Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Aflevering 4 07 juni 2020 21:28 #5210

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Een hele leuke aflevering was deze. Bij beide boeren ingrijpende gebeurtenissen die hen niet in de koude kleren zijn gaan zitten getuige de emoties.
Destijds had de KRO nog een forum en daar was Pauline op een Radio2-forum (Tijd voor Twee) regelmatig actief. Omdat zij haar gezicht ook als avatar gebruikte herkende ik haar meteen. :knipoog: Ze mocht natuurlijk niks zeggen tijdens de uitzendingen maar ze ging toen wel 'over de tong' zal maar zeggen. :)
Dat zij op het het BZV-feest met Jan innig verstrengeld rondliepen kan ik me ook nog wel voor de geest halen. Mooi om te zien dat het ze beiden nog steeds goed gaat. :duim-omhoog

Ook voor Theo wel mooi dat het bedrijf toch nog in de familie gebleven is. Weliswaar met een andere achternaam maar wel met jongens van zijn zus. En nu lekker mak an en genieten van het (iets) rustiger leven. :duim-omhoog Nu dé vrouw nog. ;)

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 07 juni 2020 22:53 #5211

Taurus schreef :
Ook voor Henk wel mooi dat het bedrijf toch nog in de familie gebleven is. Weliswaar met een andere achternaam maar wel met jongens van zijn zus. En nu lekker mak an en genieten van het (iets) rustiger leven. :duim-omhoog Nu dé vrouw nog. ;)



Henk?????????????????? Je bedoelde 'Theo '

Het was inderdaad een heel mooie aflevering!

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 08 juni 2020 00:55 #5212

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef :

Taurus schreef :
Ook voor Henk wel mooi dat het bedrijf toch nog in de familie gebleven is. Weliswaar met een andere achternaam maar wel met jongens van zijn zus. En nu lekker mak an en genieten van het (iets) rustiger leven. :duim-omhoog Nu dé vrouw nog. ;)



Henk?????????????????? Je bedoelde 'Theo '
Het was inderdaad een heel mooie aflevering!


Hoe kom ik nou weer bij Henk?... :mmm: :euh:

Reeds verbeterd. :cool:

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 08 juni 2020 10:46 #5213

Hahaha! Eindelijk weer eens wat diepgang in deze aflevering inclusief verschillende emoties, mooi man!

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 09 juni 2020 10:45 #5214

Taurus schreef : .... Ook voor Theo wel mooi dat het bedrijf toch nog in de familie gebleven is. Weliswaar met een andere achternaam maar wel met jongens van zijn zus. En nu lekker mak an en genieten van het (iets) rustiger leven. :duim-omhoog Nu dé vrouw nog. ;)

... lekker mak an...: Hier had ik nog niet eerder van gehoord. Al had ik wel een idee wat je er mee bedoelde, ik heb het toch opgezocht op ome Google. Hij zegt dat het een Westlands dialect is... Geen idee of dit klopt, maar leuk vond ik het wel.

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 09 juni 2020 14:05 #5215

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef :

Taurus schreef :
Ook voor Henk wel mooi dat het bedrijf toch nog in de familie gebleven is. Weliswaar met een andere achternaam maar wel met jongens van zijn zus. En nu lekker mak an en genieten van het (iets) rustiger leven. :duim-omhoog Nu dé vrouw nog. ;)



Henk?????????????????? Je bedoelde 'Theo '
Het was inderdaad een heel mooie aflevering!


Hoe kom ik nou weer bij Henk?... :mmm: :euh:

Reeds verbeterd. :cool:


Goedzo!
Geen idee hoe jij bij Henk komt, misschien was je gewoon in de war, Tau.

Wel jammer dat hij geen boer meer is, maar ik snap zijn standpunt , en zeker hedentendage is er geen drol meer aan met al die regelgeving etc.
Theo ( look- alike Ronald Koeman ) was destijds één van mijn favo boeren, en vond de dames op zijn boerderij allesbehalve geschikt voor hém, helaas voor hem bleef er er niemand over. En nu dus nog steeds alleen , blijkt.
Ik heb hem jaren geleden eens een briefje gestuurd om eens vrijblijblijvend een weekendje te komen uitwaaien op mijn zandplaat, om zegmaar ' de kop es leeg te laten waaien '. Nooit antwoord op gehad, en hij had nog wel zo leuk kunnen voetballen met een paar Belarussiche rekeltjes... Misschien dat hij niet van voetballen houdt....

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 11 juni 2020 11:33 #5216

Dag forumleden,
Probeer een eerste berichtje te plaatsen...
Of het lukt...we gaan het zien!
Zie veel bekende namen, leuk !! :duim-omhoog
Vr Gr

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 11 juni 2020 11:34 #5217

Dag forumleden,
Probeer een eerste berichtje te plaatsen...
Of het lukt...we gaan het zien!
Zie veel bekende namen, leuk !! :duim-omhoog
Vr Gr Zuurstofje

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 12 juni 2020 16:20 #5218

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef : Theo ( look- alike Ronald Koeman ) was destijds één van mijn favo boeren, en vond de dames op zijn boerderij allesbehalve geschikt voor hém, helaas voor hem bleef er er niemand over. En nu dus nog steeds alleen , blijkt.
Ik heb hem jaren geleden eens een briefje gestuurd om eens vrijblijblijvend een weekendje te komen uitwaaien op mijn zandplaat, om zegmaar ' de kop es leeg te laten waaien '. Nooit antwoord op gehad, en hij had nog wel zo leuk kunnen voetballen met een paar Belarussiche rekeltjes... Misschien dat hij niet van voetballen houdt....


Hij heeft nog wel zo ongeveer maandelijks contact met Nancy. Niet zoenen maar wel gewoon gezellig zeg maar. Dus dat is op zich nog wel positief. :)
Beetje jammer dat hij niet even een bedankje of zo gestuurd heeft. Een kaartje is toch niet zoveel moeite lijkt mij...
Maar geen idee, hij had misschien andere sores aan z'n hoofd.

Inloggen om te reageren.

Aflevering 4 12 juni 2020 16:23 #5219

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zuurstofje schreef : Dag forumleden,
Probeer een eerste berichtje te plaatsen...
Of het lukt...we gaan het zien!
Zie veel bekende namen, leuk !! :duim-omhoog
Vr Gr Zuurstofje


Hai Zuurstofje, je bericht is aangekomen hoor. :duim-omhoog :knipoog:
Maar het seizoen is al een beetje ten einde zeg maar... Dus de tussenpozen van antwoorden zullen soms wat lang zijn. Evengoed welkom terug. :)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2