Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Johan 30 mrt 2020 10:01 #4402

Bakkertje1960 schreef : Volgende week zien we dat er een dame een eerste afspraak heeft met iemand: ik ga er gewoon van uit dat dit met Johan is. Frans wil een man en qua leeftijd komt deze dame waarschijnlijk niet voor Ronald, Willem en John (al weet je dat natuurlijk nooit voor 100% zeker).

Ja, eindelijk: een filmpje van en over Johan! Natuurlijk is Johan erg gespannen en nerveus: én een dame op bezoek én iemand die dat allemaal opneemt zodat wij dat kunnen zien. Hij belooft "ons" dat hij haar zal complimenteren over haar brief en zeggen dat ze er goed uitziet. Hij zal ook proberen om een beetje attent te zijn; dat doet hij bij zijn hond ook. Gelukkig ziet hij zelf in dat dat toch wat anders is! Haha, wat kan een gespannen mens toch grappige uitspraken doen.
Als Sylvia aankomt rijden en hij haar tegemoet is gelopen, maakt hij direct zijn complimenten over brief en uiterlijk: zo, dat kan niet meer vergeten worden!
Wat ik erg slim vond van Johan is dat hij zijn fotoboek van zijn vorige woning al klaar had gelegd, zo heb je een mooi gespreksonderwerp.
Ik vond het een leuk stukje film!

Inloggen om te reageren.

Johan 05 apr 2020 22:17 #4486

Inloggen om te reageren.

Johan 20 apr 2020 14:16 #4845

................. het blijft erg stil rond Johan........

Hoe zou het nu met hem zijn????
Dat geldt ook voor John en Ronald, ik vind persoonlijk dat deze een beetje achter blijven... misschien vinden ze het zelf wel prettig, maar ik de hamvraag is natuurlijk wel: hebben zij ondertussen een vis aan de haak geslagen?

Inloggen om te reageren.

Johan 10 mei 2020 15:16 #5107

Zilte Deerne schreef : ................. het blijft erg stil rond Johan........

Hoe zou het nu met hem zijn????
Dat geldt ook voor John en Ronald, ik vind persoonlijk dat deze een beetje achter blijven... misschien vinden ze het zelf wel prettig, maar ik de hamvraag is natuurlijk wel: hebben zij ondertussen een vis aan de haak geslagen?

Ondertussen hebben we kunnen zien dat hij een afspraak met Maaike heeft gehad. Een wat ander type dan Sylvia. Hoewel er zo op het eerste oog niets mis met Sylvia was denk ik dat Maaike misschien leuker bij Johan past. Ze had iets met schapen meende ik op te vangen. En de droge humor wat Johan ook heeft.
Zou zomaar kunnen dat zij tijdens de reünie met Johan ten tonele verschijnt. :)

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator