Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Aan de boerenkeukentafel 10 mrt 2020 16:32 #4017

Angst drijft mensen naar Texel Klik op de link in 't blauw..

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 12 mrt 2020 12:43 #4044

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef : Angst drijft mensen naar Texel Klik op de link in 't blauw..


En in Brabant is het feest! :cool:

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 18 mrt 2020 21:15 #4179

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef : Angst drijft mensen naar Texel Klik op de link in 't blauw..


En in Brabant is het feest! :cool:




Over feest gesproken..... Zal de afterparty wel doorgaan in mei??? Duurt nog 2 maanden maar ik vraag het me af of dat gehaald gaat worden....:mmm: :mmm:

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/boer-zoekt-vrouw-afterparty

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 19 mrt 2020 12:56 #4182

......... heel verstandig:
www.ad.nl/show/boer-zoekt-vrouw-cancelt-afterparty~a6afd47e/


Er zijn belangrijker zaken dan een feestje nu. Vanuit het hoge noorden wens ik iedereen heel veel sterkte met en in deze situatie van een onzichtbare vijand... Denk om elkaar, en vergeet de daklozen niet. Helaas kan ik vanaf dit eiland niks concreet doen voor ze. Misschien zijn jullie wél in de gelegenheid om ze iets van fruit en zeep te geven nu alle horeca en winkels dicht zijn, ze hebben geen openbaar sanitair zo makkelijk meer voor handen waar ze kunnen handen wassen... ook zij hebben behoefte aan extra hygiene nu. En als je niks uit te delen hebt omdat je zelf geen geld hebt: bid voor ze. En doe het dan ook meteen voor onze regeringleiders die een enorm zware klus hebben in deze dagen. De artsen en andere verzorgenden, de boeren en de transporters van ons dagelijks voedsel, het personeel in de supermarkten die maar klaar moeten staan voor onze boodschappen... etc etc. Heel veel liefs voor jullie. Ik bid ook voor jullie.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 19 mrt 2020 23:56 #4185

Zilte Deerne schreef : ......... heel verstandig:
www.ad.nl/show/boer-zoekt-vrouw-cancelt-afterparty~a6afd47e/


Er zijn belangrijker zaken dan een feestje nu. Vanuit het hoge noorden wens ik iedereen heel veel sterkte met en in deze situatie van een onzichtbare vijand... Denk om elkaar, en vergeet de daklozen niet. Helaas kan ik vanaf dit eiland niks concreet doen voor ze. Misschien zijn jullie wél in de gelegenheid om ze iets van fruit en zeep te geven nu alle horeca en winkels dicht zijn, ze hebben geen openbaar sanitair zo makkelijk meer voor handen waar ze kunnen handen wassen... ook zij hebben behoefte aan extra hygiene nu. En als je niks uit te delen hebt omdat je zelf geen geld hebt: bid voor ze. En doe het dan ook meteen voor onze regeringleiders die een enorm zware klus hebben in deze dagen. De artsen en andere verzorgenden, de boeren en de transporters van ons dagelijks voedsel, het personeel in de supermarkten die maar klaar moeten staan voor onze boodschappen... etc etc. Heel veel liefs voor jullie. Ik bid ook voor jullie.


Dank je wel, wat lief van je! Ik hoor net dat er op Texel ook twee mensen besmet zijn: ik weet niet op welk eiland jij zit, maar het blijkt dat je nergens "veilig" bent. Pas dus ook goed op jezelf!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 22 mrt 2020 22:21 #4215

Zilte Deerne schreef : Over feest gesproken..... Zal de afterparty wel doorgaan in mei??? Duurt nog 2 maanden maar ik vraag het me af of dat gehaald gaat worden....:mmm: :mmm:

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/boer-zoekt-vrouw-afterparty


Ik heb zelfs gelezen dat de corona-crisis zelfs de na-drie-maanden-update van de boeren zelf gevaar liep. Weet niet meer waar ik het zag (ik lees veel erover) maar de laatste zin was: 'gelukkig waren de stedentrips al opgenomen'.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 22 mrt 2020 22:42 #4227

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef : ......... heel verstandig:
www.ad.nl/show/boer-zoekt-vrouw-cancelt-afterparty~a6afd47e/


Er zijn belangrijker zaken dan een feestje nu. Vanuit het hoge noorden wens ik iedereen heel veel sterkte met en in deze situatie van een onzichtbare vijand... Denk om elkaar, en vergeet de daklozen niet. Helaas kan ik vanaf dit eiland niks concreet doen voor ze. Misschien zijn jullie wél in de gelegenheid om ze iets van fruit en zeep te geven nu alle horeca en winkels dicht zijn, ze hebben geen openbaar sanitair zo makkelijk meer voor handen waar ze kunnen handen wassen... ook zij hebben behoefte aan extra hygiene nu. En als je niks uit te delen hebt omdat je zelf geen geld hebt: bid voor ze. En doe het dan ook meteen voor onze regeringleiders die een enorm zware klus hebben in deze dagen. De artsen en andere verzorgenden, de boeren en de transporters van ons dagelijks voedsel, het personeel in de supermarkten die maar klaar moeten staan voor onze boodschappen... etc etc. Heel veel liefs voor jullie. Ik bid ook voor jullie.


Dank je wel, wat lief van je! Ik hoor net dat er op Texel ook twee mensen besmet zijn: ik weet niet op welk eiland jij zit, maar het blijkt dat je nergens "veilig" bent. Pas dus ook goed op jezelf!


Ergens in het hoge, zilte Noorden woon ik , met de zee als natuurlijke grens Bakkertje. Maar wrs zal het Covid virus ook vroeg of laat de boot pakken ondanks dat onze burgervaders en -moeder geen badgasten meer wensen ( oproep komt mede door de HA-en, het wordt problematisch om badgasten-patiënten hier te verplegen of in Q te zetten. Te weinig capaciteit voor en logistiek een te zware belasting ) Dank voor je lieve wens. Daar ik zelf werkzaam ben binnen een zeer kwetsbare doelgroep zal ik zeker goed oppassen, en niet alleen op mezelf.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 25 mrt 2020 18:55 #4334

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Er is nu een handige website die antwoord weet of je je huis mag verlaten.
Klik hier.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 02 apr 2020 00:09 #4461

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Stel, je zit met je twee zussen in een zangtrio, en je vindt het verstandig om tijdens de coronacrisis zo weinig mogelijk buiten te komen, laat staan je andere zussen op te zoeken, maar je wilt met je pianist, gitarist en zussen toch een liedje opnemen: dan doe je dat gewoon thuis...
Hoe dat klinkt? Luistert en oordeelt. 8-) :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 02 apr 2020 10:46 #4462

Taurus schreef : Stel, je zit met je twee zussen in een zangtrio, en je vindt het verstandig om tijdens de coronacrisis zo weinig mogelijk buiten te komen, laat staan je andere zussen op te zoeken, maar je wilt met je pianist, gitarist en zussen toch een liedje opnemen: dan doe je dat gewoon thuis...
Hoe dat klinkt? Luistert en oordeelt. 8-) :duim-omhoog

Hoe dat klinkt: fantastisch! Ik ben eigenlijk helemaal geen OG3NE-kenner, maar dit is zo mooi! Wat ik ook erg leuk vind is dat de echte Queen-bandleden het goedgekeurd hebben... Daar mogen de zussen zeker trots op zijn!

www.ad.nl/show/bohemian-rhapsody-cover-v...-van-queen~a61489e3/

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator