(uit: Diverse uit afl. 2)
Taurus post=6059 userid=245
Bij Claudia gaat het ook wel lukken verwacht ik. Toch vind ik haar een compleet a-typische boerin. Zodoende denk ik dat zij niet per sé iemand zoekt die affiniteit met het boerenleven heeft.
Dat klopte heel aardig hè? "Ik ben niet op zoek naar een boer", zei Claudia.
Grappig was dat één van de mannen haar van harte wilde helpen met bv de administratie: Haar reactie: "Franse administratie?!" Oeps..
"Net zo charmant als ik gedacht had"
"En toen werd ik ter plekke zwak" (Aaawh
)
Bij Bernice werd er natuurlijk over haar mooie ogen gesproken "om in te kijken, dat je er gelukkig van wordt". Ze zei: "hij durfde me niet aan te kijken. Ik keek wel." You go girl!
Ze liet ze wel schrikken met "Helaas wel"!
Haico heeft (zou dat in de brieven hebben gestaan?) een hoop vrouwen uitgekozen die min of meer zijn lengte hebben. Lekker praktisch. Een enkeling is dat niet. Onderling hebben de dames het erover: "Het is toch wel 20 centimeter" (lengteverschil). Zegt een ander: "daar voel je niks van" ...
hilarisch.
Goed dat hij vroeg over het geloof! Dat zijn toch nuttige dingen om van elkaar te weten
De dames van Piet wilden best graag dat hij in de pauze erbij kwam zitten. Maarja, Piet moest natuurlijk ook even uitrusten en bijkomen van alle indrukken.
Hij is in ieder geval niet iemand die "onafgestemd knuffelt, maar juist heel zacht", zoals een van de vrouwen het uitdrukte
Richard zat in de mooie binnentuin, waar hij zich goed voorbereid had. Hij legt Yvon uit dat het nuttig is om de feiten op papier te hebben, terwijl zij probeert aan te kaarten dat er een vrouw van vlees en bloed voor hem zit!
Wat ook opviel, is dat sommigen meteen stilvallen als die wekker gaat, terwijl anderen (terecht
) in ieder geval nog even hun zin afmaken.