Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

1 en 7 januari 2018 BZV Special 02 jan 2018 09:35 #1563

Vreemd hoor, nog steeds niet mogelijk om de aflevering te bekijken. Zouden ze aan het knippen en plakken zijn geslagen ivm al die negatieve commentaren over het oplaten van die wensballons of zo?

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 02 jan 2018 09:42 #1564

Die willen toch niet meer? Net als Hans en Connie uit seizoen 1 bijvoorbeeld, of Annemarie.
Maar goed, op een of andere site een foto gezien van de boeren en de baby's. Daar zijn vele stellen te zien.
Zo op het eerste gezicht missen Hans en Inge (terwijl broer Martin en zijn Jessica er wel zijn), Jan-Willen en Ilona en Dirk-Jan uit de Dordogne. Maar misschien zijn wat gezichten inmiddels te veel veranderd. Daarvoor dan Boer wel Pros en Jolanda, Marc en zijn Nicolien (met inmiddels drie kinderen?), Gerko en Amanda, Gijsbert en Femke, Henk en Fiona, Hans en Audrey, Johannes en Riet en bollenboer Henk met Vanessa en nog vele anderen. Leuk leuk leuk.
Gek genoeg had ik eigenlijk ook verwacht dat Jan en Pauline er wel bij zouden zijn. Wie weet zijn er nog verrassingen volgende week.

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 02 jan 2018 09:55 #1565

bamse schreef : Gek genoeg had ik eigenlijk ook verwacht dat Jan en Pauline er wel bij zouden zijn. Wie weet zijn er nog verrassingen volgende week.

Als je bedoelt dat Jan en Pauline niet op de foto staan zou dit komen omdat zij niet in de kleine kinderen zitten. En anders komen zij volgende week misschien wel voorbij in de uitzending. Afwachten maar. :)

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 02 jan 2018 14:26 #1566

Taurus schreef : Als je bedoelt dat Jan en Pauline niet op de foto staan zou dit komen omdat zij niet in de kleine kinderen zitten.

haha, nou, ik bedoelde inderdaad bij de andere boerenstellen zonder kleine kinderen. Maar inderdaad, misschien is Yvon wel met camera in Friesland langsgeweest.
Maar daarvoor in elk geval andere ouddeelnemers. Zo lijkt het op de foto van het diner zo, alsof Wim en Evelyne er ook zijn. Mooi dat die twee dus ook nog samen zijn.

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 02 jan 2018 18:27 #1567

• randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Leuke eerste BZV-special van dit jaar! ! Fijn dat het met veel boeren en hun vrouwen goed gaat!
In de pre-view voor volgende week zag ik boer Johan uit Denemarken ff. langskomen... ben benieuwd naar aflevering 2!

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 02 jan 2018 19:48 #1568

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

bamse schreef : Vreemd hoor, nog steeds niet mogelijk om de aflevering te bekijken. Zouden ze aan het knippen en plakken zijn geslagen ivm al die negatieve commentaren over het oplaten van die wensballons of zo?

Ook de aflevering gezien, vond het nogal opmerkelijk dat er itt de varkenshouderijen in Roemenië nu de nadruk werd gelegd op de vrije blije varkentjes in het Limburgse land. Kennelijk moest het op alle fronten feel-good uitstralen....
Idem met de bokken van de geiten scheiden.... En dan niet alleen om reden van de geitenkaas- en melk maar ook letterlijk zaten de boeren frequent gescheiden van hun boerinnen/partners.

Zoet en feel-good past natuurlijk helemaal bij en in de kerstsfeer, maar dat de nadruk zo op het eten werd gelegd is wel weer typisch iets kerstigs...Zou zelf eerder iets georganiseerd hebben met iets sportiefs. Een wedstrijdje priksleeën ofzo, maar misschien komt dat nog als boer Johan zijn intrede doet... misschien stelt hij wel slagbal met sneeuwballen voor.

Een wensballon oplaten is nou net ergens de (slagbal-)plank mis slaan... kennelijk heeft de redactie niet alle nieuwsfeitjes bijgehouden.. (klik op de blauwe link ) wensballon Of waren ze net even op vakantie.

We zullen het gaan beleven volgende week... ben benieuwd. Misschien nog een tip om ipv een wensballon een wensBOOM te planten. Dat past heul agrarisch in het plaatje van zoet en feel-good. Nog duurzaam ook 8-)

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 03 jan 2018 11:42 #1569

Hallo allemaal! Nog de beste wensen voor 2018, wat leuk om weer hier te zijn!

Vond het wel een erg 'feel good' programma zo. Mooi om de stellen gelukkig te zien. Ik vraag me af wat bijv. Susan er nu van vindt dat David nu niet van plan is om in Roemenie te gaan wonen... als zij had geweten dat dat ook een mogelijkheid was.... Maargoed, da's achteraf gepraat natuurlijk.

Inderdaad jammer van de wensballonnen, die kritiek is nou niet bepaald van de laatste paar weken.

Ik dacht trouwens dat er twee weekenden zouden zijn, maar blijkbaar is de 2e uitzending de 2e helft en zijn er mensen die dan pas aan komen? Beetje raar zo.

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 03 jan 2018 20:30 #1570

Hallo allemaal , ten eerste wil ik iedereen graag een goed en gelukkig 2018 toe wensen !
Leuk dat er een soort van reunie was en plezierig dat als ik het goed zag boer Johan vanuit Denemarken zuidwaarts afgezakt is naar Limburg , mooi om hem eens weer te zien .
Tot slot , BZV-Kijker je wordt gemist , althans ik mis zijn leuke regelmatige berichtjes zo vol liefde voor het progamma .

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 05 jan 2018 19:55 #1571

Nog twee nachtjes slapen en het is weer zover... de boerenfamilie van Yvon wordt steeds groter en groter! :woohoo:

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 05 jan 2018 22:40 #1572

Klompendanseres schreef : Vond het wel een erg 'feel good' programma zo. Mooi om de stellen gelukkig te zien. Ik vraag me af wat bijv. Susan er nu van vindt dat David nu niet van plan is om in Roemenie te gaan wonen... als zij had geweten dat dat ook een mogelijkheid was.... Maargoed, da's achteraf gepraat natuurlijk.

Dit werd nog gevraagd aan Susanne, maar ze zei dat het sowieso niets geworden had tussen Davis en haar. Mara past beter bij hem dan zij volgens haarzelf. Dat is wat ik eruit begrepen heb.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator