Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Haico 23 okt 2023 11:44 #6179

• Irene
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Bij Haico werd er nog niet gekozen. Het leek er nu op dat jij met Jasmijn toch meer een klik heeft dan eerst zichtbaar was.
Wat Wendy deed, met de video van haar dochter, vond ik echt niet kunnen. Het leek erop dat ze haar als een troefkaart gebruikte. Zo van 'als je mij kiest, krijg je haar als 'dochter' er gratis bij.
Gaat niet werken, verwacht dat zij volgende week weggestuurd wordt.

Inloggen om te reageren.

Haico 23 okt 2023 15:48 #6182

Ik snapte aan de ene kant wel dat Wendy haar dochter wilde 'voorstellen', want die krijg je er inderdaad gratis en voor niks bij, maar dit voelde inderdaad een beetje als emotionele chantage bijna. Maar ik denk dat Haico haar als eerste naar huis gaat sturen.

Hij voelt een goede klik met Ellen die ook al een kind heeft,, maar ook zeker met Jasmine, en dan is de kans op een eigen kindje er. Met Ellen kan ook nog wel, maar weet niet of zij dat ziet zitten. Of hij de keus hier van gaat af laten hangen, wie weet.

Ik denk ook zeker wel dat het eten met zijn ouders (of alleen moeder?) een belangrijk moment was, even zien hoe zij zich erbij voelen.

Inloggen om te reageren.

Haico 23 okt 2023 20:47 #6187

Is het niet heel reëel dat haar dochter een filmpje van zichzelf gemaakt had en dat Wendy dat hem wilde laten zien? Want dat haar dochter bij haar hoort en zij uiteraard ook een plek in een eventueel te vormen gezin heeft, dat lijkt me wel zo logisch
(Het gebeurt toch wel eens vaker dat mannen wel met een bepaalde vrouw verder willen maar de al aanwezige kinderen dan totaal niet ziet zitten? De kinderen zijn dan altijd de dupe van zulke situaties. Gelukkig hebben we al van Haico gehoord dat dat bij hem geen probleem zal zijn).
Ik vond hem ook heel waarderend en welwillend naar dat filmpje kijken. Of Wendy 1 van de 2 vrouwen wordt die doorgaan valt inderdaad nog te bezien.

Opvallend was dat hij vertelde dat in de kleine kring die hij had verteld over het leeftijdsverschil met Jasmijn, hij al "ontiegelijk veel commentaar had gehad".

Inloggen om te reageren.

Haico 25 okt 2023 10:16 #6196

Dat filmpje... ik snap dat het voor Wendy belangrijk is dat Haico haar dochter leert kennen, maar wij vonden zijn blik er wat ongemakkelijk uit zien. Zij volverwachting wachten op een reactie en hij strak naar het scherm, 'heeft ze dat helemaal zelf gemaakt?' Haico heeft zo te horen weinig kinderen over de vloer. Misschien was het ongemakkelijke toch meer verbazing. Filmpjes knippen en plakken ze tegenwoordig met het grootste gemak al op de basisschool, inclusief bijpassende muziek.

Het gesprek met Jasmijn vonden wij interessanter. Hij had veel opmerkingen al gehad over het leeftijdsverschil. Wel uit kleine kring, maar ze waren er. Hij was vooral opgelucht dat zij dat verschil OOK niet zo'n probleem vond.Het lijkt er toch wel op dat Haico Jasmijn ziet zitten en bevestiging van haar kant net zo fijn vond als zij van hem.

Met Ellen nog steeds een leuke klik, maar is er ook dat gevoel? Nog niet duidelijk, van zijn kant.

Inloggen om te reageren.

Haico 25 okt 2023 22:50 #6199

Even een schot voor de boeg voor de komende uitzending. Ik verwacht dat Haico afscheid gaat nemen van Wendy.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1