Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Haico 19 nov 2023 23:16 #6381

• Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Arme Haico... Hij doet het heel goed voor iemand zonder ervaring (voor zover ervaring zou kunnen helpen) maar Jasmijn geeft niet (meer) thuis helaas.
Maar hij zal na deze reeks nog wel een aantal 'wildcards' van verschillende dames gaan krijgen. 

Inloggen om te reageren.

Haico 19 nov 2023 23:19 #6384

Haico en Jasmijn proosten "op een leuk weekend". Mede door de regen wellicht, werd dat het... nog niet zo. Ze kan zich nog niet zo geven en zit veel te veel in haar hoofd met 'hebben we wel de juiste keus gemaakt-vragen' en heeft het gevoel dat mensen naar hen kijken vanwege het leeftijdsverschil. "Dat kan ook in je hoofd zitten", zegt Haico. De zielsconnectie die ze dacht te hebben met hem is iig niet te zien. Jammer, maar ga nou gewoon van die week genieten!

(Ik heb wel met haar te doen hoor, het is soms ook gewoon een state-of-mind waar je soms niet gauw uit raakt... )

Inloggen om te reageren.

Haico 19 nov 2023 23:36 #6390

• Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 0

[...]  en heeft het gevoel dat mensen naar hen kijken vanwege het leeftijdsverschil. "Dat kan ook in je hoofd zitten", zegt Haico. [...]

Het kan erop duiden dat het besef over het behoorlijke leeftijdsverschil nu pas begint in te dalen. Ik denk dat de meeste mensen het amper door hebben als zij die twee zien dat er zo'n leeftijdsverschil tussen zit. Maar ja, het kan allemaal gebeuren. Je schrijft min of meer in een opwelling maar kan het gaandeweg toch veranderen. 

Inloggen om te reageren.

Haico 19 nov 2023 23:40 #6392

Denk ik ook, dat leeftijdsverschil is toch echt niet overduidelijk. Schat haar 33 en hem 38 en dan zie je toch niks 'geks'. En wat dan nog? - maarja zover was ze op dat moment niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Taurus

Inloggen om te reageren.

Haico 20 nov 2023 00:08 #6393

Hij heeft z'n verkeerde gevoel gevolgd. Hij dacht een klik te voelen. Ik snap wel waarom hij uiteindelijk Jasmijn heeft gekozen.  Jasmijn is een lieve, mooie jongedame, maar het klikte verder niet met Haico.  Hoop toch dat Ellen en Haico elkaar op de één of andere manier nog hebben gevonden of gaan vinden. Denk dat als ze er beide voor open durven te gaan staan dat best nog goed kan komen. 

Inloggen om te reageren.

Haico 20 nov 2023 00:46 #6395

Manmanman, dit is trekken aan een dood paard...

Ik heb zo zitten roepen naar mijn scherm. Allereerst dat haar kamer niet eens op dezelfde vloer was. Kan, natuurlijk, maar gaf wel de afstand aan. Zij was ook de enige die niet wilde delen. Hoeft ook niet, maar dat gaf de sfeer al wel aan.
En ze hadden pech die eerste dag met de regen, maar ook de 'knuffel' toen hij ontbijt kwam brengen ging niet van harte, en daarna werd het niet veel beter.

Dat 'iedereen kijkt' kan ook zomaar kunnen komen omdat ze een cameraploeg bij zich hebben....? Ik denk niet dat het leeftijdsverschil direct iets is wat een voorbijganger op zal vallen.  Maar, Haico is 43, en Jasmijn is pas 26. Ik denk dat zij het nu zelf pas gaat voelen. Maar Haico heeft haar denk ik mede ook om dat leeftijdsverschil gekozen. Minder ervaring, en kans op een gezin..... maar dat zie ik nog lang niet gebeuren zo. Ze kijkt hem nauwelijks aan. Ik denk niet dat er al gezoend is.

Het 'het is niet alleen maar goed nieuws' van Yvon in 't voorschot voor volgende week zou ook zomaar op hem kunnen slaan....

Inloggen om te reageren.

Haico 20 nov 2023 09:48 #6406

Wat een ellende! Het weer gaf helemaal de sfeer weer!! Jasmijn had er duidelijk helemaal geen zin in. Het was eerlijker geweest als ze het niet zover had laten komen. Die aparte kamers vind ik geen probleem. Ze moet doen waar ze zich prettig bij voelt. Maar dat ze vervolgens de hele tijd bleef zeuren en zuur kijken snapte ik niet. Maak er iets van die paar dagen samen. En dat ze nu opeens denkt dat mensen kijken omdat er een leeftijdsverschil is? Zoals hier al eerder gezegd, dat zie je helemaal niet. Zij lijkt veel ouder dan ze is. Haico klapte ook helemaal dicht, werd steeds onzekerder. Dit wordt hem niet.

Inloggen om te reageren.

Haico 20 nov 2023 13:49 #6409

Jasmijn zit helemaal vast in haar hoofd. Zo vast dat ze ook nooit bij haar gevoel komt, zo lijkt het. En dat is vast geen keuze en dat is ook vast niet leuk voor haarzelf. Noch voor Haico. Ik zou haar toewensen alles wat meer los te laten. Misschien lijkt ze ergens op Bernice en is ze ook gewoon nog niet toe aan dit alles: liefde, gevoel, kwetsbaar zijn. Een andere optie is dat ze ergens gigantisch op is afgeknapt tussen het keuzemoment en dit stedentripje in.

Inloggen om te reageren.

Haico 20 nov 2023 16:07 #6416

• Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Tja dit gaat em niet worden natuurlijk. Ik snap de hele keuze voor Jasmijn van Haico eigenlijk niet. Ze is nooit toegankelijk geweest tov hem. en gaat dat ook niet worden. 
Haico heeft haar gekozen omdat ie hoopte met haar nog een gezin te kunnen stichten omdat ze daar jong genoeg voor is, maar deze dame heeft een psycholoog nodig met al al haar jaloezie en onzekerheden geen partner... 

Oh oh die Haico, zo open als hijzelf is, zo gesloten als een oester is de dame van zijn keuze. had hij nou maar die geweldige Ellen gekozen die onmiddellijk wel bij hem in wilde trekken met haar hondjes en waarmee hij zonder moeite gewoon gezellig samen kon zijn. 

Inloggen om te reageren.

Haico 20 nov 2023 23:50 #6418

"Met al haar jaloezie".
Dat is nogal een beschuldiging. Ik snap ook niet zo goed waar het voor nodig is om zo kwetsend over haar te spreken. Dat helpt toch niks of niemand. En het is bovendien een te snelle conclusie op basis van die paar beelden die wij hebben gezien.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2