Manmanman, dit is trekken aan een dood paard...
Ik heb zo zitten roepen naar mijn scherm. Allereerst dat haar kamer niet eens op dezelfde vloer was. Kan, natuurlijk, maar gaf wel de afstand aan. Zij was ook de enige die niet wilde delen. Hoeft ook niet, maar dat gaf de sfeer al wel aan.
En ze hadden pech die eerste dag met de regen, maar ook de 'knuffel' toen hij ontbijt kwam brengen ging niet van harte, en daarna werd het niet veel beter.
Dat 'iedereen kijkt' kan ook zomaar kunnen komen omdat ze een cameraploeg bij zich hebben....? Ik denk niet dat het leeftijdsverschil direct iets is wat een voorbijganger op zal vallen. Maar, Haico is 43, en Jasmijn is pas 26. Ik denk dat zij het nu zelf pas gaat voelen. Maar Haico heeft haar denk ik mede ook om dat leeftijdsverschil gekozen. Minder ervaring, en kans op een gezin..... maar dat zie ik nog lang niet gebeuren zo. Ze kijkt hem nauwelijks aan. Ik denk niet dat er al gezoend is.
Het 'het is niet alleen maar goed nieuws' van Yvon in 't voorschot voor volgende week zou ook zomaar op hem kunnen slaan....