Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Boer zoekt door 12 jan 2018 19:20 #1600

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Een aantal boeren zoeken verder naar een partner waar het in het voorgaande seizoen niet gelukt is. ( Zie de officiële website van BZV. )
Maar niet alle boeren pakken dat even slim aan... ( slim in de zin van verstandig, niet op zijn Twents van 'erg ' )

Helaas kan boerenslimheid ook slim zijn, wél in de zin van erg: Zo erg dat e.e.a wordt opgepakt door de hondenbescherming. Want honden fokken... dat doe je niet 'zomaar even erbij '...

hondenbescherming.nl/nieuws/2018/01/12/wat-hondjes-erbij/

Overigens ben ik van de slogan: 'don't shop but adopt. ' In de asiels zitten honderden dieren die gedumpt of weggegeven zijn ( om wat voor een reden dan ook ) en die wachten op een thuis.

Ik wens de doorzoekende boeren heel veel succes, en mocht je toch geen brieven krijgen.. loop dan eens binnen bij een asiel... je kan maar zo de liefde van je leven tegen 't lijf lopen ;)

Inloggen om te reageren.

Boer zoekt door 21 jan 2018 12:37 #1635

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
We zijn twee weken verder sinds de BZD-lancering... het blijft erg stil op de bzv-site.... Geen update nog te vinden of er inmiddels brieven zijn gestuurd en zoja hoeveel... Is dit stilte voor de storm, of is het stilte omdat er niks te melden valt?

Inloggen om te reageren.

Boer zoekt door 22 jan 2018 15:37 #1639

Zilte Deerne schreef : We zijn twee weken verder sinds de BZD-lancering... het blijft erg stil op de bzv-site.... Geen update nog te vinden of er inmiddels brieven zijn gestuurd en zoja hoeveel... Is dit stilte voor de storm, of is het stilte omdat er niks te melden valt?


Ik kijk ook elke dag vol goede moed en daarna teleurstelling, maar aan de andere kant: eventuele briefschrijfsters moeten wel eerst de website weten te vinden. Behalve Driek was niemand in de specials te zien, groot reclame is er ook niet voor gemaakt, of ik heb wat gemist. Maar misschien zijn de eerste brieven inmiddels wel afgeleverd, en krijgen we spoedig nieuws. Ik hoop het wel in elk geval.

Inloggen om te reageren.

Boer zoekt door 23 jan 2018 22:57 #1644

Ze hebben er buiten de BZV-Site om idd. niet veel ruchtbaarheid aan gegeven , ben benieuwd of ze er in het nieuwe seizoen nog zijdelings iets over los laten .
Zilte deerne hear hear , in de bres voor de hondjes daar is wel , zelfs door meerdere bronnen in de
media middels deze Boer zoekt door aandacht aan gegeven , het kan verkeren !

Inloggen om te reageren.

Boer zoekt door 03 feb 2018 17:52 #1656

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Niet alleen de boeren zoeken door, ook het programma zelf zoekt door, en wel naar een : eindredacteur

Inloggen om te reageren.

Boer zoekt door 03 feb 2018 17:57 #1657

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Dribbel schreef : Ze hebben er buiten de BZV-Site om idd. niet veel ruchtbaarheid aan gegeven , ben benieuwd of ze er in het nieuwe seizoen nog zijdelings iets over los laten .
Zilte deerne hear hear , in de bres voor de hondjes daar is wel , zelfs door meerdere bronnen in de
media middels deze Boer zoekt door aandacht aan gegeven , het kan verkeren !


@Dribbel:
My ears are both open my dear Dribbel. :)
And yes, de attentie, aandacht op en voor de honden is een goede zaak. Momenteel houdt ZD zich bezig met de Koekebakkers Galgo's ( voor de lezers onder u: jachthonden ) , op 1 februari was het Galgo-day in Spanje, bepaald geen feestdag. Gelukkig bestaat er iemand als Peter Koekebakker die zich het lot van deze honden en andere aantrekt. Middeleeuwse praktijken dienen de kop gesmoord te worden. Waarvan akte!

Inloggen om te reageren.

Boer zoekt door 04 feb 2018 12:38 #1658

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Peter Koekebakker is een held! Ken hem niet persoonlijk, maar wel mensen die bij hem in Spanje vrijwilligerswerk doen in hun vakantie. En ook honden van hem meenamen en adopteerden. En de Reunieuitzending van alweer een tijdgeleden natuurlijk.

Inloggen om te reageren.

Boer zoekt door 05 feb 2018 20:55 #1667

Geweldig dat er mensen zijn die daar in Spanje de handen voor uit de mouwen steken , er is daar nog zo veel te doen qua welzijn voor de dieren bijv. de afschuwelijke stierengevchten wat dan zgn. onder het vakje " cultuur " valt , snap niet en dat geldt ook voor ander dierenleed dat er in Europees verband niet eens opgetreden wordt .

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator