Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Doorgaan met het forum? 31 juli 2021 23:27 #5223

Binnenkort, 29 augustus, start er weer een nieuwe serie BZV met de voorstelronde. Daar vinden heel veel mensen natuurlijk weer iets van en spuien dit dan ook op de diverse sociale media. Zo ook op dit forum, zij het in mindere mate.
Zodoende is mijn vraag hoe het met de animo zit om aan dit forum mee te (blijven) doen? Dit in verband met het al dan niet verlengen van het abonnement bij de webhost.
Ik hoor het graag van jullie.

Inloggen om te reageren.

Doorgaan met het forum? 22 aug 2021 10:53 #5224

Wat mij betreft doorgaan. Ik keek altijd met spanning en genoegen uit naar de reacties op het forum.

Met name de reacties van Taurus, Rick Evers, Zilte deerne volgde ik met veel plezier.Soms vond ik de reacties leuker dan de uitzending zelf.

Doorgaan dus!

Inloggen om te reageren.

Doorgaan met het forum? 29 aug 2021 22:10 #5229

Ha administrator, een maand na jouw bericht zie ik dit pas... Vanavond de voorstelronde bekeken van de nieuwe serie BzV 2021/2022 en daarna natuurlijk nieuwsgierig of er al iets te lezen is op het forum. Wat mij betreft houden we dit forum heel graag. Waar anders kan je zo met elkaar meelezen en meeleven?

Inloggen om te reageren.

Doorgaan met het forum? 29 aug 2021 22:19 #5236

Wat mij betreft graag doorgaan. Het hele forumleven is wel erg stilgevallen sinds iedereen alles altijd op Facebook bespreekt, maar ik vond en vind dit altijd een prettig forum. Jarenlang alleen maar meegelezen, een paar jaar geleden dan eindelijk toch een eigen account gemaakt en wat meegepraat. Ik hoop toch dat dit forum toch weer een beetje tot leven komt.

Inloggen om te reageren.

Doorgaan met het forum? 29 aug 2021 22:24 #5244

Precies Jeltje, er wordt ook veel op Facebook geschreven. In mijn beleving wordt daar vooral erg afgekraakt... Volgens mij probeert men hier wat bedachtzamer te reageren. Al ging het ook wel eens hard tegen hard en heb ik vorig seizoen ook op het punt gestaan om er mee te stoppen, eerlijk gezegd. Ik hoop oprecht dat het hier een leuk schrijf seizoen gaat worden! Ik heb er in elk geval weer heel veel zin in.

Inloggen om te reageren.

Doorgaan met het forum? 29 aug 2021 22:45 #5248

Ja, Bakkertje, op FB zijn het vooral snelle en oppervlakkige reacties. Eén zinnetje, of twee, en inderdaad vaak met sneren en heel vaak met alleen maar een getagte naam en mensen die daar dan semi-privégesprekken voeren.
Ik hoop gewoon dat het hier weer wat meer op gang gaat komen. Ik kan zelf trouwens ook heel goed sneren uitdelen en een beetje vals doen, maar dat hoort gewoon bij de koffiepauzes op het werk (ik werk alleen niet meer, ben nu met pensioen) maar doe dat niet op dit forum of op de BZV-pagina van FB. Omdat de betrokkenen daar mee zouden kunnen lezen dan is mijn valse mening niet nodig. Naarmate ik ouder word, word ik ook steeds milder, moet ik zeggen en kijk ik toch vooral naar de leuke en aardige kanten van mensen, minder naar hun onhebbelijkheden. Maar ik moet ook zeggen dat deze tien boeren echt allemaal leuk zijn. Ik zie er nu echt niks tussenzitten waarbij ik denk "dat jij niemand vindt, snap ik wel", maar de uitzendingen moeten nog beginnen. ;)

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1