Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Bonus: zus Irene (van Gerben) 29 aug 2021 22:24 #5243

Van haar moet ik nog even een link organiseren. ;)

Inloggen om te reageren.

Bonus: Zus Irene (van Gerben) 29 aug 2021 22:28 #5245

Ja, top! Ik dacht hetzelfde. We hebben het wel eens eerder gehad, jaren geleden. 3 Broers volgens mij: een had zich ingeschreven en uiteindelijk alle drie aan de vrouw...
'n Hele leuke zus in elk geval; daar zou toch wel een leuke man voor aanwezig moeten zijn ergens?

Inloggen om te reageren.

Bonus: Zus Irene (van Gerben) 29 aug 2021 23:09 #5257

Kan niet anders dan dat zij ook wel brieven krijgt. :) Misschien nog wel meer dan haar broer. ;)

Inloggen om te reageren.

Bonus: zus Irene (van Gerben) 29 aug 2021 23:14 #5261

Ja, voor haar zullen ook zeker (veel) brieven gaan binnenkomen. Dat dacht ik al meteen toen ik haar zag en toen Yvon liet vallen dat ze alledrie vrijgezel zijn. Het zou een giller zijn als zij zoveel brieven zou krijgen dat zij bij de "beste vijf" zou eindigen, als ze mee zou doen.

Inloggen om te reageren.

Bonus: Zus Irene (van Gerben) 29 aug 2021 23:14 #5262

Oh, dat wordt dan wellicht een beetje lastig in het gezin... Nee, ik hoop dat Gerben genoeg leuke brieven krijgt!
1.000 brieven of meer, daar heb je helemaal niets aan. Een overzichtelijk aantal lijkt mij veel makkelijker lezen en kiezen. In zo'n korte tijd kan je nooit al die brieven echt lezen. Naar mijn idee blijf je lang denken dat de nog betere match misschien wel niet gelezen/gevonden was.

Inloggen om te reageren.

Bonus: zus Irene (van Gerben) 29 aug 2021 23:16 #5263

(...) Het zou een giller zijn als zij zoveel brieven zou krijgen dat zij bij de "beste vijf" zou eindigen, als ze mee zou doen.

Dat wordt dan wel de webserie. :)

Inloggen om te reageren.

Bonus: Zus Irene (van Gerben) 29 aug 2021 23:18 #5264

Oh, dat wordt dan wellicht een beetje lastig in het gezin... Nee, ik hoop dat Gerben genoeg leuke brieven krijgt!
1.000 brieven of meer, daar heb je helemaal niets aan. Een overzichtelijk aantal lijkt mij veel makkelijker lezen en kiezen. In zo'n korte tijd kan je nooit al die brieven echt lezen. Naar mijn idee blijf je lang denken dat de nog betere match misschien wel niet gelezen/gevonden was.

Irene zou juist alle tijd hebben om de (1000) brieven op haar gemak door te kunnen nemen. Maar Gerben krijgt dit aantal niet.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1