Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Afterparty 2018 20 sept 2018 09:01 #2002

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het is nog vroeg in het bzv jaar maar alreeds is de datum van de Afterparty bekend: 8 december.
Ben er ooit 1 x geweest en vond het erg gezellig op de onmeundig harde decibellen na ( je loopt er wel een gehoorstoring op of je moet erg goede oordoppen in hebben... maarja..., dan hoor je weer niet wat een leuke boer tegen je zegt ( en gebarentaal houdt bij mij ook op met bij het welbekende polsdraaiertje van 'wil je wat drinken ' )
Anyway de vraag luidt: zijn er al lieden die plannen hebben om dit jaar van de partij te zijn, en zoja: kan er iets geregeld worden met meerijden en kosten delen /slaapplaats oid? ( Ik dacht: wie vroeg vraagt maakt de meeste kans ;) )

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 21 sept 2018 00:00 #2006

De afterparty's heb ik meermaals bezocht en was er altijd wel enthousiast over. Maar op een gegeven moment bekruipt je toch het gevoel dat je 'het wel gezien hebt'. Afgelopen keer heb ik zodoende al overgeslagen en heb op heden ook nog niet de intentie om te gaan. Maar ja, het duurt nog even, wie weet bedenk ik me nog. ;)

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 21 sept 2018 12:58 #2012

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef : De afterparty's heb ik meermaals bezocht en was er altijd wel enthousiast over. Maar op een gegeven moment bekruipt je toch het gevoel dat je 'het wel gezien hebt'. ..... wie weet bedenk ik me nog. ;)


Ik snap wel dat je het ( HET ) na meermalen wel gezien hebt, maar mij heb je nog niet gezien...( ik jou trouwens ook niet ) , dus wie weet wordt het dan dit jaar dan wél echt ongelooflijk ongezien onmeundig spannend.... :p

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 21 sept 2018 23:25 #2018

Zilte Deerne schreef :

Taurus schreef : De afterparty's heb ik meermaals bezocht en was er altijd wel enthousiast over. Maar op een gegeven moment bekruipt je toch het gevoel dat je 'het wel gezien hebt'. ..... wie weet bedenk ik me nog. ;)


Ik snap wel dat je het ( HET ) na meermalen wel gezien hebt, maar mij heb je nog niet gezien...( ik jou trouwens ook niet ) , dus wie weet wordt het dan dit jaar dan wél echt ongelooflijk ongezien onmeundig spannend.... :p


B)

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 06 nov 2018 12:22 #2490

Voor degenen die nog twijfelden om te gaan: te laat. De afterparty is uitverkocht!

Opvallend is dat het ruim eerder uitverkocht is dan eerdere edities.

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 06 nov 2018 13:41 #2491

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Moderator schreef : Voor degenen die nog twijfelden om te gaan: te laat. De afterparty is uitverkocht!

Opvallend is dat het ruim eerder uitverkocht is dan eerdere edities.


Gut, nou das mooi jammer dan. Dan ben ik niet van de partij.
( Of ze willen mij er niet bij hebben, hahah. dat kan ook )

Zullen wij dan maar een bzvfanforumparty gaan verzinnen, Tau ? Op het (w) eiland? :party:

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 06 nov 2018 14:11 #2492

Zilte Deerne schreef :

Moderator schreef : Voor degenen die nog twijfelden om te gaan: te laat. De afterparty is uitverkocht!

Opvallend is dat het ruim eerder uitverkocht is dan eerdere edities.


Gut, nou das mooi jammer dan. Dan ben ik niet van de partij.
( Of ze willen mij er niet bij hebben, hahah. dat kan ook )

Zullen wij dan maar een bzvfanforumparty gaan verzinnen, Tau ? Op het (w) eiland? :party:


Gezien de geringe deelname hier aan het forum is er niet zo'n groot (w)eiland nodig. ;)

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 06 nov 2018 17:59 #2495

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef :

Moderator schreef : Voor degenen die nog twijfelden om te gaan: te laat. De afterparty is uitverkocht!

Opvallend is dat het ruim eerder uitverkocht is dan eerdere edities.


Gut, nou das mooi jammer dan. Dan ben ik niet van de partij.
( Of ze willen mij er niet bij hebben, hahah. dat kan ook )

Zullen wij dan maar een bzvfanforumparty gaan verzinnen, Tau ? Op het (w) eiland? :party:


Gezien de geringe deelname hier aan het forum is er niet zo'n groot (w)eiland nodig. ;)


't Is ook niet zo'n groot (w) eiland Tau. ( Enneh... liever knus dan mega ... dan houden we het overzichtelijk. ;) )

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 09 nov 2018 21:53 #2530

Zilte Deerne schreef :

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef :

Moderator schreef : Voor degenen die nog twijfelden om te gaan: te laat. De afterparty is uitverkocht!

Opvallend is dat het ruim eerder uitverkocht is dan eerdere edities.


Gut, nou das mooi jammer dan. Dan ben ik niet van de partij.
( Of ze willen mij er niet bij hebben, hahah. dat kan ook )

Zullen wij dan maar een bzvfanforumparty gaan verzinnen, Tau ? Op het (w) eiland? :party:


Gezien de geringe deelname hier aan het forum is er niet zo'n groot (w)eiland nodig. ;)


't Is ook niet zo'n groot (w) eiland Tau. ( Enneh... liever knus dan mega ... dan houden we het overzichtelijk. ;) )


En minder af- en verleiding door andere deernen. :whistle: B)

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 12 nov 2018 12:18 #2625

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef :

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef :

Moderator schreef : Voor degenen die nog twijfelden om te gaan: te laat. De afterparty is uitverkocht!

Opvallend is dat het ruim eerder uitverkocht is dan eerdere edities.


Gut, nou das mooi jammer dan. Dan ben ik niet van de partij.
( Of ze willen mij er niet bij hebben, hahah. dat kan ook )

Zullen wij dan maar een bzvfanforumparty gaan verzinnen, Tau ? Op het (w) eiland? :party:


Gezien de geringe deelname hier aan het forum is er niet zo'n groot (w)eiland nodig. ;)


't Is ook niet zo'n groot (w) eiland Tau. ( Enneh... liever knus dan mega ... dan houden we het overzichtelijk. ;) )


En minder af- en verleiding door andere deernen. :whistle: B)


En minder afleiding van andere stieren , Tau. ;)
( hoewel er staan wat leuke Hereford jonkies achter bij mij )

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator