Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

BZV in de media 30 okt 2023 23:44 #6229

• Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Wekelijks kort na de uitzending wordt in het AD BZV-café een podcast opgenomen met o.a. Angela de Jong.
Als je een half uurtje de tijd hebt is deze podcast in onderstaande link te beluisteren. Dat Richard zegt dat hij graag naar andere vrouwen kijkt werd hem wel kwalijk genomen geloof ik... 

www.ad.nl/show/wat-een-hork-is-boer-rich...iet-tijdens-een-date

Inloggen om te reageren.

BZV in de media 03 nov 2023 21:05 #6234

Ja, daar heb ik inderdaad al een aantal keren naar geluisterd. Je moet wel fan zijn van Angela de Jong... ze heeft nogal de nijging om haar mening luid en duidelijk kenbaar te maken. 

Inloggen om te reageren.

BZV in de media 05 nov 2023 22:07 #6253

Zonder het geluisterd te hebben...: misschien zou ze zelf eens aan zoiets mee moeten doen?!

Maar ach, ze moet iedere dag haar stukjes volmaken hè, of volpraten, volschrijven etc

Inloggen om te reageren.

BZV in de media 12 nov 2023 21:26 #6309

Haha, ze behoort niet tot de doelgroep. Haar puberkinderen of haar echtgenoot worden regelmatig genoemd in haar columns van het A.D.... Ze is zodoende niet zoekende naar een boer of boerin.

Inloggen om te reageren.

BZV in de media 16 nov 2023 17:18 #6362

Wat vindt een ieder hier van de opmerkingen van Angela de Jong, in de AD-podcast naar aanleiding van het keuzemoment tussen Haico en Jasmijn/Ellen, dat het anno 2023 eigenlijk niet meer kan dat de deelneemsters/deelnemers naast elkaar aan tafel zitten met tegenover hen de boer/boerin én Yvon (als het goed is) en dat we dit dan 'het keuzemoment' noemen. (AdJ noemt het geloof ik zelfs 'het tribunaal'). Eerlijk gezegd vind ik dit 'het mooiste moment' van de serie: kloppen de beelden die wij te zien gekregen hebben bij de gevoelens van de boer/boerin en de persoon die gekozen is?
Of is het niet meer van deze tijd dat wij hier met elkaar naar kijken en, misschien nog erger, ook nog van genieten... Het is inderdaad gluren naar het verdriet van een ander. Maar óók: gluren naar het geluk van een ander.
Ik ben reuze benieuwd naar de mening van anderen hier.

Inloggen om te reageren.

BZV in de media 19 nov 2023 23:29 #6388

Tja dan kan je het hele format van het programma ook wel weg doen, want hoe gebruikelijk is het dat je eerst uit 10 potentiële partners kiest, dan 5 en steeds minder totdat het zij of zij wordt, of hij of hij?
Ik kan er niet mee zitten. Zolang hier mensen aan mee willen doen is het toch prima? De statistieken van het programma tonen aan dat het principe wel werkt, genoeg BzV-huwelijken en BzV-babies toch

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1