Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

John 07 mrt 2020 01:02 #3884

Zilte Deerne schreef : Zat zojuist nog even zijn interview te lezen, en zijn foto met Yvon te bekijken... toen zag ik ineens iets heeeeeeel bijzonders, een heeeeeel bijzondere hortensia. Maar dat blijkt stiekum geen hortensia te zijn.. maar..... ( wie het raadt krijgt van mij koffie met gebak op de afterparty )

Ik ben ondertussen wel heel benieuwd hoe het verder is gelopen met zijn briefschrijfsters. Hoop dat er een leuke klik tussenzit!


De bloem van een bloeiende ui?

Inloggen om te reageren.

John 07 mrt 2020 11:17 #3888

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef : Zat zojuist nog even zijn interview te lezen, en zijn foto met Yvon te bekijken... toen zag ik ineens iets heeeeeeel bijzonders, een heeeeeel bijzondere hortensia. Maar dat blijkt stiekum geen hortensia te zijn.. maar..... ( wie het raadt krijgt van mij koffie met gebak op de afterparty )

Ik ben ondertussen wel heel benieuwd hoe het verder is gelopen met zijn briefschrijfsters. Hoop dat er een leuke klik tussenzit!


De bloem van een bloeiende ui?


Helaas... nee
Je mag nog een keer ;)

Inloggen om te reageren.

John 07 mrt 2020 20:11 #3897

Zilte Deerne schreef :

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef : Zat zojuist nog even zijn interview te lezen, en zijn foto met Yvon te bekijken... toen zag ik ineens iets heeeeeeel bijzonders, een heeeeeel bijzondere hortensia. Maar dat blijkt stiekum geen hortensia te zijn.. maar..... ( wie het raadt krijgt van mij koffie met gebak op de afterparty )

Ik ben ondertussen wel heel benieuwd hoe het verder is gelopen met zijn briefschrijfsters. Hoop dat er een leuke klik tussenzit!


De bloem van een bloeiende ui?


Helaas... nee
Je mag nog een keer ;)


Haha, volgens mij is het helemaal niet van John maar heeft Yvon het zelf meegebracht.

Inloggen om te reageren.

John 07 mrt 2020 20:13 #3899

........................... ;) :cool:

Inloggen om te reageren.

John 08 mrt 2020 21:40 #3929

Jammer John, nog steeds geen berichten over hoe het met je gaat op de webserie...

Inloggen om te reageren.

John 15 mrt 2020 22:39 #4073

Ja, eindelijk: John in de webserie!!
Wat een leuke afspraak lijkt dit. Zo te zien praten John en Marlies makkelijk met elkaar, ook al zegt Marlies dat ze meestal wat op de vlakte is: eerst zien en dan geloven... Grappig detail: hun wandeltempo is vergelijkbaar!

Inloggen om te reageren.

John 16 mrt 2020 21:18 #4128

Inloggen om te reageren.

John 22 mrt 2020 22:42 #4226

Inloggen om te reageren.

John 22 mrt 2020 22:44 #4230

.... fijne wandeling , me dunkt!

Inloggen om te reageren.

John 22 mrt 2020 23:22 #4251

Wat leuk dat er meerdere overeenkomsten zijn naast hun gelijke wandeltempo: beiden wassen liever af dan dat ze een vaatwasser gebruiken...
Ze komen over als een leuk stel! Het zou mooi zijn als dit inderdaad gelijk een goede match blijkt te zijn.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator