Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

1 en 7 januari 2018 BZV Special 10 jan 2018 18:12 #1593

Bakkertje1960 schreef : Ik had het vorige bericht willen "quoten", maar het lukt mij niet om dat netjes te doen, helaas...


Gewoon op de Quote button rechtsonder klikken... simpeler kan het bijna niet!

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 10 jan 2018 18:46 #1594

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
@Bakkertje: Een van je twee antwoorden is het goede antwoord .... ;)

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 10 jan 2018 20:56 #1595

Hollie schreef :

Bakkertje1960 schreef : Ik had het vorige bericht willen "quoten", maar het lukt mij niet om dat netjes te doen, helaas...


Gewoon op de Quote button rechtsonder klikken... simpeler kan het bijna niet!


Ja Hollie, dat had ik ook gedaan. Maar omdat ik niet het hele verhaal van Zilte Deerne erbij wilde hebben, alleen het stukje over de provincie waar de meeste boeren vandaan komen die met BzV meedoen, ben ik gaan wissen... en toen ging het mis en kreeg ik het naderhand ook niet meer goed. Ik verwacht dat het nu wel goed is gegaan.

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 10 jan 2018 21:01 #1596

Zilte Deerne schreef : @Bakkertje: Een van je twee antwoorden is het goede antwoord .... ;)


Hahaha, oké 50% kans. Dan ga ik voor Gelderland, omdat er veel rundvee-boeren meegedaan hebben. Is daar eigenlijk wel eens naar gekeken: hoeveel vee-boeren en hoeveel akkerbouwers er mee hebben gedaan?

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 11 jan 2018 09:42 #1597

Ik weet wel dat er boeren en boerinnen hebben meegedaan, maar hoeveel, dan moet ik alle series nalopen en tellen en dat is iets waar ik pertinent geen zin in heb... oude koeien uit de sloot halen, hahaha! :cheer: ;) :P

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 12 jan 2018 21:15 #1601

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het is inderdaad een kwestie van oude koeien (boeren in dit geval..) uit de sloot halen: Janko, Dries, Gerard, Klaas, Willem, Maurits.. allemaal met nieuwe oproepen, als was het een nieuw seizoen!
Voldoende materiaal boeren om een héle complete nieuwe aflevering BZV aan te spenderen, toch? ;)

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 12 jan 2018 23:33 #1605

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Even off topic: ik kom er net achter dat je je berichten niet meer kan wijzigen als een ander na jou komt. Kennelijk is er een 'slot op gekomen ' dat je niet meer kan openen ? Why? Pourquoi?

Om met Bert Visscher te spreken: Vertel, vertel , vertel!

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 13 jan 2018 10:57 #1606

Zilte Deerne schreef : Even off topic: ik kom er net achter dat je je berichten niet meer kan wijzigen als een ander na jou komt. Kennelijk is er een 'slot op gekomen ' dat je niet meer kan openen ? Why? Pourquoi?

Om met Bert Visscher te spreken: Vertel, vertel , vertel!


Periodiek wordt de forumsoftware ge-update en dan is het mogelijk (gebleken) dat er wat instellingen kunnen wijzigen. Ik zal er z.s.m. kijken of het weer naar de oorspronkelijke instelling hersteld kan worden.

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 13 jan 2018 11:33 #1608

nog even over de nieuwe oude boeren en hun oproepjes.
Half Nederland, zo lijkt het tenminste, valt over de bio-industrie van Gerard. Nu denk ik dan: zijn al die mensen vegetarier? Of braaf biologisch/ gelukkig dier etc. kopers? Bedrijven zoals dat van Gerard zijn er toch nog steeds omdat er een markt is voor (te) goedkoop vlees!?!? Hier in de supermarkt/ bij de slager ligt weliswaar ook biologisch vlees, maar dat is maar een klein hoekje. Kijk om je heen in de winkelwagentjes: het overgrote deel van de mens kijkt toch naar de prijs. Bij prijzen van minder dan 10 Euro voor een kilo vlees is het simpelweg onmogelijk dat het geen bio-industrie is. Zijn we met zijn allen nu echt zo hypocriet? Alles is goed zolang we de beelden van zielige varkens niet zien?

Inloggen om te reageren.

1 en 7 januari 2018 BZV Special 13 jan 2018 13:52 #1609

Het woord biologisch is een hype, maar kijk ook eens naar de Keuringdienst van Waarde hoe wij consumenten belazerd worden zo ook met biologisch voedsel... onzin, de goedgelovigen onder ons moeten er alleen maar meer voor betalen dus ga je gang en voel je beter.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator