Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

De aflevering 23 mei 2020 00:00 #5193

Hollie schreef : Ter info: Geert zocht een vrouw met een wauw-factor en die bleek Ingrid volgens Geert te hebben! Ze zijn stront verliefd gezien het filmpje op internet.

Doe 's een link naar het filmpje. :) Op Insta heeft Annemiek zoiets geplaatst hoorde ik. Maar ik heb geen Insta... :dry:
Maar heet de vlam van Geert geen Wendy dan? :mmm:

Inloggen om te reageren.

De aflevering 23 mei 2020 09:24 #5194

Wendy is door Geert ingeruild voor Ingrid met een volgens Geert betere wauw-factor! :knipoog:
Het filmpje werd vertoont door SBS6 Show-nieuws.
Het kan altijd beter...

Inloggen om te reageren.

De aflevering 23 mei 2020 14:40 #5195

Taurus schreef :

Hollie schreef : Ter info: Geert zocht een vrouw met een wauw-factor en die bleek Ingrid volgens Geert te hebben! Ze zijn stront verliefd gezien het filmpje op internet.

Doe 's een link naar het filmpje. :) Op Insta heeft Annemiek zoiets geplaatst hoorde ik. Maar ik heb geen Insta... :dry:
Maar heet de vlam van Geert geen Wendy dan? :mmm:

Ik heb mijn reactie gekopieerd naar Geert zijn item...

Inloggen om te reageren.

De aflevering 23 mei 2020 20:20 #5197

Dat gaat daar geen mens meer lezen! :euh: :duim-omhoog
Het kan altijd beter...

Inloggen om te reageren.

De aflevering 23 mei 2020 21:11 #5198

Hollie schreef : Dat gaat daar geen mens meer lezen! :euh: :duim-omhoog

Haha, maar ooit werd er tekst van mij elders geplaatst omdat we buiten het onderwerp raakten...

Oké, let op:

www.rtlboulevard.nl/video/tv-fragmenten/...ngrid-de-wauw-factor

Een filmpje én een happy tekst uit één van de bladen...

BOER GEERT OVER NIEUWE VLAM: ‘ZIJ HEEFT WÉL DE WOW-FACTOR’
22/05/2020

De vrouwen volgen elkaar in hoog tempo op bij Boer Geert uit Oeffelt. Nadat hij Angela aan de kant zette in Boer Zoekt Vrouw, zei hij in de laatste aflevering verliefd te zijn op ene Wendy, maar die heeft inmiddels alweer plaatsgemaakt voor zijn nieuwste verovering: Ingrid.

Afgelopen weekend stelde Geert zijn nieuwe liefde voor aan Boer Geert Jan en Boerin Annemiek. ‘Ingrid heeft wél de wow-factor’, lacht Geert, die verder niets kwijt wil over zijn nieuwe liefde, behalve dat ze in een ziekenhuis in Utrecht werkt en ze elkaar kennen via Facebook.

Na Boer Zoekt Vrouw regende het fanmail voor de 52-jarige Brabander. Hij kreeg maar liefst 500 berichten van allemaal vrouwen die hoteldebotel op hem waren. Ingrid had op haar beurt haar huiswerk gedaan op de website van Boer Zoekt Vrouw, waar Geert vertelde: ‘Ik hou van blonde vrouwen, donker kan wel, maar de voorkeur is blond. Vrouwelijk gekleed, een overall heb ik zelf wel, haha. Hoeft natuurlijk niet altijd, maar ik houd van goed geklede vrouwen. Ze hoeft ook niet kleiner te zijn dan ik, ik ben maar een klein mannetje, maar het boeit me niks als ze groter is.’ Ingrid voldoet aan alle voorwaarden en het is dan ook niet vreemd dat Geert haar al snel wilde ontmoeten. Ze is regelmatig bij hem in Oeffelt te vinden.

Het hele verhaal, waarin ook boer Geert Jan over zijn liefdesleven vertelt, staat deze week in Weekend.

Inloggen om te reageren.

De aflevering 24 mei 2020 21:45 #5201

Welwel... dat was wel even oef... een Spaanse schone! Ehm, ik bedoel een Hollandse schone.. :blush:

Inloggen om te reageren.

De aflevering 24 mei 2020 21:50 #5202

Taurus schreef : Wat mij het meeste opviel is dat het nu veel minder -of eigenlijk helemaal niet- tenenkrommend overkwam dan toen tijdens de uitzendingen (bij Henk niet zo maar meer bij Marnix). En dan bedoel ik de fragmenten, niet de interviews met hen heden ten dagen.
Ligt dat aan mij of zijn het toch de 'andere ogen' waarmee je er naar kijkt?

Overigens heel mooi om te zien hoe het hen nu vergaat. :duim-omhoog

Misschien zijn we nu iets meer gewend omdat we het al gezien hebben. Aan de andere kant hebben ze wel goede momenten gemonteerd :)

Hoewel, Marnix met snór! :woohoo: Ach welja, aan het eind van de uitzending was je alweer gewend en het stond hem best wel :side:

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2