Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Willem 24 feb 2020 21:23 #3678

Kijk toch eens aan Willem, keuze uit 6 leuke meiden die het aandurfden om te schrijven. Hoeveel bescheiden, leuke meiden hadden misschien ook wel willen schrijven, maar durfden niet omdat zij absoluut geen zin hadden om op t.v. te komen... Ik vond dat Willem zijn aandacht goed verdeelde en hoop dat hij ook de zesde dame (die niet aanwezig was) niet vergeet. Veel plezier met je briefschrijfsters hoor Willem!

Inloggen om te reageren.

Willem 25 feb 2020 13:27 #3681

Ik hoop voor Willem dat de ware er tussen zit... best een gezellige en open kerel.

Inloggen om te reageren.

Willem 02 mrt 2020 00:23 #3747

Omdat ik twijfelde heb ik de aflevering er op terug gekeken: in eerste instantie wordt er gezegd dat er 6 briefschrijfsters zijn voor Willem, maar dat er 5 meisjes gekomen zijn in het buurtcafé. Nu staat er bij zijn portret dat hij 5 briefschrijfsters heeft... Wat is er gebeurd met dame 6: koudwatervrees?

Zo lief: "De liefde van de man gaat door de maag. Ik heb vandaag veel liefde gehad."

Inloggen om te reageren.

Willem 02 mrt 2020 21:33 #3780

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Hee dat is apart ja :euh:

Jaaaaa, mooie opmerking!

Inloggen om te reageren.

Willem 03 mrt 2020 12:39 #3798

... ik ben ook van team Willem, Laura!

Mooi, puur mens, en zo lief voor zijn koeien! #smelt...
En hij kent alle vogeltjes!
En zijn moeder is ook lief, de dame die Willem krijgt als man heeft zeker de hoofdprijs, wat een scheet! En dan een lieve schoonmoeder er bij! Dan kun je je handjes dichtknijpen.

Inloggen om te reageren.

Willem 03 mrt 2020 18:58 #3805

Daar moet je zuinig op zijn.

Inloggen om te reageren.

Willem 06 mrt 2020 19:48 #3874

Willem gaat met vijf vrouwen naar bed. Althans, in gedachten. :knipoog:

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/201...jn-eerste-afspraakje

Inloggen om te reageren.

Willem 09 mrt 2020 23:53 #4009

Inloggen om te reageren.

Willem 10 mrt 2020 09:26 #4012

Moderator schreef : Willem heeft een afspraak met Rebekka.

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/201...jn-eerste-afspraakje


Wat een prachtig filmpje, - wat is Willem toch attent ! - ik heb ervan genoten!
En Rebekka lijkt me ook zo'n heerlijke optimist.'k Werd heel vrolijk van die twee! :)



Rebekka is een van oorsprong Hebreeuwse, Bijbelse naam, die de betekenis 'verbinden' heeft, maar soms ook wordt vertaald als 'gezekerd' of 'beveiligd'. Aan de eerste vertaling wordt ook vaak de betekenis 'trouw' gekoppeld.

Inloggen om te reageren.

Willem 15 mrt 2020 22:46 #4076

Deze week voor de tweede keer over de wandeling van Willem en Rebekka... wel een prachtig wandelgebied trouwens! Lief dat Rebekka dit gebied had uitgekozen omdat ze wist dat Willem zo van vogels houdt...
Volgende week zien we Willem met een andere dame op pad gaan. Ik kijk er naar uit!!!

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator