Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

De aflevering 17 mei 2020 22:01 #5183

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Henk ziet er nog net zo goed uit als in 2012. Fiona ook trouwens. Niks veranderd, behalve die 3 dotjes van kinderen dan :duim-omhoog :)

Die snor van Marnix! Net zo eigenzinnig als 't baasje zelf :)

Roel van Steffi kocht beschuit en muisjes, en kreeg de vraag of hij een baby gekregen had. -'Nee een veulen' :knipoog:

Zitten ze bij Marnix te barbecueën, vraagt Yvon 'Wie is dit?' -'Asterix'.
'Nee, zegt Emmie, Asterix is al op'.

Inloggen om te reageren.

De aflevering 18 mei 2020 01:08 #5184

Wat mij het meeste opviel is dat het nu veel minder -of eigenlijk helemaal niet- tenenkrommend overkwam dan toen tijdens de uitzendingen (bij Henk niet zo maar meer bij Marnix). En dan bedoel ik de fragmenten, niet de interviews met hen heden ten dagen.
Ligt dat aan mij of zijn het toch de 'andere ogen' waarmee je er naar kijkt?

Overigens heel mooi om te zien hoe het hen nu vergaat. :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

De aflevering 19 mei 2020 00:01 #5185

Marnix had ook wel een mooie beeldspraak die hij ongetwijfeld nog van zijn vader geleerd heeft: "als je wil winnen moet je blijven trappen tot aan de streep". Met andere woorden: niet opgeven.
Maar je moet ook wel geloof in de zaak hebben, anders ben je alleen maar een dommekracht die tegen beter weten in aan het 'stoempen' is. :knipoog:

Inloggen om te reageren.

De aflevering 20 mei 2020 09:15 #5186

"Als je wil winnen moet je blijven trappen tot aan de streep" is een uitspraak van Marnix zijn vader de bekende wielrenner Gerrie Knetemann in de wieler-scene De Kneet.

Verder is er weinig animo voor deze serie, gemaakt door Yvon omdat zij per minuut wordt betaald die zij in beeld is. Het bedrag p/m zal ik hier maar niet noemen.

Inloggen om te reageren.

De aflevering 20 mei 2020 10:01 #5187

Hollie schreef : "Verder is er weinig animo voor deze serie, gemaakt door Yvon omdat zij per minuut wordt betaald die zij in beeld is. Het bedrag p/m zal ik hier maar niet noemen.


Nou, nou, Hollie, een goedemorgen... Vind jij echt dat er met een kleine 3 miljoen kijkers weinig animo is voor deze serie?
En wat is dan het salaris van Yvon; dat zou ik wel willen weten nu je er toch over begint. Zou ze echt per minuut uitbetaald krijgen? Dan hoop ik maar voor haar dat ze een goede band heeft met de eindproducer: dat hij haar voldoende in beeld laat en niet overal uit- of afknipt...

Inloggen om te reageren.

De aflevering 20 mei 2020 10:11 #5188

Bakkertje1960 schreef :

Hollie schreef : "Verder is er weinig animo voor deze serie, gemaakt door Yvon omdat zij per minuut wordt betaald die zij in beeld is. Het bedrag p/m zal ik hier maar niet noemen.


Nou, nou, Hollie, een goedemorgen... Vind jij echt dat er met een kleine 3 miljoen kijkers weinig animo is voor deze serie?
En wat is dan het salaris van Yvon; dat zou ik wel willen weten nu je er toch over begint. Zou ze echt per minuut uitbetaald krijgen? Dan hoop ik maar voor haar dat ze een goede band heeft met de eindproducer: dat hij haar voldoende in beeld laat en niet overal uit- of afknipt...


www.ditjesendatjes.nl/dit-verdient-yvon-jaspers-per-tv-minuut/

Ik bedoelde eigenlijk de belangstelling over deze serie op dit forum want het loopt niet storm!

Inloggen om te reageren.

