Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Robert 29 aug 2021 22:22 #5242

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Robert 29 aug 2021 22:38 #5247

Nou, deze is ook gewoon leuk. Leuke vent met passie voor zijn werk en bedrijf. Mooie koeien, hij heeft een hond, houdt van muziek (niet helemaal mijn smaak, maar gelukkig ook geen Hollandse hits en Borsato enzo) en gaat gewoon lekker zijn eigen gang. Ik hoop dat hij zijn vrouw vindt in dit seizoen, maar ik denk niet dat we hem in de uitzendingen terug gaan zien. Al weet je het nooit met BZV.

Inloggen om te reageren.

Robert 29 aug 2021 23:28 #5267

(...) maar ik denk niet dat we hem in de uitzendingen terug gaan zien. Al weet je het nooit met BZV.

Niet? Ik denk juist van wel. Goeie babbel, geen vreemde dingen (op het eerste gezicht). Ik vind het een goede kanshebber om de uitzendingen te halen. En met een beetje mazzel ook met een vinden van een leuke vrouw.

Inloggen om te reageren.

Robert 29 aug 2021 23:34 #5270

(...) maar ik denk niet dat we hem in de uitzendingen terug gaan zien. Al weet je het nooit met BZV.

Niet? Ik denk juist van wel. Goeie babbel, geen vreemde dingen (op het eerste gezicht). Ik vind het een goede kanshebber om de uitzendingen te halen. En met een beetje mazzel ook met een vinden van een leuke vrouw.

Ja, inderdaad, hij zou wel eens die veertiger kunnen zijn die er ook altijd bij zit. De groep is deze keer zo divers dat hij in zijn leeftijdscategorie weinig concurrentie heeft. En hij is ook gewoon leuk en heeft een mooi bedrijf, maar dat geldt deze keer voor alle tien.

Inloggen om te reageren.

Robert 30 aug 2021 10:30 #5290

Wat een vrolijke Frans, uh Gerben!
Je snapt het toch niet dat het zo'n leuke man niet gewoon in het dagelijks leven gelukt is om een leuke vrouw te vinden. Succes hoor Gerben, ik hoop dat er heel wat leuke vrouwen gaan schrijven!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1