Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Piet 05 nov 2023 21:57 #6249

• Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1
Piet heeft een lichte voorkeur voor eentje. "Het zijn beiden lieve en zorgzame vrouwen", maar "het moet wel meer dan vriendschap zijn". Hij probeert zich een beeld te vormen hoe het later eventueel zou zijn.
Als hij eentje meeneemt voor een apart gesprekje dan spreekt hij zich toch eens wat duidelijker uit, als zij ook haar gevoel laat blijken. Er wordt aangeraakt en gezoend. Hij had het pas morgenochtend willen uitspreken, maarja...

Inloggen om te reageren.

Piet 05 nov 2023 22:37 #6258

Ik vond het toch wel heel lief allemaal. Beide dames zijn geweldig, maar Piet heeft al vanaf het eerste moment een oogje op Anke en dat is toch wel heel leuk om naar te kijken.

♡ (hartje) ♡

Inloggen om te reageren.

Piet 05 nov 2023 23:33 #6271

• Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Piet heeft zijn keuze alvast uitgesproken. Hij gaat voor Anke. Ik snap het, je zag het eigenlijk vanaf het begin al tussen hun ontstaan. Wel mooi, al vond ik de andere dame ook erg lief, leuk en prettig. Ik verwacht volgende keer dat Piet het aan de andere dame gaat vertellen en dat ze daarmee het keuzemoment vooruit gaan halen. Wel zo eerlijk ook nu hij tegen Anke zich al uitgesproken heeft. Dan ga je de schijn ook niet langer nog ophouden dat ze nog steeds kans maakt.

Inloggen om te reageren.

Piet 06 nov 2023 10:28 #6281

Piet doet alles eerst met Anke en dan daarna met Gea: Anke maakt als eerste een rondje in de trekker, krijgt als eerste de zoen in de keuken, gaat als eerste een rondje om samen maken... Of zou dit zo gemonteerd worden, dat ze de volgorde van zaken zo plaatsen dat ze beter uitkomen voor het verhaal dat getoond moet worden?
Die eerdere kus die gisteren gegeven was kan ook een welterustenkus geweest zijn, net zoals het goedemorgenkusje in de keuken. Ook van zo'n knuffelkusje kan de vlam ontstaan...

Inloggen om te reageren.

Piet 06 nov 2023 16:40 #6287

Hopelijk gaat Piet echt meteen aan Gea vertellen dat hij voor Anke kiest. Ik vind Gea ook een erg leuke vrouw, en vind het dan ook wel triest voor haar, want zij stond er wel voor open om met Piet verder te gaan.
Wel vind ik dat doorlopende 'hé' na iedere zin wel irritant!

Inloggen om te reageren.

Piet 10 nov 2023 12:55 #6299

Piet heeft zijn keuze al gemaakt, he? Het zal Anke wel worden, he? En dat zij dan weer terug gaat naar Duitsland, he? En dan samen nog jaren gelukkig zijn, he? ;) ;) ;)

Inloggen om te reageren.

Piet 12 nov 2023 20:24 #6308

Anke. Zonder twijfel. Je zag het al gebeuren tijdens het eten met de familie. Ondanks zij de Duitse taal machtig is was de interesse die zij toonde voor de anderen zeer oprecht. Dat ging gewoon vanzelf allemaal. En Piet is niet blind... hè... Hij zag dat ook wel... hè... 

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1