De aflevering 21 mei 2020 16:13 #5189

Hollie schreef :

Bakkertje1960 schreef :

Hollie schreef : "Verder is er weinig animo voor deze serie, gemaakt door Yvon omdat zij per minuut wordt betaald die zij in beeld is. Het bedrag p/m zal ik hier maar niet noemen.


Nou, nou, Hollie, een goedemorgen... Vind jij echt dat er met een kleine 3 miljoen kijkers weinig animo is voor deze serie?
En wat is dan het salaris van Yvon; dat zou ik wel willen weten nu je er toch over begint. Zou ze echt per minuut uitbetaald krijgen? Dan hoop ik maar voor haar dat ze een goede band heeft met de eindproducer: dat hij haar voldoende in beeld laat en niet overal uit- of afknipt...


www.ditjesendatjes.nl/dit-verdient-yvon-jaspers-per-tv-minuut/

Ik bedoelde eigenlijk de belangstelling over deze serie op dit forum want het loopt niet storm!


Aha, ja in het laatste daar heb je gelijk in, Hollie. Helaas, het was ooit echt leuk hier. De laatste seizoenen werd de belangstelling minder en minder. Ik vind het ook niet meer zo leuk als weleer, eerlijk gezegd.

Wat betreft het salaris van Yvon: ach, het zal wel of niet waar zijn. Er zijn mensen die voor minder nog meer krijgen of verdienen... Feit blijft dat zij met haar hele team altijd zoveel kijkers weet te trekken; daar zal de KRO blij mee zijn. Ik kijk graag naar haar programma's!

Inloggen om te reageren.

De aflevering 21 mei 2020 18:49 #5190

Bakkertje1960 schreef : Aha, ja in het laatste daar heb je gelijk in, Hollie. Helaas, het was ooit echt leuk hier. De laatste seizoenen werd de belangstelling minder en minder. Ik vind het ook niet meer zo leuk als weleer, eerlijk gezegd.


Doorgaans is er best wel belangstelling voor hetgeen hier besproken wordt. Maar het is jammer dat er zo weinig mensen zijn die hun mening willen geven of iets willen schrijven. De interactie blijft zo wel heel beperkt.
Andere sociale media hebben ook een grote aanzuigende werking waar mensen veel tijd in kwijt kunnen. Dan blijft er niet veel tijd over voor nog wat anders denk ik...

Inloggen om te reageren.

De aflevering 22 mei 2020 09:14 #5191

Alles staat en valt met de deelnemers, als er opmerkelijke karakters bij zitten krijg je heus wel meer belangstelling, en als ik kijk naar Marnix... die kreeg heel wat aandacht met zijn hot tub, paard te water , briefjes-spel etc.... reuring genoeg en smakelijke tv. Rikst in Caaaaaaaaaaaaaaaanadaaaaaaaaaaaaaaaa was ook een tvkijker-plakker....
' De meeste brieven ' is niet altijd een garantie voor een boeiende avond, ik ( en met mij velen ) had graag méér van boer Willem willen zien... Mensen die allesbehalve doorsnee zijn en een unieke kijk op het leven hebben. Daar kan een ander soms nog veel van leren ! ( en genieten! )

Gelukkig zijn de bloggers wel gebleven! Jullie worden hartelijk bedankt voor veel leesplezier!

En als er volgend jaar weer een serie komt, hoop ik echt dat er ook een panel van vaste trouwe bzvfanforum-fans/schrijvers hun stem mogen uitbrengen wie ze graag op tv zouden volgen ;)

Inloggen om te reageren.

De aflevering 22 mei 2020 16:15 #5192

Ter info: Geert zocht een vrouw met een wauw-factor en die bleek Ingrid volgens Geert te hebben! Ze zijn stront verliefd gezien het filmpje op internet.

Kijk hier www.google.com/search?q=shownieuws+boer+...me&ie=UTF-8&safe=vss

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2