Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Joost 29 aug 2021 22:16 #5231

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Joost 29 aug 2021 23:09 #5258

Dit is eigenlijk de enige klassieke "BZV kandidaat" dit seizoen. Van het type "46 and never been kissed" en woonachtig in supertroosteloze en kale woonkamer. Daarvan schieten de dames altijd nogal snel in de "ik moet hem redden en verzorgen"-stand, dus hij zal zeker genoeg brieven gaan krijgen. Al rookt hij wel, blijkt uit zijn omschrijving, en dat is tegenwoordig voor veel mensen best wel een dealbreaker. Ik denk niet dat we hem in de volgende afleveringen terug gaan zien, maar hij zal vast wel een leuke vrouw vinden.

Inloggen om te reageren.

Joost 29 aug 2021 23:14 #5260

Dit is eigenlijk de enige klassieke "BZV kandidaat" dit seizoen. Van het type "46 and never been kissed" en woonachtig in supertroosteloze en kale woonkamer. Daarvan schieten de dames altijd nogal snel in de "ik moet hem redden en verzorgen"-stand, dus hij zal zeker genoeg brieven gaan krijgen. Al rookt hij wel, blijkt uit zijn omschrijving, en dat is tegenwoordig voor veel mensen best wel een dealbreaker. Ik denk niet dat we hem in de volgende afleveringen terug gaan zien, maar hij zal vast wel een leuke vrouw vinden.

Inderdaad het type waar het programma voor bedoeld is. Maar of hij voldoende brieven krijgt om hem te kunnen volgen op tv betwijfel ik. Er is best wat 'concurrentie' in dat opzicht.

Inloggen om te reageren.

Joost 29 aug 2021 23:22 #5266

Dit is eigenlijk de enige klassieke "BZV kandidaat" dit seizoen. Van het type "46 and never been kissed" en woonachtig in supertroosteloze en kale woonkamer. Daarvan schieten de dames altijd nogal snel in de "ik moet hem redden en verzorgen"-stand, dus hij zal zeker genoeg brieven gaan krijgen. Al rookt hij wel, blijkt uit zijn omschrijving, en dat is tegenwoordig voor veel mensen best wel een dealbreaker. Ik denk niet dat we hem in de volgende afleveringen terug gaan zien, maar hij zal vast wel een leuke vrouw vinden.

Inderdaad het type waar het programma voor bedoeld is. Maar of hij voldoende brieven krijgt om hem te kunnen volgen op tv betwijfel ik. Er is best wat 'concurrentie' in dat opzicht.

Nee, hij zal er niet bij zitten. Erg veel concurrentie en zoals elk seizoen zullen de oudste en jongste boeren de meeste aandacht trekken, en dan nog een veertiger en in elk geval één van de vrouwen, misschien wel allebei. En dan zijn er dit keer ook nog twee boeren met paarden (drie, Hilda ook) en zonder nou meteen een beetje naar of sneerderig te willen klinken, ook twee met een "zielig" verhaal. Het blijft nou eenmaal een gegeven dat veel vrouwen toch graag willen zorgen en helpen en als een blok vallen voor weduwnaars en vaders met jonge kinderen. En dan rookt Joost ook nog. Ja, eigenlijk is deze Joost degene die het programma het hardste nodig heeft. Maar hij zal zeker wel wat brieven krijgen, denk ik.

Inloggen om te reageren.

Joost 29 aug 2021 23:33 #5269

Dit is eigenlijk de enige klassieke "BZV kandidaat" dit seizoen. Van het type "46 and never been kissed" en woonachtig in supertroosteloze en kale woonkamer. Daarvan schieten de dames altijd nogal snel in de "ik moet hem redden en verzorgen"-stand, dus hij zal zeker genoeg brieven gaan krijgen. Al rookt hij wel, blijkt uit zijn omschrijving, en dat is tegenwoordig voor veel mensen best wel een dealbreaker. Ik denk niet dat we hem in de volgende afleveringen terug gaan zien, maar hij zal vast wel een leuke vrouw vinden.

Inderdaad het type waar het programma voor bedoeld is. Maar of hij voldoende brieven krijgt om hem te kunnen volgen op tv betwijfel ik. Er is best wat 'concurrentie' in dat opzicht.

Ja, eigenlijk is deze Joost degene die het programma het hardste nodig heeft. Maar hij zal zeker wel wat brieven krijgen, denk ik.

Feitelijk kunnen we dan zeggen dat hij nu al voldaan heeft aan de bedoeling van het programma. Het volgen van de 5 'beste' boeren is eigenlijk alleen maar voor onzer vermaeck. ;)

Inloggen om te reageren.

Joost 29 aug 2021 23:47 #5274

Ach ja, die woonkamer... Werkelijk geen gezelligheid aan... Nee, natuurlijk geen plantjes: die hebben water nodig.
Precies Joost, het leven heeft ook af en toe water nodig!
Stoer dat hij zich aangemeld heeft. Ik hoop dat er een vrolijke en standvastige meid gekeken heeft, eentje die hem af kan remmen en kan aansporen: buiten de plantenkas kan het leven ook heel erg mooi zijn!!

Inloggen om te reageren.

Joost 06 mrt 2022 22:46 #5355

Wel jammer eigenlijk dat hij ook niet gevolgd wordt. Maarja met teveel anderen die al wel gevolgd worden dan houdt het op.
Oei roken is idd een no-no :ohmy:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1