van de laatste twee uitzendingen
en verder wil ik iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen!

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 01 jan 2018 13:59 #1558

Voor ieder een gezond en vredig nieuw jaar toegewenst!

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 01 jan 2018 20:20 #1559

Bakkertje1960 schreef : Op Facebook zijn er al zó veel stukjes voorbij gekomen; zien we tijdens de uitzending nog wel iets nieuws? Ik hoop dat we ook van eerdere Boer zoekt Vrouw afleveringen wat zien of horen. Tot nu zag ik vooral BzV-ers uit de laatste twee afleveringen... Ik heb er wel weer veel zin in!

Het heeft er alle schijn van dat de regisseur nog wel wat beelden niet op FB geplaatst heeft. ;)

Die Rosita bij Bertie is wel een mooi mens. :) Met 'ons allen' vonden 'we' het toen al jammer dat zij afhaakte na de speeddate. Geen van de overblijvende meiden konden op 'ons' oog het goede gevoel wat Rosita gaf aan Bertie geven. Nu zie je die twee in het zwembad zitten en is het zonder twijfel dikke mik. :)

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 01 jan 2018 21:43 #1560

Heerlijke aflevering. Maar wat heftig voor Olke en Karen zeg. Tjonge. Petje af voor Olke.
Hopelijk volgende week nog wat meer nieuwe gezichten. Gijsbert en Femke, Martijn en Marlies en Henk en Fiona zou ik ook graag zien. Ben benieuwd naar volgende week, vond dit echt een goede start van het nieuwe jaar.

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 01 jan 2018 22:22 #1561

Leuke aflevering!

Er zijn zeker nog meer boeren met hun partners naar wie ik benieuwd naar ben, maar ik heb zo'n idee dat ze niet allemaal willen of kunnen meewerken. En misschien zouden het er ook teveel worden als er echt veel meer komen.

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hopelijk iedereen een gezond en fijn jaar tegemoet! (Ook voor Karen en Olke.. )

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 02 jan 2018 09:35 #1562

Ik zou Wietse en Neeltje weer eens willen zien om te weten hoe het hen vergaat, heerlijk toch? Maar dat blijft altijd moeilijk, moeilijk.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator