Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Aan de boerenkeukentafel 22 dec 2018 01:25 #3332

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Zaterdagavond zijn Joss en Dyke ( en anderen ) op tv bij de Nationale Bijbelquizzzz... Deze editie staat in het teken van Kerst.
Zaterdag 22 december NPO 2 tijd: 20.30 uur.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 08 apr 2019 23:44 #3366

Via mail ontving ik onderstaand bericht:

Beste BZV-forummensen,
Ik heb laatst bij de kringloop het Nederlandse Boer Zoekt Vrouw bordspel op de kop kunnen tikken. Helemaal blij. Het spel was nagenoeg compleet, alleen de spelregels ontbreken. Heb al op internet gezocht maar kan het niet vinden. Zouden jullie mij kunnen helpen? Vriendelijke groet, Sylvie

Reacties mogen hier op het forum of in de mail via het contactformulier.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 20 aug 2019 17:10 #3444

Zit hier nu echt niemand meer behalve mensen die allerlei medicijnen aan de man/vrouw proberen te brengen en die schoonmakers of ander huishoudelijk personeel proberen te krijgen of te slijten?

Ik wil nieuwe informatie over Boer zoekt Vrouw!

Waar is iedereen?

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 22 aug 2019 12:22 #3445

Bakkertje1960 schreef : Zit hier nu echt niemand meer behalve mensen die allerlei medicijnen aan de man/vrouw proberen te brengen en die schoonmakers of ander huishoudelijk personeel proberen te krijgen of te slijten?

Ik wil nieuwe informatie over Boer zoekt Vrouw!

Waar is iedereen?


Het is stil en geen enkel nieuws over de nieuwe serie!

Hier het enige nieuws dat ik geplaatst heb!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 22 aug 2019 15:01 #3446

Bakkertje1960 schreef : Zit hier nu echt niemand meer behalve mensen die allerlei medicijnen aan de man/vrouw proberen te brengen en die schoonmakers of ander huishoudelijk personeel proberen te krijgen of te slijten?

Ik wil nieuwe informatie over Boer zoekt Vrouw!

Waar is iedereen?


Nou Bakkertje & Holly gewoon thuis, en we leven nog. Nog geen orkaan gezien en dat is prima.
Zag een foto van Yvon en de njeuwe boeren op de rug.
Vandaar dat ik hier op het forum een kijkje kwam nemen
En informatie wil ik ook wel.
Groetjes ...

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 22 aug 2019 17:54 #3448

Gezellig Hollie en Cornelia dat jullie vandaag even op het Forum waren, maar hebben jullie gezien dat Zilte Deerne, Randstadse en Jan niet meer op de Ledenlijst staan... Daarom maakte ik mij zorgen of er nog wel leven in dit Forum zit... Ik ben reuze benieuwd of er hier nog wel iets gaat gebeuren. Eerst zondag 1 september maar eens gaan kijken: leuk!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 23 aug 2019 10:02 #3449

Ik weet niets van een ledenlijst en waar ik die kan vinden, hahaha!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 23 aug 2019 21:24 #3450

Oké, als je dat niet ziet, dan begrijp ik dat je er ook geen vraagtekens over hebt... Haha, wel lekker rustig!
Ik kijk altijd naar dit forum op mijn computer, niet op het schermpje van mijn telefoon. Het staat ergens onderop: Leden. Er zijn er nu 93 geloof ik, uit mijn hoofd. De meeste zijn ooit éénmaal aangemaakt en werden nooit meer gebruikt, maar een aantal werden juist vaak gebruikt: jij, Taurus, Zilte, Dribbel... Nou ja, afwachten dan maar. Misschien komen er nog meer reacties wanneer het programma echt begint.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 24 aug 2019 09:39 #3451

Ik krijg niet de indruk dat er hier nog iets staat te gebeuren. Sociaal media zoals Facebook, Twitter en Instagram zijn in en forums zoals het BZV-fanforum zijn al jaren uit en dus niet meer van deze tijd.

Een mededeling, over opheffen forum, door een administrateur of moderator hadden de vaste leden denkelijk wel netjes gevonden.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 29 aug 2019 22:09 #3452

Hollie schreef : Ik krijg niet de indruk dat er hier nog iets staat te gebeuren. Sociaal media zoals Facebook, Twitter en Instagram zijn in en forums zoals het BZV-fanforum zijn al jaren uit en dus niet meer van deze tijd.

Een mededeling, over opheffen forum, door een administrateur of moderator hadden de vaste leden denkelijk wel netjes gevonden.


Mee eens, Hollie!

Haha, jij bijt je er nu ook in vast, Hollie...
Ik snap niet dat iemand op 1 juli nog iets post en iedereen een fijne zomer toewenst, om dan op 10 juli zomaar weg te zijn... Dat diegene dan ook helemaal niet meer reageert op vragen/opmerkingen van andere vaste forum leden. Ik hoop niet dat narigheid de reden is... Nou ja, hoe dan ook: zondagavond zit ik voor de buis. Twitter of Instagram heb ik niet; het reageren hier zal ik missen.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator