Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

De aflevering 2 24 mei 2020 21:40 #5200

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Fleur is haar verhuizing naar Frankrijk aan het voorbereiden -nu even hinderlijk onderbroken door de corona-crisis. Ze voelt zich daar helemaal thuis en spreekt inmiddels ook Frans :duim-omhoog
(2 jaar lang elke week op cursus :thumbs-up: kijk, zo moet het als je je ergens wilt settelen).
Mooi om te zien hoe Fleur is opgebloeid! :) Lieve meid met een leuke jongen - of andersom natuurlijk :silly:

Jaap griezelt achteraf van zijn openingszin van destijds, ook al ging het toen goed met de vrouwen in de logeerweek. Al was het achteraf toch weer te snel.
Deense Helle heeft mooie woorden voor inmiddels haar Jaap. "Rustig, lief... En toch is hij altijd bezig. Ik ben hem altijd kwijt" :)

Inloggen om te reageren.

De aflevering 2 24 mei 2020 23:24 #5205

Erg leuk om Herman en Fleur weer eens te zien. Leuke jonge mensen met mooie toekomstplannen. Hopelijk kan Fleur snel haar verhuisdozen in Frankrijk gaan uitpakken. En dan aan de B & B gaan beginnen. Succes, maak er met elkaar wat van!

Die Jaap! Eerlijk gezegd dacht ik eerder, toen bekend werd dat hij in deze aflevering zou zitten: waarom? Hij is van het vorige seizoen... Ik zou graag van oud gedienden willen horen en zien hoe het hen vergaat. Maar eerlijk is eerlijk, het was mooi om te zien hoe hij uiteindelijk zijn vrouw gevonden heeft. Toch via Boer zoekt Vrouw, al was het via een omweg. Hoe lief dat zijn vader zei dat hij deze vrouw nooit meer moest laten gaan... Veel geluk Jaap en Helle!

Hoe zou het gaan met Wim en Evelyne uit seizoen 2013/2014? Zouden zij nog samen zijn?

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1