Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 24 sept 2023 23:08 #6064

• Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1
(uit: Diverse uit afl. 2)

Taurus post=6059 userid=245
Bij Claudia gaat het ook wel lukken verwacht ik. Toch vind ik haar een compleet a-typische boerin. Zodoende denk ik dat zij niet per sé iemand zoekt die affiniteit met het boerenleven heeft.

Dat klopte heel aardig hè? "Ik ben niet op zoek naar een boer", zei Claudia.
Grappig was dat één van de mannen haar van harte wilde helpen met bv de administratie: Haar reactie: "Franse administratie?!" Oeps..
"Net zo charmant als ik gedacht had"
"En toen werd ik ter plekke zwak"  (Aaawh )

Bij Bernice werd er natuurlijk over haar mooie ogen gesproken "om in te kijken, dat je er gelukkig van wordt". Ze zei: "hij durfde me niet aan te kijken. Ik keek wel." You go girl!
Ze liet ze wel schrikken met "Helaas wel"!

Haico heeft (zou dat in de brieven hebben gestaan?) een hoop vrouwen uitgekozen die min of meer zijn lengte hebben. Lekker praktisch. Een enkeling is dat niet. Onderling hebben de dames het erover: "Het is toch wel 20 centimeter" (lengteverschil). Zegt een ander: "daar voel je niks van" ... hilarisch.
Goed dat hij vroeg over het geloof! Dat zijn toch nuttige dingen om van elkaar te weten

De dames van Piet wilden best graag dat hij in de pauze erbij kwam zitten. Maarja, Piet moest natuurlijk ook even uitrusten en bijkomen van alle indrukken.
Hij is in ieder geval niet iemand die "onafgestemd knuffelt, maar juist heel zacht", zoals een van de vrouwen het uitdrukte

Richard zat in de mooie binnentuin, waar hij zich goed voorbereid had. Hij legt Yvon uit dat het nuttig is om de feiten op papier te hebben, terwijl zij probeert aan te kaarten dat er een vrouw van vlees en bloed voor hem zit!

Wat ook opviel, is dat sommigen meteen stilvallen als die wekker gaat, terwijl anderen (terecht ) in ieder geval nog even hun zin afmaken.

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 25 sept 2023 00:04 #6065

(uit: Diverse uit afl. 2)

Taurus post=6059 userid=245
Bij Claudia gaat het ook wel lukken verwacht ik. Toch vind ik haar een compleet a-typische boerin. Zodoende denk ik dat zij niet per sé iemand zoekt die affiniteit met het boerenleven heeft.

Dat klopte heel aardig hè? "Ik ben niet op zoek naar een boer", zei Claudia.
Grappig was dat één van de mannen haar van harte wilde helpen met bv de administratie: Haar reactie: "Franse administratie?!" Oeps..
"Net zo charmant als ik gedacht had"
"En toen werd ik ter plekke zwak"  (Aaawh )

Van Claudia zou je wat meer van haar geschiedenis moeten weten om een beetje te kunnen proeven waar haar voorkeuren qua type man liggen. Misschien is het wel ergens verteld maar was haar overleden man een fransman? Of hebben ze in Nederland leuk geld verdiend en zijn ze naar Frankrijk verhuisd om semi-hobbymatig die bio-boerderij te beginnen?  Ik mis een schakel tussen haar en boer zijn...
En dan ga ik toch een beetje zoeken en stuit ik op een artikel wat mijn vermoeden bevestigt. 

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 25 sept 2023 05:11 #6066

Dat verklaard idd een hoop ja.
Ik heb bij Claudia het gevoel dat ze een beetje teleurgesteld was in de mannen zelf na de overweldigende brieven. Hopelijk valt het met de dagdate mee.

Bernice had 't goed naar haar zin. Leuke meid, en ze durfde al wat meer van zichzelf te laten zien.

Richard is lekker makkelijk denk ik, maar ook wel praktisch. Hij heeft gelijk: als je elke week bij je ouders gaat eten dan is dat wel even lastig als je zo'n end gaat verhuizen.

Piet is rustig, maar ik denk dat hij goede, weloverwogen keuzes heeft gemaakt.

En dn de dames van Haico. Wat zijn ze allemaal leuk! En hijzelf kwam ook goed uit de verf. Goede vragen, best diepe gesprekken voor maar een paar minuutjes. Tof. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 25 sept 2023 11:48 #6073

Wat sneu voor boer Piet dat er onverwacht nog 3 dames afgevallen zijn, maar ook voor de dames die niet uitgekozen zijn om naar de speeddate te mogen komen, zal dat best als gemiste kans voelen. Ik denk dat Anke een hele grote kans maakt, maar bij Ingrid en Gea had ik ook wel het idee 'dat past' zo op het eerste gezicht.
Wat heeft boer Haico een mooie verscheidenheid aan dames uitgezocht. Op mijn gevoel kwam Nouk op het eerste gezicht als mooi passend. Ook al zei hij bij iedere dame die binnen kwam dat ze er goed uit zag, iedere dame had op dat moment een fijn gevoel en dat is wat telt! Wanneer je wilt zien hoe Haico er zonder zijn mutsje uitziet, kijk dan even teug naar de voorstelronde: in de eerste 5 minuten van die aflevering is hij te zien zonder zijn mutsje.
Dan de laatste boer: boer Richard. Ik vind dit een mooie jonge man. Gestudeerd op universiteit van Wageningen, dus volop onder de jongeren geweest maar daar toch niet de gewenste dame gevonden. Geleerd om 'georganiseerd' te denken en zo heeft hij de brieven van zijn dates ook 'georganiseerd' en in kleurtjes verdeeld: geel voor dit, groen voor dat en roze voor de liefde? Robin vond ik zo passend bij hem: alleen ze eet geen vlees... Hij: dat stond niet in de brief! Nee Richard, dat zal dan de voorzienigheid zijn. Ze heeft nog een heleboel meer wat er niet in de brief stond. Ga dat uitzoeken! Ze eet wél de stoofschotel van haar moeder, dus wellicht wil ze -met regelmaat- voor jou een bloemkoolschotel met saucijs maken.
Boerin Claudia is voor mij nog wat onduidelijk: heel vriendelijk en beleefd maar ik zie nog geen openheid bij haar, eerder wat gereserveerdheid. Haar man is natuurlijk nog niet echt lang overleden; ga er maar aanstaan... waarschijnlijk ga je heel erg vergelijken met wat er jaren naast je heeft gestaan. Ik denk dat de mannen die door haar gekozen zijn om mee te gaan op de dagdate een zware dobber krijgen. Ik had nog bij niemand het idee dat hij wel passend zou kunnen zijn.
Last but not least de jongste boerin van dit seizoen, boerin Bernice. Wat een leuke meid en wat heeft zij leuke kerels uitgezocht! Vorige week was ze duidelijk overrompeld door al die aandacht d.m.v. de brieven, maar zo één op tien: dat ging haar best af! Of het echt zo was of camerawerk, ik vond haar bij Victor wel ontspannen zitten. Grappig dat zij Johan van lang geleden al kende, dat kan een pré zijn in deze fase, maar vanaf volgende week gaat het om het echie...

Hebben jullie gezien dat boerin Claudia uit het leeftijdsrijtje valt? Bernice 23 jaar, Richard 33 jaar, Haico 43 jaar en Piet is 63 jaar. Claudia is geen 53 ... maar 57 jaar.

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 25 sept 2023 19:11 #6077

Richard heeft denk ik toch wel gelijk dat hij het moeilijk vindt als iemand vegetarier is, terwijl hij zelf vlees eet. Kan toch een probleem worden.
Bernice was helemaal ontspannen nu. Vorige week was ik nog bang dat ze het toch wel moeilijk vond. Ook leuke jongens die ze uitgezocht heeft.

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 25 sept 2023 22:00 #6079

• Laura36
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1

Richard heeft denk ik toch wel gelijk dat hij het moeilijk vindt als iemand vegetarier is, terwijl hij zelf vlees eet. Kan toch een probleem worden.
Bernice was helemaal ontspannen nu. Vorige week was ik nog bang dat ze het toch wel moeilijk vond. Ook leuke jongens die ze uitgezocht heeft.

Ja daar zit wel wat in. Het zit 'm namelijk niet altijd alleen maar in 'een broodje kaas' of 'een broodje kroket', maar iemand kan nog meer gedachten of gedragingen hebben die daarmee samenhangen. Dat is niet goed of slecht, maar wel ánders dan hoe hij dat vindt of doet. Wat ook nog zou kunnen is dat iemand zelfs geen broodje kaas eet  al heet het dan vegan.

Yep, zeker leuke jongens bij Bernice

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 25 sept 2023 22:03 #6080

• Laura36
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1

(...)
Hebben jullie gezien dat boerin Claudia uit het leeftijdsrijtje valt? Bernice 23 jaar, Richard 33 jaar, Haico 43 jaar en Piet is 63 jaar. Claudia is geen 53 ... maar 57 jaar.

Heeee, dat is goed gevonden! :-)

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 25 sept 2023 22:08 #6081

• Laura36
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1

(...)
En dn de dames van Haico. Wat zijn ze allemaal leuk! En hijzelf kwam ook goed uit de verf. Goede vragen, best diepe gesprekken voor maar een paar minuutjes. Tof. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Nou en of, leuke dames en hij deed het hartstikke goed

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 25 sept 2023 22:17 #6082

• Laura36
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1

Van Claudia zou je wat meer van haar geschiedenis moeten weten om een beetje te kunnen proeven waar haar voorkeuren qua type man liggen. Misschien is het wel ergens verteld maar was haar overleden man een fransman?
(...)

Was daar niet in de eerste aflevering kort iets over gezegd? Maar goede zoektocht, leuk artikel!

Ze was idd nog wat gereserveerd. Je zag meteen de zakenvrouw: haar verkoop je geen knollen voor citroenen :-) maar als ze nader tot elkaar komen komt dat helemaal goed denk ik!

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending 26 sept 2023 09:20 #6084

Ze heeft wel leuke mannen uitgekozen. Natuurlijk zal meespelen dat ze weduwe is. In hoeverre is ze er al klaar voor om een nieuwe liefde toe te laten in haar leven. Ik vind het dapper.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2