Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Willem 16 mrt 2020 16:17 #4111

Bakkertje1960 schreef : Deze week voor de tweede keer over de wandeling van Willem en Rebekka... wel een prachtig wandelgebied trouwens! Lief dat Rebekka dit gebied had uitgekozen omdat ze wist dat Willem zo van vogels houdt...
Volgende week zien we Willem met een andere dame op pad gaan. Ik kijk er naar uit!!!


Geweldige leuke plek voor een 1e afspraak... zou er zó naar toe willen . En ja Rebekka is heel attent geweest om dit speciaal voor hem uit te kiezen. Lieve meid! En ze komt prachtig voor haar mening uit. Willem ook trouwens. Wat dat betreft zitten ze al op 1 lijn. ( De natuur als wonder zien van de Schepper ) Ben benieuwd hoe het haar vergaan is daar Willem nu dame 2 gaat ontmoeten voor een diepte-interview ;) ... Sssssssssspannend Bakkertje!

Inloggen om te reageren.

Willem 16 mrt 2020 21:17 #4127

Inloggen om te reageren.

Willem 22 mrt 2020 22:43 #4229

Inloggen om te reageren.

Willem 22 mrt 2020 23:28 #4253

Gabi is de 6e dame die geschreven heeft op Willem. Leuk dat hij nu met haar een afspraak gemaakt heeft. Maar ik begreep het niet helemaal. Ik had het idee dat Willem zijn geloof erg belangrijk vindt, maar hij zei tegen Gabi dat zij de enige was met een christelijk geloof... En hoe zij daarin stond??

Inloggen om te reageren.

Willem 23 mrt 2020 00:23 #4261

Ergens jammer dat de afleveringen van de webserie zo kort zijn. Zo iemand als Willem moet in een breder beeld dan dit gezet worden. Hij is zó groen waardoor het op een bepaalde manier niet leuk is om naar te kijken. Vind ik dan...
Misschien wordt het anders als hij een of meerdere dames op de boerderij uitnodigt. Wellicht is hij dan meer in z'n element.

Inloggen om te reageren.

Willem 29 mrt 2020 23:44 #4395

Inloggen om te reageren.

Willem 30 mrt 2020 10:28 #4406

Taurus schreef : Ergens jammer dat de afleveringen van de webserie zo kort zijn. Zo iemand als Willem moet in een breder beeld dan dit gezet worden. Hij is zó groen waardoor het op een bepaalde manier niet leuk is om naar te kijken. Vind ik dan...
Misschien wordt het anders als hij een of meerdere dames op de boerderij uitnodigt. Wellicht is hij dan meer in z'n element.

Ik heb hier een tijdje over na moeten denken Taurus. Misschien heb je gelijk. Hij moet steeds naar een nieuwe situatie toe: naar een nieuw meisje, op een nieuwe locatie. Als er thuis gefilmd wordt dan zal je, wat je vaker naderhand hoort van ex-deelnemers, wennen aan de camera en meer op je gemak zijn. Ik neem mijn petje voor hem af, maar ook voor zijn schrijfsters.
Eigenlijk is dat "petje af" natuurlijk voor alle deelnemers: je staat daar maar mooi iedere zondagavond voor het kritische oog van de ganse natie...

Inloggen om te reageren.

Willem 30 mrt 2020 12:24 #4414

Bakkertje1960 schreef :

Taurus schreef : Ergens jammer dat de afleveringen van de webserie zo kort zijn. Zo iemand als Willem moet in een breder beeld dan dit gezet worden. Hij is zó groen waardoor het op een bepaalde manier niet leuk is om naar te kijken. Vind ik dan...
Misschien wordt het anders als hij een of meerdere dames op de boerderij uitnodigt. Wellicht is hij dan meer in z'n element.

Ik heb hier een tijdje over na moeten denken Taurus. Misschien heb je gelijk. Hij moet steeds naar een nieuwe situatie toe: naar een nieuw meisje, op een nieuwe locatie. Als er thuis gefilmd wordt dan zal je, wat je vaker naderhand hoort van ex-deelnemers, wennen aan de camera en meer op je gemak zijn. Ik neem mijn petje voor hem af, maar ook voor zijn schrijfsters.
Eigenlijk is dat "petje af" natuurlijk voor alle deelnemers: je staat daar maar mooi iedere zondagavond voor het kritische oog van de ganse natie...


Ook ik, Bakkertje, petje af voor um. En dat hij telkens op een nieuwe locatie gaat vind ik ook moedig, je rijd heel wat kilometers terwijl je smoordruk bent op de stee. Maar kan me voorstellen dat je op locatie gaat, dat dat beter is, anders heb je elke week de paparazzi in je tuin, en nu is dat wrs minder.

Willem is zoo oprecht geinteresseerd in de dames, en stelt zinnige vragen. Ben zoo benieuwd wie het worden gaat/ is geworden!

Inloggen om te reageren.

Willem 05 apr 2020 22:15 #4485

Inloggen om te reageren.

Willem 07 apr 2020 23:02 #4562

Moderator schreef : Willem op date met Jolinda.

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/201...aat-date-met-jolinda


Elke keer weer ( met zorg ) mooi uitgekozen plekjes om te wandelen.. volgens mij heeft Willem er nu onderhand wel een marathon op zitten.. gelukkig goeie schoenen , daarmee kom je het verst.
Mooie opname wederom, alleen zoals eerder al door iemand gezegd: veel te kort. Mag wel 2x zo lang ( hint hint )

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator