Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending, afl. 4 02 okt 2023 12:40 #6097

Leuke boeren, maar ik vraag me af hoe dit bij de dames af gaat lopen. Daar lijkt niet echt een klik of voorkeur voor iemand. 

Ik ben wel reuze benieuwd hoe Claudia haar boerderij runt. Waar wij vorige week nog één van de afvallers zagen als kanshebber, viel nu Paul op, Rene leek vooral op het boeren de connectie proberen te maken. Bob wil te graag, ik denk dat dit haar af zou kunnen schrikken. Claudia doet beetje aan Janine denken. Wil wel graag weer een maatje in haar leven, maar moet in haar tempo eerst langs de bomen en beren op de weg. Heeft Paul het geduld en de vastberadenheid van Sander of ligt die rol René  of Bob beter. 

Bernice is sowieso vol ongemak. De gekozen 3 passen wel het best van de 5. Of er meer in zit is nog niet duidelijk te zien, misschien volgende week in een voor haar vertrouwde omgeving beter.

Piet lijkt al wel een voorkeur te hebben. Aan de opmerking:"niet weer naast Anke" moet het haast Anke wel zijn. Wij dachten vorige week meer aan Eugenie, maar zien we volgende week meer van Gea.

Richard, tja wat moet je zeggen. Wij zijn team Marlies, maar de regie bleef zoeken naar de blikken van Robin....is hij helemaal verblind door haar lach of bewust zo in beeld gebracht om de kijker op verkeerde been te zetten?

Haico hadden we de beide dames met camper wel gedacht. De andere dame was wat minder zichtbaar. Met Ellen lijkt hij het goed te kunnen vinden en die energie die zij uitstraald lijkt ons wel het best te passen bij zijn sportieve karakter. Maar het kan ook teveel zijn en misschien zoekt hij toch meer rust. Jasmijn hadden we eigenlijk niet verwacht.

Het is maar wat ze ons laten zien... Kan volgende week idd totaal anders zijn. 

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending, afl. 4 02 okt 2023 15:34 #6098

• Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom Bernice meedoet. Ze is nog jong, en tuurlijk, je moet er dan wel 'op uit' om iemand te vinden, maar als dat allemaal teveel moeite is, waarom dan wel met dit programma meedoen? Je kunt ook met dating apps of wat dan ook aan de slag, maar zelfs dat heeft ze niet gedaan.

Bij Janine had ik altijd het idee dat haar deelname ook (vooral?) reclame was voor het bedrijf, zou dat hier stiekem ook zo zijn? Of denk ik nu te negatief?

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending, afl. 4 02 okt 2023 23:44 #6099

• Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1
Het is inderdaad best apart dat Bernice zegt ( bij de vragen op KRO-site ) dat ze geen band meer heeft met Nederland, maar dat ze de Nederlandse mannen wel opener en directer vindt. Toch zal dat laatste dan wel meespelen om hieraan mee te doen. Ze kan niet makkelijk bij het bedrijf weg om ze te zoeken. Zonder ervaring in de liefde weet je wellicht sowieso niet goed hoe je een partner vindt. Voor het programma is het wel leuk natuurlijk als er ook een 'jonge schone' meedoet. Want ze is zeker een leuke jonge vrouw

Ik was eerst verbaasd dat ze als laatste Johan koos, maar ohja, hij was diegene die ze al enigszins kende.

Jammer van Nouk, nou en of. Haico was al heel even zonder bandana te zien, op zich niks mis mee, maar ik vind het hem wel een aparte uitstraling geven mét. Niet dat hij dat nodig heeft.

Bij Claudia is het idd afwachten wie het geduld heeft om haar tempo te volgen.

Inloggen om te reageren.

Opvallende, leuke of grappige dingen uit de uitzending, afl. 4 03 okt 2023 18:24 #6100

• Flygirl
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Leuk om jullie meningen te lezen!

Ikzelf vond het jammer dat Haico Melanie niet uitgekozen heeft. Ik vind het leeftijdsverschil.met Jasmijn vrij groot.

Ook vond ik het jammer dat Daisy bij Richard niet door is, maar goed, je moet een keuze maken. 

Ik vind Eugenie ook een beetje te veel op de voorgrond bij Piet, maar misschien ontwikkelt ze zich als Maud vorig jaar.

Bij Bernice vind ik het leuk dat Yorick er nog steeds, als vreemde eend in de bijt, bij zit. Die zou het wel eens kunnen worden als ze haar hart durft te volgen. Hij was ook al met de brieven met een video in beeld.

Bij Claudia vind ik Paul en Bob goed passen. René is te zakelijk denk ik.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2