Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Aan de boerenkeukentafel 18 nov 2018 21:26 #2765

Wij hebben/ hadden een zoon die niet verder kon.
Groter verdriet hebben we nog nooit gehad.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 18 nov 2018 22:56 #2783

Wat afschuwelijk...
Sterkte

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 18 nov 2018 23:01 #2784

Och kaasmeisje... Als moeder geef je je kind het leven; hoe verdrietig wanneer je kind dan niet verder kan met zijn leven. Zo'n beslissing om met het leven te stoppen komt niet op een achternamiddag, daar is meestal al heel wat aan vooraf gegaan. Ik wens je toe dat je ook heel veel mooie herinneringen hebt aan je zoon, dat zijn naam nog met regelmaat genoemd wordt. Sterkte...

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 18 nov 2018 23:03 #2785

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
.... zo'n groot verdriet slaat een krater in je bestaan...wat vreselijk voor je Kaasmeisje om het liefste wat je hebt te moeten missen om die reden. Dan kan ik alleen maar met je meehuilen....

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 08 dec 2018 10:51 #3259

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
.. inmiddels is er een nieuwe serie aan de gang, echt waar, zoo hilarisch en toch ook zoo ontroerend, echt waar de moeite waard om te kijken ( hoewel inmiddels is de serie al flink gevorderd maar je kunt terugkijken )
Met stip op een gedeelde eerste plaats:


Bad Habits, Holy Orders NL

Vijf jonge vrouwen, op een kruispunt in hun leven. Ze doen afstand van alcohol, mannen en smartphones en duiken onder in het kloosterleven: tien dagen worden deze vrouwen geestelijk begeleid door de zusters van Casa Carmeli in Vogelenzang. Wat er gebeurt er als deze vrouwen, die in alles een leven leiden dat haaks staat op het kloosterleven, de leefregels van de Karmelietessen van het Goddelijk Hart van Jezus overnemen? En wat leren de zusters van hun bezoekers?


;) www.uitzendinggemist.net/aflevering/4575...its_Holy_Orders.html kijk het filmpje eerst even hélemáál af ;)

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 11 dec 2018 23:43 #3302

Zilte Deerne schreef : .. inmiddels is er een nieuwe serie aan de gang, echt waar, zoo hilarisch en toch ook zoo ontroerend, echt waar de moeite waard om te kijken ( hoewel inmiddels is de serie al flink gevorderd maar je kunt terugkijken )
Met stip op een gedeelde eerste plaats:



Bad Habits, Holy Orders NL

Vijf jonge vrouwen, op een kruispunt in hun leven. Ze doen afstand van alcohol, mannen en smartphones en duiken onder in het kloosterleven: tien dagen worden deze vrouwen geestelijk begeleid door de zusters van Casa Carmeli in Vogelenzang. Wat er gebeurt er als deze vrouwen, die in alles een leven leiden dat haaks staat op het kloosterleven, de leefregels van de Karmelietessen van het Goddelijk Hart van Jezus overnemen? En wat leren de zusters van hun bezoekers?


;) www.uitzendinggemist.net/aflevering/4575...its_Holy_Orders.html kijk het filmpje eerst even hélemáál af ;)


Heb het gezien op NPO wist niet of het iets was. Ook maar op de "kijk"lijst dus.
Nogmaals dank voor alweer een tip.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 12 dec 2018 09:45 #3304

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ha Cornelia,

Gisteravond was er weer een uitzending over de meiden...hilarisch ( veel tena-momentjes ) maar ook heel ontroerend , er is 1 stukje wat snoeihard er in hakt...( in je hart ) ..... voor het zekere: kijk met een doos tissues.
:kiss:


tvblik.nl/bad-habits-holy-orders/wie-denk-je-wel-dat-je-bent

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 15 dec 2018 18:51 #3312

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Goed nieuws.... ons aller Fee van Feetjeblogt is gepromoveerd tot stadsdichter!

Per 1 januari mag ik mij officieel stadsdichter van Schiedam noemen. Niemand minder dan Adriaan van Dis maakte dat gisteren bekend. Na een mooie avond volgde vandaag vol lieve berichtjes en felicitaties. Ik ben er dronken van ❤

literairgezelschap.nl/portfolio_page/stadsdichter2019/

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 16 dec 2018 21:26 #3318

Wat een leuk bericht. Gefeliciteerd met deze eervolle promotie tot stadsdichter 2019-2020 van Schiedam, Feetje!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 19 dec 2018 13:17 #3321

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
De laatste ( met een vleugje Kerst ) aflevering van Bad Habits is geweest. Voor de liefhebbers van mooi televisiewerk, klik op de link

www.npo3.nl/bad-habits-holy-orders-nl/18-12-2018/VPWON_1297698

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator