Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Aan de boerenkeukentafel 11 nov 2018 21:45 #2566

Bakkertje1960 schreef : Dus nee geen bariton, maar een bas.

Bas??? Ik was Alt... een iets andere toonhoogte.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 15 nov 2018 13:24 #2721

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

randstadse schreef : Even iets voor clubhuis (algemeen):
vandaag m'n rijbewijs laten verlengen, Niks byzonders om te vermelden, zou je zeggen,. maar: er is een nieuw item bijgekomen naast de gebruikelijke B, AM etc.): "T' !!
T wil zeggen: "tractor".
Als ik m'n nieuwe rijbewijs ga ophalen mag ik dus ook een tractor, een trekker, besturen :)) !!


Hey Randstadse, ga je al lekker op de trekker? Komt wel van pas de komende tijd denk ik.
Sommige mensen hebben ook een rijbewijs nodig alvorens ergens op te klimmen en er mee weg te komen.... wil je even lachen ? Kijk dan:

www.facebook.com/lub.barends.564/videos/...notif_t=feed_comment


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 16 nov 2018 11:27 #2725

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
LOL :D

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 16 nov 2018 11:57 #2726

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef : Nee Zilte, ik zing niet op een koor. Ik ben meer van het soort valse kraai...


Hey Bakkertje, ik weet nog wel een goeie zangcoach voor je , even bellen met Jolijt!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 16 nov 2018 14:55 #2727

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Om een beetje in de zangeritus te blijven hangen, Bakkertje,....kreeg net onderstaande video binnen van Elly. 'n Mooi lied en wat zijn er veel bekende mensen ons dit jaar ontvallen. Dan pas merk je dat jezelf ook ouder wordt maar ook dat je het leven moet leven. Vier het leven, ik proost er op! L' Chaim! Ik zwaai naar jou.





Ter ere van Henny Vrienten zijn 70e verjaardag schreef Jan Rot dit liedje... ( Tsjee, ik word oud besef ik, generatie 'Doe Maarfan ')

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 16 nov 2018 21:12 #2737

Hahaha, wat een leuke stukjes! Ik heb ze met een grote lach zitten bekijken. Weer top gevonden Zilte!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 16 nov 2018 21:25 #2738

Zilte Deerne schreef : Om een beetje in de zangeritus te blijven hangen, Bakkertje,....kreeg net onderstaande video binnen van Elly. 'n Mooi lied en wat zijn er veel bekende mensen ons dit jaar ontvallen. Dan pas merk je dat jezelf ook ouder wordt maar ook dat je het leven moet leven. Vier het leven, ik proost er op! L' Chaim! Ik zwaai naar jou.

Ter ere van Henny Vrienten zijn 70e verjaardag schreef Jan Rot dit liedje... ( Tsjee, ik word oud besef ik, generatie 'Doe Maarfan ')


Wat mooi dat de ene artiest een lied schrijft voor de andere artiest zijn 70e verjaardag, al ben ik dan nooit Doe Maar-fan geweest, het is inderdaad een generatie-dingetje!
'Vier het leven!" was het thema van een feestje dat ik voor mijn dochters, moeder, zus, schoonzussen en vriendinnen gaf toen ik 53 en 257 dagen oud was, één dag ouder dan dat mijn lieve vader maar mocht worden... Hij zei mij eens: Vier alles wat je kan vieren en wanneer je niets te vieren hebt, dan verzin je maar een reden!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 17 nov 2018 20:05 #2753

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Zojuist het journaal...twee items worden alles eerste genoemd... sinterklaas en zelfmoord onder boeren... en waar begint de NOS mee... sinterklaas. Ik vind dit echt schokkend. Dat niet de boeren meteen de volle aandacht krijgen c.q voorrang, maar een kinderfeest. Het had de NOS gesierd om de boeren de eerste plaats te geven. Het is een erg zorgwekkende ontwikkeling!! Het is wederom de afspiegeling van waar het in ons kikkerlandje om draait, het belangrijkste komt eerst...



Vanavond wordt er bij Nieuwsuur nog aandacht aan besteed #boeren

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 18 nov 2018 13:14 #2754

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
www.facebook.com/Nieuwsuur/videos/716342138718423/

Ik zat hier met tranen in mijn ogen naar te kijken.
Doet me denken aan het tragisch gebeuren van de boer die achter achter 'mijn ' boer in Brabant woonde. Ik zeg woonde , want hij is er niet meer. Boer Henny Selten sprong in 2012 voor de trein.

De problematiek van grote stress, eenzaamheid en wanhoop speelt al heel lang! Het is van heel groot belang dat er meer aandacht komt voor de boeren en tuinders en dat er naar ze geluisterd wordt.

Zonder boeren geen aardappel op je bord, en geen bakje yoghurt bij je ontbijt.

nos.nl/nieuwsuur/artikel/2259695-zorgen-...r-komt-in-actie.html

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 18 nov 2018 13:37 #2756

Dus daarom reageerde je zo fel gisteren Zilte Deerne... sterkte! xxx

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator