Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Bernice 15 okt 2023 22:23 #6144

• Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1
Bernice is er 's ochtends om 7 uur uit en gaat altijd om tien uur naar bed. Schappelijk, vinden de heren.
Ze blijft het wat lastig vinden, wil niks fouts zeggen of klapt soms dicht, vindt ze. Later krijgt ze wat moederlijk advies: het komt wel goed. Ze hebben samen gesprekken over de kerk, waar Yorick mee opgegroeid is en zelf ook naartoe gaat, en praten ze over hoe zij geschreven hebben en hoe Bernice hen uitgekozen heeft. Johan 'vangt' een mug en Ype Jacob vindt het heerlijk om ook koeien zien te genieten. (Dat hij daar oog voor heeft is al een pluspunt )

Inloggen om te reageren.

Bernice 15 okt 2023 23:27 #6151

Bernice doet me denken aan Agnes. Dubben, dubben, dubben...
Ik kan nog niet goed inschatten of er een gast tussen zit waarmee het langdurig iets kan worden.

Inloggen om te reageren.

Bernice 16 okt 2023 09:50 #6158

Bernice is helemaal niet aan een relatie toe, er komt niets uit, ze praat niet en voelt zich duidelijk ongemakkelijk.   Daar helpt de peptalk van haar moeder ook niet ben ik bang.
Jammer voor de jongens, want die doen hun best, maar ik zie hier niet echt iets moois opbloeien.

Inloggen om te reageren.

Bernice 16 okt 2023 13:42 #6164

Ik vraag me echt af waarom Bernice meedoet.
Ze is duidelijk nog niet echt toe aan een relatie, is veel te bang om geen foute vragen te stellen terwijl dat natuurlijk niet eens kan, ik zie vooral veel ongemak.
Is dit besloten omdat 'het weleens tijd wordt', of omdat het bedrijf gepromoot moet worden (had ik bij eerdere boeren weleens het idee, vooral bij Janine en Steffi....)

Ik snap dat het handig is om een Nederlandse (Friese?) jongen aan de haak te slaan, maar moet dit nou zo op tv? Bernice is een hartstikke leuke meid, ik denk dat de cameras haar alleen maar nog meer zenuwachtiger maken.

Inloggen om te reageren.

Bernice 17 okt 2023 08:54 #6171

• Ineke
  • Bezoeker
  • Bezoeker
vonden haar ouders het soms een goed idee? Moeder lijkt het wel te pushen. Een extra paar handen op de boerderij, in haar voorstellingsfilmpje gaf ze ook duidelijk aan dat ze iemand zoekt die samen met haar op de boerderij wil werken. Ik vind haar ook nog erg jong en onzeker overkomen.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1