Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Spookgasten 23 jan 2018 00:00 #1643

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat opvalt is dat er de laatste tijd veelal 'mysterieuze' gasten op dit forum te vinden zijn, met de meest uiteenlopende 'roepnamen'. In mijn ogen zijn dit spookgasten die hier vrijelijk denken rond te kunnen waren en/of spam te kunnen plaatsen. Dringend verzoek aan de Moderator om een andere manier te vinden van het toelaten van medeforummers. Het is voor een aantal onder ons een doorn in het oog dat er wel 'geconsumeerd' wordt maar dat het niet van toegevoegde waarde is.

Better to loose them then to goose them.

Inloggen om te reageren.

Spookgasten 23 jan 2018 23:02 #1645

Heel raar als je de namen ziet lijkt het wel of het forum zeer populair en gewild is in de Oostbloklanden , maar niet echt .

Inloggen om te reageren.

Spookgasten 26 jan 2018 00:41 #1646

Zoals jullie ongetwijfeld zullen weten is dit een openbaar toegankelijk forum. Dus ook voor niet-aangemelden of niet-ingelogden. Iedereen kan sowieso meelezen maar pas meeschrijven nadat zij aangemeld en ingelogd zijn. Uiteraard ben ik het met je eens dat dit (met die vreemde namen) spookgasten zijn die niet van plan zijn deel te nemen aan het gesprek op dit forum (overigens zijn dat er wel meer ondanks zij gewone 'Hollandse' namen en een normaal account hebben).
Periodiek verwijder ik de ongewone accounts. Mocht er spam geplaatst worden verwijder ik dit ook zo snel mogelijk.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator