Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Bernice 09 okt 2023 05:14 #6106

Bernice haar nieuwe huis is klaar, en wat is het mooi geworden.
Ze ontvangt haar mannen bij de paarden, uiteraard, en zet ze vrijwel meteen aan het werk met de koeien. Een hoop gegiebel van haar kant als ze ziet hoe onwennig het gaat.
De mannen hebben ook al kennis gemaakt met de ouders, want die zijn gewoon op het bedrijf natuurlijk.

En dan rijdt Bernice met een volle wagen naar haar huis, de mannen wandelen er heen. Het is een stuk verder dan wat ik eerder had gedacht, dus ze woont wel echt 'op zichzelf'. Yorick vraagt of ze hulp wil in de keuken of juist liever niet, maar Bernice heeft die tijd even nodig om tot zichzelf te komen, even rust. Nu is zij vooral onwennig, maar dat komt vast goed. Vond het wel lief dat Yorick dat wel door had dat ze even rustig aan wilde.

In de blik vooruit lijkt het allemaal een beetje teveel te worden voor Bernice, ik hoop dat dat een slimme editing truuk is, en dat het eigenlijk wel meevalt. Ik denk dat ze leuke knullen heeft uitgekozen die alledrie goed zouden passen.

Inloggen om te reageren.

Bernice 09 okt 2023 09:06 #6117

Wat mij opviel, bij het begroeten van de mannen, dat ze alleen bij Yorick haar hand op zijn zij legde.

Bernice lijkt twee gezichten te hebben, het ene moment is ze vrolijk en lacht en dan trekt ze zich weer helemaal terug en ziet ze er uit of ze denkt 'waarom heb ik dit gedaan'.
En wil ze het liefst met rust gelaten worden.
Ze heeft net haar eigen plekje, wil ze dar alweer delen met een man?

Inloggen om te reageren.

Bernice 09 okt 2023 10:19 #6119

Gewoon wow! Wow wat een mooi bedrijf, mooie locatie. 

Maar Bernice, het lijkt dat ze niet echt een voorkeur heeft.. idd Yorick wel even aanraken, maar hij lijkt ook het minst op zn gemak. Komt dat door het ongemak dat er nog 2 andere heren zijn? Of heeft Yorick twijfels over Bernice, omdat hij misschien wel terecht een bepaalde afstand voelt. Hij zoekt haar op. Enorm lief dat hij wilde helpen, maar zij zocht juist even een moment alleen. Misschien al bezig met het moment van afscheid van 1.  De andere 2 voelde dat beter aan of ze vonden het wel prima dat Bernice ging koken. Kan natuurlijk ook...

Inloggen om te reageren.

Bernice 09 okt 2023 23:24 #6131

Bernice is een vamp in de dop. De man die haar weet te veroveren krijgt dat wel bij haar los.    

Inloggen om te reageren.

Bernice 10 okt 2023 00:07 #6134

Het is een mooi paradijsje daar in Zweden!
Yorick kon goed zien dat ze in hun bedrijf op haar gemak was. Zij vond het leuk om te zien hoe 'haar mannen' over een paar koeien praten
Van de drie is Yorick net iets ouder, hij realiseert zich dat hij ook daar moet kunnen gaan passen - of niet.
Ype Jacob kent de boerderij en voelt zich daar wel thuis.

Die bel met paardenhoofd was een mooi cadeau

Inloggen om te reageren.

Bernice 24 okt 2023 15:39 #6192

• Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Ontvangen bedankjes 0
""Bernice is een vamp in de dop. De man die haar weet te veroveren krijgt dat wel bij haar los.  

"

Helemaal mee eens. ⭐

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1