Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 12:50 #1762

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef :

Zilte Deerne schreef : Uit het oosten is altijd leuk :D Misschien heet hij wel Remcoooo en komt hij uit ( bijvoorbeeld ) Almeloooooooo

En er zit er ook eentje tussen die kwa leeftijd heel leuk is :D

Maarja, maarja, maarja, we zullen het zien. Net als bij het Eurosongfestival, ik hoop dat Israel gaat winnen. Maargoed, dit laatste is geheel terzijde ,( maar ook leuk :D ) .



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


De mensen stemmen allemaal met 'de waan van de dag' in de kop. Het liedje heeft een catchy refrein, dat wel, maar voor de rest is het niet om aan te luisteren. Zal niet of nauwelijks op de radio gedraaid gaan worden.
Het lijkt wel of 'men' op iets stemt wat zij op dat moment wel voor even grappig vinden zonder na te denken over bestendigheid van een nummer. Maar ja, waar gaat het over, een liedje, belangrijker is het niet. :)

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 14:57 #1763

Hmm dat liedje ..... Moet eventjes luisteren zonder video te kijken.

Het loopt hier allemaal niet zo best maar BZV kan ik later vast wel bekijken al is tv hier nog in de soep en internet nooit geweldig.
Zelfs de tipjes v/d sluier heb ik nog niet gezien.
Tot later en veel kijkplezier!

PS.
Mooie achtergrond moderator!

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 16:47 #1764

CorneliaW schreef : PS.
Mooie achtergrond moderator!


Dank je. :) Bij (weer) een Hollandse BZV hoort een Hollandse achtergrond dacht ik zo. En rond deze tijd zijn dat de tulpen. :)

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 19:16 #1766

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef :

Zilte Deerne schreef : Uit het oosten is altijd leuk :D Misschien heet hij wel Remcoooo en komt hij uit ( bijvoorbeeld ) Almeloooooooo

En er zit er ook eentje tussen die kwa leeftijd heel leuk is :D

Maarja, maarja, maarja, we zullen het zien. Net als bij het Eurosongfestival, ik hoop dat Israel gaat winnen. Maargoed, dit laatste is geheel terzijde ,( maar ook leuk :D ) .



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


De mensen stemmen allemaal met 'de waan van de dag' in de kop. Het liedje heeft een catchy refrein, dat wel, maar voor de rest is het niet om aan te luisteren. Zal niet of nauwelijks op de radio gedraaid gaan worden.
Het lijkt wel of 'men' op iets stemt wat zij op dat moment wel voor even grappig vinden zonder na te denken over bestendigheid van een nummer. Maar ja, waar gaat het over, een liedje, belangrijker is het niet. :)


Tau: er zit wel degelijk een boodschap in het Israelische liedje... aan jou om dat uit te vinden - of niet.
Voor mij was het in elk geval een liedje met 'méér '... en dat ook nog verpakt in een trendy uitvoering. Ja, daar houd ik wel van. Maar Oostenrijk was ook goed. :)

Vanavond geen BZV voor mij, eerst nog ergens een bosje pioenrozen droppen en daarna nog iets met muziek en zingen dus... niks verklappen voor morgen want ik moet de BZV in de uitzending-gemist kijken. Jullie veel kijkplezier en alle deelnemende boeren en boerinnen: SUCCES!

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 19:44 #1767

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Op de valreep zelfs nog een achtste tipje!

Hij is 60 jaar oud en heeft een melkveehouderijbedrijf.

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/2018/e...pje-van-de-sluier-7/

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 19:47 #1768

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef : Vanavond geen BZV voor mij, eerst nog ergens een bosje pioenrozen droppen en daarna nog iets met muziek en zingen dus... niks verklappen voor morgen want ik moet de BZV in de uitzending-gemist kijken. Jullie veel kijkplezier en alle deelnemende boeren en boerinnen: SUCCES!

Niks verklappen zal hier niet meevallen. ;) Ben bang dat je digitale oogkleppen op moet zetten om zonder voorwetenschap de uitzending terug te gaan kijken. ;)

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 21:49 #1782

Haha, ik dacht al, waarom worden die andere twee boeren nu niet even voorgesteld... dat is ook gek. Maar nu begrijp ik het: dan was de verrassing weggeweest. Leuk!

En Zilte Deerne, ik hoop maar dat je hier niet komt kijken voordat je de aflevering hebt gezien. Je kan ons toch niet vragen om hier nog niets te schrijven danwel te verklappen. Ik ben blij verrast met de 10 nieuwe deelnemers.

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 23:08 #1800

Bakkertje1960 schreef : ....

En Zilte Deerne, ik hoop maar dat je hier niet komt kijken voordat je de aflevering hebt gezien. Je kan ons toch niet vragen om hier nog niets te schrijven danwel te verklappen...


Heb je de aflevering toch al kunnen zien? Ik zie dat je al reageert.

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 23:19 #1802

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Aloha Bakkertje,

Alle boeren in no-time gezien toen ik net een uur geleden thuiskwam. Ik stond - net als jij - natuurlijk in de popel-modus maar had eerst aan andere 'verplichtingen ' te voldoen. Nu met een glaasje rood alle posts bekijken en natuurlijk hier en daar mijn zilte touch achterlatend ;)

Inloggen om te reageren.

Tipjes van de sluier 13 mei 2018 23:20 #1803

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
... lang leve 'uitzending gemist' ....

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator