Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

1 en 7 januari 2018 BZV Special 05 jan 2018 22:47 #1573

Dribbel schreef : Tot slot , BZV-Kijker je wordt gemist , althans ik mis zijn leuke regelmatige berichtjes zo vol liefde voor het progamma .

Blijft inderdaad een heel gemis. Omdat hij links en rechts wat lijntjes had uitstaan wist hij regelmatig wel achter nieuwtjes te komen.
Maar ja, het gemis voor ons staat natuurlijk in schril contrast met het gemis voor zijn naasten...

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 05 jan 2018 22:49 #1574

Hollie schreef : Nog twee nachtjes slapen en het is weer zover... de boerenfamilie van Yvon wordt steeds groter en groter! :woohoo:

Nog een paar jaar, dan doet de eerste BZV-baby mee aan Boer Zoekt Vrouw. :cheese:

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 05 jan 2018 22:53 #1575

Wel ontzettend sneu voor Olke en zijn vriendin. Hebben ze eindelijk het geluk gevonden overkomt haar dit. En dan ook nog in de mate dat er alleen maar behandelingen om de kwaliteit van leven zo goed mogelijk te houden. Ik wil niet pessimistisch zijn dus moed houden maar voor hen...

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 06 jan 2018 09:58 #1576

Taurus schreef : Wel ontzettend sneu voor Olke en zijn vriendin. Hebben ze eindelijk het geluk gevonden overkomt haar dit. En dan ook nog in de mate dat er alleen maar behandelingen om de kwaliteit van leven zo goed mogelijk te houden. Ik wil niet pessimistisch zijn dus moed houden maar voor hen...


Tja, helemaal mee eens... ongelofelijk.

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 06 jan 2018 13:21 #1577

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Voorzichtig optimistisch nieuws: ( hopelijk duurt het deze keer langer )
www.ad.nl/show/boer-marc-uit-zambia-is-weer-verliefd~aa12028e/

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 06 jan 2018 18:02 #1578

Ja heeft tie en de bons kan die altijd nog krijgen. 8-)
Hopelijk weten we straks meer van de boeren dan dat het over stampotten en wat niet al meer gaat....:cheer:

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 07 jan 2018 21:28 #1579

Taurus schreef :

Dribbel schreef : Tot slot , BZV-Kijker je wordt gemist , althans ik mis zijn leuke regelmatige berichtjes zo vol liefde voor het progamma .

Blijft inderdaad een heel gemis. Omdat hij links en rechts wat lijntjes had uitstaan wist hij regelmatig wel achter nieuwtjes te komen.
Maar ja, het gemis voor ons staat natuurlijk in schril contrast met het gemis voor zijn naasten...


Ik heb iets gemist?? :ohmy:

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 07 jan 2018 21:30 #1580

Een aantal boeren nog weer op zoek, bij anderen weer goed nieuws. Nieuwe liefde of nieuwe kindjes op komst... :) :) :)
Leuk, zo'n bijpraat-weekend, moeten ze vaker doen! :side:

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 08 jan 2018 01:02 #1581

Laura36 schreef :

Taurus schreef :

Dribbel schreef : Tot slot , BZV-Kijker je wordt gemist , althans ik mis zijn leuke regelmatige berichtjes zo vol liefde voor het progamma .

Blijft inderdaad een heel gemis. Omdat hij links en rechts wat lijntjes had uitstaan wist hij regelmatig wel achter nieuwtjes te komen.
Maar ja, het gemis voor ons staat natuurlijk in schril contrast met het gemis voor zijn naasten...


Ik heb iets gemist?? :ohmy:


Misschien wel. Via de link kun je bij het bericht komen.
www.bzvfanforum.nl/index.php/forum/clubh...elaas-ontvallen.html

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 08 jan 2018 09:55 #1582

BOER ZOEKT VROUW SPECIAL

NPO1

trok

2.991.000 kijkers


Niet slecht, jammer dat het hier zo rustig blijft...

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator