Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Hans 29 aug 2021 22:18 #5234

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Hans 29 aug 2021 22:59 #5252

De nestor van het stel, die gaat alleen al daarom veel brieven krijgen. En dan heeft hij ook nog paarden en hij woont in Brabant en hij houdt van honden. Op zich de juiste match voor mij, maar ik ben dus niet op zoek en als ik zijn omschrijving lees, zijn er ook wel een paar interesses waarop wij gaan botsen. (Dr. Pol, bijvoorbeeld.) Ik neem aan dat hij wel bij de vijf van de uitzendingen zal zitten.

Inloggen om te reageren.

Hans 29 aug 2021 23:09 #5256

En toch Jeltje, haha, ik lees nu al 2 maal dat er iemand bij jou zou passen... Waarom waag je het niet? Je hoeft niet direct op de boerderij te gaan wonen... Je kan beter spijt krijgen dat je iets gedaan hebt wat niet het gewenste resultaat gebracht heeft, dan naderhand spijt dat je iets niet hebt gedaan en dat die kans nu voorbij is.

Ik denk dat dit een hele lieve, zorgzame man is. Wat zijn die dochters trots op hun vader! Mooi om te zien.

Inloggen om te reageren.

Hans 29 aug 2021 23:20 #5265

Hij heeft wel lange tijd meegemaakt dat heel Nederland de vlag hees op zijn verjaardag. ;)

Inloggen om te reageren.

Hans 29 aug 2021 23:31 #5268

En toch Jeltje, haha, ik lees nu al 2 maal dat er iemand bij jou zou passen... Waarom waag je het niet? Je hoeft niet direct op de boerderij te gaan wonen... Je kan beter spijt krijgen dat je iets gedaan hebt wat niet het gewenste resultaat gebracht heeft, dan naderhand spijt dat je iets niet hebt gedaan en dat die kans nu voorbij is.

Ik denk dat dit een hele lieve, zorgzame man is. Wat zijn die dochters trots op hun vader! Mooi om te zien.

Ja, op papier zijn er deze keer zeker twee die zouden passen, maar ja, ik heb dus echt geen zin meer. Ben inmiddels al te lang op mezelf en ik vind het eigenlijk wel heel fijn om geen rekening met een ander te hoeven houden. En over Dr. Pol gaan Hans en ik echt ruzie krijgen. ;)
Ik ben dus gewoon echt niet op zoek en ben op zich ook nog van de oude stempel dat je iemand moet tegenkomen, niet zoeken in een app of een tv-programma.

Inloggen om te reageren.

Hans 29 aug 2021 23:54 #5276

En toch Jeltje, haha, ik lees nu al 2 maal dat er iemand bij jou zou passen... Waarom waag je het niet? Je hoeft niet direct op de boerderij te gaan wonen... Je kan beter spijt krijgen dat je iets gedaan hebt wat niet het gewenste resultaat gebracht heeft, dan naderhand spijt dat je iets niet hebt gedaan en dat die kans nu voorbij is.

Ik denk dat dit een hele lieve, zorgzame man is. Wat zijn die dochters trots op hun vader! Mooi om te zien.

Ja, op papier zijn er deze keer zeker twee die zouden passen, maar ja, ik heb dus echt geen zin meer. Ben inmiddels al te lang op mezelf en ik vind het eigenlijk wel heel fijn om geen rekening met een ander te hoeven houden. En over Dr. Pol gaan Hans en ik echt ruzie krijgen. ;)
Ik ben dus gewoon echt niet op zoek en ben op zich ook nog van de oude stempel dat je iemand moet tegenkomen, niet zoeken in een app of een tv-programma.

Haha, ik heb het geprobeerd...

Inloggen om te reageren.

Hans 06 mrt 2022 22:42 #5353

... En over Dr. Pol gaan Hans en ik echt ruzie krijgen. ;) ...

Haha, mis ik iets? Vindt hij Dr Pol niks en jij wel, of andersom?

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1